MotoNews.pl
  

Fiat 127 prawie jak rajdowka

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Oto moj fiat 127 z roku 1972

Fiat jest wykorzystywany jedynie do roznego rodzaju imprez sportowych




Samochod napedzany jest silnikiem o pojemnosci 1301cc i mocy 75kM , co przy jego masie ok 630kg daje duza radosc z jazdy




Fiat nie jest zbyt ladny , estetyczny (nigdy nie ma czasu zeby go doprowadzic do ladu ) ale dosc dobrze przygotowany do sportu ,oczym moze swiadczyc fakt ze jest w stanie konkurowac z duzym powodzeniem z takimi samochodami jak cc/sc 1.2 16V , Suzuki Swift
  
 
fiacina zapierdala jak dzika!
go mysza, go!!
  
 
No i ujawnił się GURU . Grzesiu, wiadomo, że gdzie drwa rąbią tam wióry lecą . a i nasze Fiaty gdybyśmy startowali z taką intensywnością nie byłyby takie ładniutkie (ale sobie wlewam). Może kiedyś się spotkamy na jakiejś pojeżdżawie...
  
 
Fajna rajdówka, a to że jak to napisałeś nie jest zbyt ładny czy estetyczny, czy to ma znaczenie jeśli startuje w rajdach, przecież wiadomo, że w autach rajdowych nie to jest głównym atutem auta, a przy takiej mocy to naprawdę musi robić spore zamieszanie. Pozdro
  
 
Mam nadzieję, że w sobotę zobaczę Twoje autko w akcji. A wygląd? Drobne otarcia i tym podobne tylko podkreślają bojowy wygląd rajdówki!
  
 
Jade CA Rally Debica !!!
Impreza ma charakter rajdu wiec trzeba bylo dostosowac samochod do panujacych tam warunkow.

Przede wszystkim zawieszenie poszlo sporo w gore

Po tym jak na Kielcach przelecialem przez opony


do komory silnika spowrotem trafila obudowa nagrzewnicy wraz z dmuchawa


i oczywiscie wymagane wyposarzenie

  
 
i jeszcze jedno zdjecie

Jezeli macie jakies zastrzezenia pod katem badania technicznego do samochodu to piszczcie jak najszybciej .
Dodam jeszcze ze walczymy o Mistrza Klasy do 1300cc i Mistrza GrupyI sezonu Classicauto Cup 2009
  
 
Cytat:
Jezeli macie jakies zastrzezenia pod katem badania technicznego do samochodu to piszczcie jak najszybciej


Aku przeniesiony do tyłu w takim prowizorycznym plastyku przechodzi BK bez problemu? Pytam bo sam mam dylemat czy tak zrobić
Cytat:
Dodam jeszcze ze walczymy o Mistrza Klasy do 1300cc i Mistrza GrupyI sezonu Classicauto Cup 2009


Poczkaj no jak ja sie tam zjawię w następnym roku Chociaż kolega ma korzystniejszy przelicznik rocznikowy, bo mój ma w dowodzie '84...
  
 
po co ta folia?
  
 
Pojemnik na akumulator ma byc szczelny - no to jest .
Przelicznik wiekowy mam 1.00 w tym roku , watpie zeby byla okazja do wspolnego startu w przyszlym roku - fiat albo pojdzie do sprzedania albo przejdzie gruntowny remont .
Folia jest po to zeby sie w srodku nie kurzylo z bagaznika .
  
 
Nigdy nie widziałem tego auta tak wysokiego.. Grzesiu bede trzymał kciuka za wynik, jak i za decyzje o remoncie - nie o sprzedazy.
Pozdrowienia!
  
 
Obudowa nagrzewnicy to własna rzeźba? Chodzi mi o "mijankę" z poprzeczką.
Poproszę o fotki mocowania dolnych wzmocnień. Przy poduszce staba to sobie wyobrażam, ale poproszę okolice wahacza.
  
 
Obudowa nagrzewnicy to wlasna rzezba , wczesniej rozporka przechodzila przez obudowe , w tej chwili sa wspawane jeszcze dwie rozporki i trzeba bylo tak ja wyciac zeby sie wszystko zmiescilo - klapek nagrzewnicy niema bo sie nie mieszcza.Jezeli masz tylko rozporke to wytnij okragle otwory w obudowie i obedzie sie bez ciecia i niepotrzebnego rzezbienia.
  
 
Jestesmy juz po
  
 
Czyli co? Udało się?!
  
 
W 50%
Impreza bardzo fajna i dobrze zorganizowana , wszystko szlo sprawnie .Auto mimo bardzo trudnych warunkow okazolo sie bezawaryjne (nie do zajebania - w sumie przejechalo ok 1000km) i spisywalo sie bdb , brakowalo jedynie krotkiej skrzyni.
Wynik w rajdzie to 2 miejsce w klasie do 1.3 i 2 miejsce w Grupie I.Objechal nas jedynie Marek Bilyk na Alfie Romeo Gt Junior z ktorym cielismy sie na setne sekundy ( sumujac wszystkie wyniki z poszczegolnych odcinkow dolozylismy mu niecale 5sek , jednak po przemnozeniu przez przelicznik wiekowy wyprzedzil nas o 10sek).
Porownujac sie do Dziennikarzy, Fiatem udalo sie objechac kupe aut duzo mocniejszych od 127 mimo tego ze proby byly mocno pod gore czy takie gdzie bylo duzo prostych.
W sezonie Classicauto Cup 2009 mimo udzialu w 3 z 4 eliminacji wywalczylismy I miejsce w klasie 1300 i II w Grupie I Nagroda za caly sezon zmagan i wyzeczen byly dwa puchary
  
 
No to gitara! Tak trzymaj .
...może do Poznania na Youngtimera w październiku przyjedziesz
  
 
Tia. Ty masz aku w bagażniku. Mó jeździ w seryjnym miejscu. Moja poprzeczka musi być więc demontowalna. Myślałem aby przykręcić ja od góry (płyty) i wygiąc w trapez aby omijała nagrzewnice. Wtedy odkręcam kilka śrub i aku mój.
Sądze że taka poprzeczka wystarczy w zupełności. Tej budzie można tylko pomóc.
P.S. Masz śliczne, równe blachy w komorze silnika. Moje są jak harmonijka.
  
 
Wrzucam pare juz historycznych zdjec fiata - tak to sie zaczelo...




  
 
Cytat:
2009-09-28 09:45:30, mysza127 pisze:
Wrzucam pare juz historycznych zdjec fiata - tak to sie zaczelo... (...)



Ten post tak brzmi jakby to było pożegnanie z Fiatem