RAV4 na co zwrócić uwagę

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Mam zamiar kupić RAV4 ON i mam pytanie do użytkowników tego autka , na co mam zwrócić uwagę co często się psóje, zużywa itd...
  
 
Dodam że chodzi mi o II generację po 2000r
  
 
brat mój jeździ taką wiedźmą ale to małe auto jest z tyłu to miejsca tyle o ile ale dla mnie to za mało

po 120 tyś poleciało koło dwumasowe i jak na razie to nic więcęj


gumy ma szerokie bo 235 to i sprzęgło się odezwało


sprawdź cenę opon bo to są znaczne koszty


auto w zakupie też nie należy do tanich bo za 7 letnie fakt że w bardzo bodrym stanie i nie walone w żaden element dał czterdzieści parę klocków

koło dwumasowe 2.5 tyś pozdrawiam wszystkich którzy dostąpili tego zaszczytu



nastęnym moim autem będzie citroen chyba że mi się odmieni



[ wiadomość edytowana przez: Linek dnia 2009-09-06 17:40:09 ]
  
 
zwróć uwagę na tylne zawieszenie ,raczej nic tam się nie zużywa czasem tuleje wahaczy poprzecznych ale rzadko (tych regulacyjnych) ale jeśli ktoś zaniedbał regulacji geometrii to są często zatarte,skorodowane,spieczone, śruby regulacyjne geometrie tylnego zawieszenia (nie da się wyregulować geometrii)robią się później koszty.
  
 
Co prawda ja mam ravke I generacji, ale te rzeczy które wymienie dużo się nie różnią po pierwsze opony. Dobra opona kosztuje 500-600zł za sztuke, po drugie tylne zawieszenie. Zgodze się tutaj z przedmówcą syd-em. Moja ravka jest z 96r. przebieg tylko 162tyś km silnik bez wycieków, zero rdzy i nigdy się nie zepsuła. Samochód nie do zdarcia. Polecam
  
 
Znaczne koszty i klopotliwa wymiana to:
Kolo dwumasowe
Rozrząd
Jak to w comon rail lubi rozlecieć się pompa wysokiego ciśnienia (regeneracja 3500-4000, nowa 14000, uzywka 800-1000)
U mnie tez była kiepska pompa hamulcowa (nie do dostania nowa poza serwisem a tam koszty ida w tysiące, zostaje uzywana przerabiana z anglika)
Zawieszenia bym się nie bał jest dosyć wytrzymałe, u mnie był zapieczony tył ale po paru godzinach walenia młotkiem udało sie to wszystko ruszyć poza tym dosyć wytrzymałe
Co do opon to dobra opona do osobówki też potrafi kosztować 400-600zł za szt, ja kupiłem opony nowe ale data produkcji 3 lata do tyłu za komplet 1000zł

Generalnie d4d i tak pali mi od 8-11 litrów a vvti od 9-12 więc sam pomyśl czy warto dokładać do tego diesla a nie lepiej kupić benzynke (odpada rozrząd, dwumas, pompa) mniej kłopotliwa i znacznie szybsza a do tego tańsza w zakupie.
  
 
sorry odgrzebałem kotleta, przepraszam...