Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() kleeb TOYOTA DRIVER Carina E Legionowo | 2009-10-12 16:30:42 Witam.
Zapytam z ciekawości. Bo przegladajac internet natrafilem na wątek o swapach. Czy da radę zamiast 1.6 16V 4A-FE wstawić 2,0 3S-GTE 94-99r.?? Pozzdrawiam |
![]() Perzan TOYOTA MANIAK ST191L-DWMNKW Kraków | 2009-10-12 23:32:08 Da radę. |
hater-87 Carina e 2.0 GLi Strzegom/Wrocław | 2009-10-13 10:25:37 wszystko sie da o ile sie nie myle to blok silnika jest zblizony o ile nie identyczny z wolnossacymi 2.0. ale czynnikiem decydujacym pewnie bedzie tutaj cena silnika i samego swapa nie wspominajac o elektryce ktora trzeba zrobic praktycznie od nowa. Zawieszenie, hamulce itd. duzo pracy i kasy. ale jesli sie zdecydujesz fajnie bylo by zobaczyc taka carinke ![]() |
![]() Perzan TOYOTA MANIAK ST191L-DWMNKW Kraków | 2009-10-14 01:21:14
Poważnie. Ten silnik był wsadzany do Caldiny w Japonii z mocą ponad 200KM ![]() Wystarczą klucze, pewnie jakieś podnośniki, kleszcze i... ze dwa duże worki pieniędzy. ![]()
Nie warto. Pozdro. |
![]() kleeb TOYOTA DRIVER Carina E Legionowo | 2009-10-14 01:23:42 koszt pewnie wyniesie drugie tyle co auto... dlatego pytam sie tylko z ciekawosci. ale wyobrazcie sobie cari, ponad 200KM 4x4...mmm cudo... |
hater-87 Carina e 2.0 GLi Strzegom/Wrocław | 2009-10-14 08:33:49 hehe koszt przekroczy nawet cene auta jak chcesz 4x4, ale szczerze mowiac sam kiedys sobie marzylem o takim cacku niestety wszystko wskazuje na to ze nie w tym zyciu ![]() pozdro. |
![]() Perzan TOYOTA MANIAK ST191L-DWMNKW Kraków | 2009-10-14 11:14:36
Ponad 200KM i 4x4 - nieosiągalne. Nie znajdziesz dawcy lewostronnego z takim silnikiem. Bardziej realne jest 4x4 i 175KM z 3S-GE. Koszty szacuję na ok. 15000,- PLN plus dawca. Mnie to cały czas chodzi po głowie, bo swoją bez stresu poświęciłbym jako dawcę ![]() Pozdro. |
marcinm TOYOTA MANIAK ... | 2009-10-14 12:00:50
Jak to nie znajdziesz ? A ST185, ST205 ? I co nieosiągalne ? 200KM na silniku, czy na kołach ? Bo pierwsze dostajesz, kupując 3S-GTE, drugie lekko go rozdmuchując ![]() 3S-GE z 4WD będzie megamułem, będzie zaczynał żyć od 5000, jechał do 7. Dołu nie będzie miał w ogóle, a właśnie to jest potrzebne do ruszenia 4WD z miejsca. No chyba, że ktoś sobie wymarzy ruszanie z 4000 rpm z każdych świateł, to droga wolna. Gdyby 3S-GE nadawał się do 4WD, to Toyota nie ładowałaby 2.4 do Ravki, żeby zrobić 175 koni, tylko wykorzystała stary, sprawdzony 3S-GE. Japonię pomijam, oni i tak mają wszystko na automatach, tam może 3S-GE się sprawdza z 4WD. Jeśli miałbym wybierać między 3S-FE a 3S-GE pod 4WD, to wybrałbym ten pierwszy. Albo wsadził 2TZ-FE, albo 2AZ-FE, żeby to jakkolwiek jechało dołem. pzdr [ wiadomość edytowana przez: marcinm dnia 2009-10-14 12:03:56 ] |
![]() Perzan TOYOTA MANIAK ST191L-DWMNKW Kraków | 2009-10-14 14:58:55
Dawca zgodny najwyżej w 50%. Potrzebna duża dawka leków przeciw odrzutom w postaci sporej rzeźby. ![]() Sam wiesz ile jest zachodu z dawcą zgodnym w 100%...
Doskonale wiesz, że sam silnik, to dopiero początek zabawy i co jeszcze do tego potrzeba więc zawsze staram się takie dysputy kończyć krótko.
Nie tragizuj, będzie tak samo jeździł jak w Carinie GTi. Inaczej skośnookie nie pakowaliby tego tyle do Caldiny w Japonii. Do ruszenia nie potrzebujesz od razu całej mocy, a jak już się potoczy z miejsca, to nie problem trzymać przyzwoite obroty ![]() ![]()
Tak mi się coś wydaje że to chyba nie ta sama kategoria wagowa... To tak jak z Camry i 2,2. Poza tym, Ravka jest autem "terenowym", czego o Caldinie nie można powiedzieć. Dwa różne zastosowania aut. ![]()
Nie wszystko, nie wszystko... ![]()
A miało być krótko i na temat... 3S-GTE w Carinie E. ![]() Pozdro. |
carinus TOYOTA SPEC Lexus IS 200+UAZ 469 lubuskie /Belgia | 2009-10-14 15:40:38 Naszła mnie ochota na przebudowę nowego autka.Myslę od pewnego czasu nad zakupem cariny combi i przełożeniu napędu i częsci zawieszenia z mojej starej GT. |
![]() kleeb TOYOTA DRIVER Carina E Legionowo | 2009-10-14 21:43:36 a gdyby sciagnac caldine z japonii i przelozyc srodek od carinki albo od ave nawet (bo byly caldinki wygladajace jak ave) to juz sprawa duzo prostsza, prawda?? tylko tez koszty ida w ładne tysiaczki... |
![]() Perzan TOYOTA MANIAK ST191L-DWMNKW Kraków | 2009-10-14 23:56:54
Nie ![]()
Patrz 5 postów wcześniej. Pozdro. |
hater-87 Carina e 2.0 GLi Strzegom/Wrocław | 2009-10-15 14:27:19
a czemu chcesz akurat kombiaka ?? buda Ci sie sypie czy tylko tak zeby byla zmiana ?? dosc ciekawa zamiana ![]() |
carinus TOYOTA SPEC Lexus IS 200+UAZ 469 lubuskie /Belgia | 2009-10-15 15:43:54
No właśnie ta niepozorność.Kiedyś byłem tutaj jedynym użytkownikiem cariny GTi,teraz jest ich więcej.Chcąc być oryginalnym postanowiłem zrobić "śpiocha" z wersji kombi,która przy okazji jest bardzo przydatna i użyteczna.Zawias zostanie oryginalny a jedynie przeniosę sprężyny i amorki,jest to mniej kłopotliwe w eksploatacji. |
![]() Perzan TOYOTA MANIAK ST191L-DWMNKW Kraków | 2009-10-15 16:27:19 "Śpiochem" jest już zwykłe 3S-FE w tej budzie ![]() 3S-GE będzie ciekawie... ![]() To jeszcze tylko dopędzić tylną ośkę i by się to całkiem ładnie zbierało... ![]() Pozdro. |
![]() kleeb TOYOTA DRIVER Carina E Legionowo | 2009-10-15 17:02:48 a moze zamiast wersji kombi, zrób sobie cabrio?? ![]() |
hater-87 Carina e 2.0 GLi Strzegom/Wrocław | 2009-10-15 19:11:51
no nie powiem bedzie to calkiem przyjemne auto ![]() ![]() ![]()
no nie wiem czy az taka zwawa jest ta wersja(auto jednak swoje wazy) ![]() ![]() |
![]() Perzan TOYOTA MANIAK ST191L-DWMNKW Kraków | 2009-10-15 20:58:42
Jest raptem cięższa jakieś 30-40kg od pozostałych wersji, a katalogowo jest gorsza do 100 o jedyne 0,2s ![]() Pozdro. |
![]() kleeb TOYOTA DRIVER Carina E Legionowo | 2009-10-15 23:19:15 no to to jest masa czasu... ![]() |