MotoNews.pl
  

Dziwny dzwiek metaliczny w silniku

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.dzwiek sie wydobywa z okolic rozrzadu alternatora .okreslic nie potrafie.na prawej połowie silnika.I nastepuje on tylko po odpalaeniu na zimnym silniku później jest cicho.Co to mozebyć?
  
 
Cytat:
2009-10-25 09:21:04, Mieszczan pisze:
Witam.dzwiek sie wydobywa z okolic rozrzadu alternatora .okreslic nie potrafie.na prawej połowie silnika.I nastepuje on tylko po odpalaeniu na zimnym silniku później jest cicho.Co to mozebyć?


to może być to!! :
Klekotanie

Jeśli każdy będzie inaczej nazywał hałas w komorze silnika to za chwilę będziemy mieć na forum 1364 /tytułów/ wątków , tak naprawdę o tym samym

No i wiadomo ...nie sposób określić wg takie opisu dokładnie NIC! -uwierz nam musisz osobiście podjechać do MECHANIKA


Pozdrawiam niedzielnie
  
 
wiem ze juz był taki temat ale objawy byly inne .u mnie dzwiek dochodzi kolo rozrzadu.czytalem w poprzednim ze przyczyny moga byc takie:
Powodów może być kilka :
- katalizator
- wypalony środkowy tłumik
- brzęcząca pompa wodna
- brzęczące łożyska alternatora.
  
 
sam sobie odpowiedziales ale z tych rzeczy co piszesz nie bierz pod uwage poniewaz one nie sa zalezne od temperatury, od temperatury zalezne sa np zawory.
  
 
U mnie jest podobny dźwięk wyłącznie na zimnym choć nie zawsze za każdym razem. Przypomina....pomieszanie odgłosu strumyka z przewalającymi sie stalowymi kulkami choć rzecz jasna nic mi nie płynie przez samochód ( w sensie brak strumyka ) ani też żadne kulki sie nie posypały. Mimo to nie zawracam sobie tym na razie głowy no chyba że okaże się że faktycznie cos złego sie dzieje.

PS. Jeśli to strumyk to może założę wytwórnie wód mineralnych
  
 
Jak masz alternator z zewnetrznym wentylatorem to sprawdz czy o cos nie zawadza.
  
 
pójde z tym do mechanika.
  
 
kiedy robiłeś rozrząd?

gdy pasek rozrządu nieco się już rozciągnie i napinacz zaczyna nieprawidłowo go napinać słychać takie charakterystycznie stukotoklekotanie właśnie w okolicy alternatora. na napinaczu jest taki "ząbek" który w normalnej pozycji powinien być w pozycji OT, gdy pasek jest za słabo napinany ten ząbek lata w tę i spowrotem stukotając niemiłosiernie (nie zawsze jest to stały stukot, czasami robi sie glosniejszy czasami zimniejszy w zal. od warunkow pracy napinacza (temp. itd)