Centraly zamek przestał działać

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam lekki problem z zamkiem , a mianowicie nie działa mi wogóle. miałem odpięty akumulator przez jakiś tydzień, i od tamtego czasu centralny mi nie chodzi, z pilota to nie chodził wogóle ale teraz i kluczykiem nie otwiera wszystkich drzwi. może padł jakiś bezpiecznik?
kto się orientuje w tym temacie?
  
 
Krzychu - ogarnij się

Szaleniec w poradach
  
 
  
 
Aż wstyd się przyznać, ale w zeszłym roku tydzień jeździłem z zaryglowanymi drzwiami bo myślałem, że centralka padła.....okazało się, że to wina bezpiecznika.....sprawdź sobie. Teraz nie pamiętam który to ale ta pokrywie chyba jest ikonka...a jak nie to sprawdź wszystkie po kolei
  
 
znalazłem

padnięty bezpiecznik, zmieniony i działa zamek, ale tylko z kluczyka . z pilota nie łapie. próbowałem wszystkiego-nie działa.
pilot sprawdzony jest ok daje sygnał. pewnie się coś z centralką od centralnego stało nie łapie sygnału.
  
 
zaprogramuj kluczyk Panie.
  
 
u mnie jak fura czysta lapie z daleka jak brudna to musze sie meczyc z bliska
  
 
wloz kluczyk do stacyjki przekrec do pozycji II nastepnie nacisnij oba przyciski na pilocie jesnoczesnie az sie zamknie lub otwozy juz nie pamietam teraz , powinien sie wtedy zresetowac centralny i dzialac z pilota
  
 
Cytat:
2010-03-04 00:18:56, serek_elite pisze:
wloz kluczyk do stacyjki przekrec do pozycji II nastepnie nacisnij oba przyciski na pilocie jesnoczesnie az sie zamknie lub otwozy juz nie pamietam teraz , powinien sie wtedy zresetowac centralny i dzialac z pilota



jest fota niżej...
  
 
sorrki nie widzialem jej wczesniej . na kompie w pracy czasami nie wyslietla mi wszystkich plikow
  
 
no i po kilku próbach 0 sukcesu z zakodowaniem centralnego. coś nie tak.
  
 
Podepnę się pod ten temat z pytaniem dot. centralnego zamka. Mianowicie U mnie centralny działa z kluczyka bo nie ustawiałem go na podczerwień. Jak zamykałem coś zazgrzytało w zamku. No i kluczyk się nie przekręcił. Więc rozebrałem posmarowałem wkładkę i złożyłem. Ale jest drugi problem. Siłownik w drzwiach kierowcy jest typu master -zresztą podobnie jak u pasażera ( zamyka wszystkie zamki) i jest ok. Zamykam wkładką i się zamykają. Ale na górze wkładki jest taki mikro styk- wcześniej nie musiałem " siłowo" poprzez wkładkę pchać siłownika w dół żeby zamknął wszystkie drzwi bo po przekręceniu kluczyka owy mikro styk sprawiał że siłowniki działały z wyprzedzeniem - a po przytrzymaniu zamykały się szyby i szyberdach, a po zamknięciu lampka wewn. od razu ściemniała się - teraz świeci kilka sekund zanim zgaśnie- i tu moje pytanie czy ktoś się tym bawił??? tzn czy da się zamienić te mikro styki z drzwi pasażera do drzwi kierowcy????? bo od pasażera to mi tego ustrojstwa nie potrzeba ewentualnie na jakiej zasadzie on działa??? Dzięki za wszelkie sugestie i pozdrawiam ( dodam że dzisiejszy tydzień dla kluski jest feralny: rozleciał się wtrysk, padł włącznik świateł cofania a teraz na dokładkę ten zamek- jak 4 lata był spokój tak teraz..... )
  
 
Witam ja ma taki problem że świeciła mi się lampka wnętrza wnętrza nad lusterkiem ja wysiadłem z auta okazało się że centralny nie zamyka auta .Sprawdziłem bezpieczniki i wszystkie są w porządku .
Nie mogłem wyłączyć lampki kabiny w końcu wyłączyłem klemę z akumulatora na kilka minut . Efekt jest taki że lampka zgasła na amen i w ogóle już się nie zapala ,ani nie działa centralny zamek . Mało tego nie idzie się z sterownikiem połączyć ani op-com-em ani opel-skanerem . Miał może ktoś taki problem bo już nie wiem co mam z tym fantem zrobić a męczę się z tym od 2 miesięcy
  
 
Cytat:
2010-03-11 20:32:01, krzychu_kolo pisze:
no i po kilku próbach 0 sukcesu z zakodowaniem centralnego. coś nie tak.


Na bank musisz podpiąć opelskanera lub teha2 i w centralnym zamku w kodować kluczyki kody kluczy powinieneś mieć z dokumentami auta
  
 
Cytat:
2011-03-14 22:23:16, djlotus pisze:
Witam ja ma taki problem że świeciła mi się lampka wnętrza wnętrza nad lusterkiem ja wysiadłem z auta okazało się że centralny nie zamyka auta .Sprawdziłem bezpieczniki i wszystkie są w porządku . Nie mogłem wyłączyć lampki kabiny w końcu wyłączyłem klemę z akumulatora na kilka minut . Efekt jest taki że lampka zgasła na amen i w ogóle już się nie zapala ,ani nie działa centralny zamek . Mało tego nie idzie się z sterownikiem połączyć ani op-com-em ani opel-skanerem . Miał może ktoś taki problem bo już nie wiem co mam z tym fantem zrobić a męczę się z tym od 2 miesięcy


Wszystko się wyjaśniło w moim przypadku uszkodzona była centralka zamka centralnego . wymieniłem na inną i okazało się że ta centralka jest z alarmem więc jestem w trakcie uzbrajania w syrenki czujniki itp .
  
 
To i ja się podepne.
Wszystko było ślicznie, nagle przestał działać zamek w drzwiach kierowcy.
Opis: Zamyka wszystkie 4 drzwi ALE Z KLUCZYKA.
Jeżeli z pilota, to zamknie 3 pozostałe i natychmiast otwiera bo drzwi kierowcy się nie zamkneły.
Przy otwieraniu, najpierw trzeba z pilota (alarm) otwierają sie wszystkie poza drzwiami kierowcy które muszę z kluczyka.

Jednocześnie, przy odpalonym silniku nie można otworzyć bagażnika, naciskając guzik na konsoli czołowej.

Osobny temat to magazynek CD.

Pomysły jak to naprawić mile widziane.
  
 
Dzien Dobry.To i ja sie podepne i zapytam:
Podchodze do auta,naciskam se guziczek od otwierania auta,a tu ZONK Nic.No to dawaj z klucza i pierwsze próba zresetowania i programowanie i -nic.Sprawdzam bezpiecznik i -nic,cały.
No to mysle bateria w kluczyku.Rozebrałem kluczyk i u speca sprawdzony stan bateri-bez zarzutu,musi działac.
Ale jak rozebrałem pilota to okazało sie,że element z baterią lata luzno w obudowie




Czy tak powinno byc?
Jeżeli sie okaże ,że to jednak nie to,to gdzie mam szukac wspomnianej dużo wczesniej centralki,co można w niej sprawdzic.
A i jeszcze jedno,jak sprawdzic,że z kluczyka wychodzi sygnał na centralke.Czy powinna reagowac ta dioda na kluczyku?Nigdy sie nie przypatrywałem jak działał jeszcze
  
 
to powinna byc jedna czasc, powinna byc przylutowana w 1 miejscu, w momecie przyciskania ktoregos z przyciskow powinna zapalac sie czerwoda dioda.

jesli chesz na szybko naprawic pilot to wloz ta odlamana czesc do plytki pasuje tylko w jednym miejscu, podluz troche papieru i po sprawie,
chyba ze posiadasz lutowniace to doslownie minuta roboty zeby to przylutowac




[ wiadomość edytowana przez: serek_elite dnia 2012-01-20 20:33:39 ]
  
 
z tego co pamiętam, to na wymianę baterii jest 5s.
inaczej się rozprogramuje i dupa.

...ale nie pamiętam dokładnie, czy to o kluczyku w omedze, jepie, fikusie czy mercu

na pewno jak mi padł w omedze to wymieniłem od razu w 2 kluczykach i 1 działał od razu, 2 programowałem. Dioda ma się świecić w czasie pracy. A specom od "ta bateria powinna trzymać" podziękuj i kup nówkę baterię - inaczej stara bateria zachowa się w ciepłym, inaczej na dworze przy -5 C.
  
 
Ok,jutro nowa bateria.Jak nie zadziała to bede dalej marudził
A z tymi 5 sekndami to jak to jest-prawda,czy fałsz ?


[ wiadomość edytowana przez: erwinomega dnia 2012-01-20 20:49:18 ]