Puchar Youngtimer Party 2010

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Yes, Yes, Yes

Oficjalny news ze strony YTP:

"Panie i Panowie!

Szykujcie maszyny, Puchar Youngtimer Party powraca!

Miejscem zmagań tradycyjnie będzie Tor Poznań. Zaplanowaliśmy dla was w tym sezonie trzy eliminacje:
10-11 kwietnia 2010
10-11 lipca 2010
9-10 października 2010

Dołożyliśmy starań, aby pierwsza i ostatnia impreza mogła odbyć się w terminie bardziej sprzyjającym dobrej pogodzie, a jednocześnie, aby eliminacje dzielił rozsądny dystans czasowy. W sezonie 2010 postanowiliśmy, biorąc pod uwagę m.in. głosy uczestników, zmodyfikować regulamin w kwestii samochodów dopuszczonych do startu.
Auta będą teraz klasyfikowane w dwóch grupach wiekowych, dając w ten sposób możliwość bardziej wyrównanej rywalizacji.

Dokładniejsze informacje pojawią się na stronie już wkrótce".

  
 
Zapisy ruszają 15.03 , czyli w poniedziałek.

Z regulaminem można zapoznać się na stronie youngtimerparty.pl

Zapraszam
  
 
A czy mussowo trzeba jechać z pilotem (balastem) i mieć zamontowane zderzaki?
  
 
Zapisywać się Panowie, bo może braknąć miejsc!
Ja już po zapisie
  
 
Uzgodniliśmy że pilot mimo wszystko jest zalecany, ale nie wymagany jak w KJS. Zderzaków nie trzeba mieć, jeśli nie zostają żadne wystające wsporniki itp. czyli w twoim przypadku nie ma takiej potrzeby.
Głośność też pozostaje tradycyjnie 96dB


[ wiadomość edytowana przez: janas81 dnia 2010-03-15 17:05:00 ]
  
 
Ja chciałbym się tylko zapytać czy ukażą się jakieś mapki lub lista startowa?
Wiem, że jestem niecierpliwy... ale także mój wóz nie może się doczekać (powiedział mi w tajemnicy, że nie może spać i trzęsą mu się kółka) .

A tak na poważnie to jedzie ktoś stąd oprócz pereiry i mnie?
  
 
tak jade popatrzeć jak katujesz fiacika
  
 
To jedziesz popatrzeć, jak my katujemy oba nasze Fiaty! Od tego są... Mają zwyciężać!
  
 
Mapki są już:
http://youngtimerparty.pl/index.php?link=20100101

Lista też się pojawi.


[ wiadomość edytowana przez: janas81 dnia 2010-04-05 21:02:50 ]

[ wiadomość edytowana przez: janas81 dnia 2010-04-05 21:03:39 ]
  
 
Cytat:
2010-04-05 20:35:32, Pereira pisze:
To jedziesz popatrzeć, jak my katujemy oba nasze Fiaty! Od tego są... Mają zwyciężać!



tak jak już ma się ponad 100KM to trzeba uważać z tym katowaniem bo wszystko się ukręca
  
 
Założę półosie od kombajnu Bizon, dadzą radę!
Jakby tak zsumował łącznie moc obu autek, to mamy sporo ponad 100 KM
Moje autko dziś idzie na lakier, mam nadzieję, że zdążymy ze wszystkim na czas. Ale będzie na styk, i będę się uczył samochodu na torze... Ale co tam! Jakoś będzie!
  
 
Jest już lista startowa:
Lista startowa


[ wiadomość edytowana przez: Pereira dnia 2010-04-09 00:07:05 ]
  
 
W sobotę rano na autostradzie pod Koninem zebrała się nasza łódzka ekipa Oplowo- Fiatowa:



Zmarznięta dotychczasowa załoga Fiata 127 (nie zdążyliśmy zmienić nagrzewnicy ) przeniosła się do "wozu towarzyszącego", Qbass też dołączył do nich. Ja zasiadłem w końcu w moim Fiaciku. Dawno już nim nie jechałem!
Wkrótce zdałem sobie sprawę, że nie jadę walczyć o czołowe miejsca w klasie... Poza brakiem objeżdżenia z autkiem okazało się, że nie wszystko jeszcze działa jak należy.
Przykładowo: w Poznaniu postanowiłem wyprzedzić autobus. Już zebrałem się do manewru, ale doszedłem do wniosku, że samochód z naprzeciwka jest trochę za blisko. Nacisnąłem pedał hamulca, a ten... wpadł w podłogę. Króciutka konsternacja, samochód nie hamuje... więc gaz do spodu! Jakoś się zmieściłem. Nawet nie zdążyłem pomyśleć o ręcznym...
Pedał hamulca leżał na podłodze, okazało się, że poprzedniego dnia w ferworze składania ktoś zastąpił nadwątloną oś śrubką, ale założył tylko jedną nakrętkę, bez kontry. Brakło nam czasu...

Na miejscu zaczęły się przejazdy, czasy miałem nierewelacyjne. Na "ciężarówkach" podczas slalomu dwójka okazała się trochę za krótka, więc zapiąłem trójkę, przyśpieszyłem... i po chwili wywaliło nas w pole a przejazd trwał kilka sekund dłużej.

Stojąc w kolejce usłyszałem od kolegi o katastrofie lotniczej. Brzmiało to jednak mało wiarygodnie...
Okazało się jednak, że to prawda. Impreza została przerwana.
Organizatorzy postąpili tak, jak powinni i trudno mieć o to do nich pretensję.

Kilka zdjęć, jakie zrobiłem na szybko: tu auto Pająka, też pośpiesznie zdrutowane przed imprezą



Dwie Manty, ta poszerzana należy do kolegi Bogdana









[ wiadomość edytowana przez: Pereira dnia 2010-04-12 16:47:44 ]
  
 
Już wiadomo: powtórka odbędzie się w dniach 8-9 maja.
Jeszcze sprawdzę, ale ja chyba dam radę w tym terminie jechać, tylko jakiegoś pilota zaadoptuję
Ktoś jeszcze jedzie?
  
 
Ale powiedz na co Ci pilot
Postoimy 10 min. przy Klombach, popatrzymy, pojeździmy paluchami po mapce i bedzie git .
  
 
Albo Ty będziesz na klombach moim pilotem, a ja Twoim
Zawsze się ktoś znajdzie, w zeszłym roku pilotował mnie tam Ciupex, ten od szarego Kadetta C City
  
 
Ja w tym roku najprawdopodobniej odpadam.
Kupiłem mieszkanie, czeka mnie teraz jego remont.
  
 
Tradycyjnie, kto nie był niech bije sie w pierś
Mój rezultat: 4 miejsce i 44 w generalce. Moje małe 903 spisało się świetnie, pozwalając dziś skutecznie rywalizować z MINI 1000 .
Generalnie impreza- konktretna gitara!

PS. Nagrywałem onboardy dziś ale żaden się nie uchował niestety....
Mam jeszcze z Cieżarówek ale nudne to to

FOTO - Maciej SAL Kujawa

FOTO - Krzysztof Białas


Foto - Krzysztof Białas (z niedzieli)

[ wiadomość edytowana przez: vergasser dnia 2010-05-09 22:23:54 ]
  
 

Coś pochrzaniłem

FOTO - Krzysztof Białas (z niedzieli)
  
 
Moja galeria z soboty Z niedzieli będzie dziś wieczorem lub jutro