Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
ToyotaCzesci_pl kraków | 2010-02-16 23:20:32 Wygląda na to iż OCV jest sprawny i komputer go steruje-otwiera się w różnych sekwencjach, pompa olejowa dawała trochę słabe ciśnienie na zagrzanym silniku na biegu jałowym 0,5 bara na 3000obr. 3,5bara. Została wymieniona na sprawną i ciśnie nie teraz jest w porządku: na zagrzanym silniku na jałowym biegu 1,2 bara, na 3000obr. 4,5bara, a zmienna faza jak się nie włączała tak się nie włącza. Wygląda tak jakby w kanale olejowym między pompą ol. a zaworem OCV było zbyt małe ciśnienie które nie włącza wariatora, czy jest możliwość sprawdzić ciśnienie przed OCV? W czym Twoim zdaniem jeszcze może być problem? |
ToyotaCzesci_pl kraków | 2010-02-17 13:50:51 Jeszcze jedno, czy znaki na łańcuszku pompy olejowej i kółkach zębatych (wału korbowego-pompy oleju) muszą się koniecznie zgadzać? Czy może to mieć jakiś wpływ na usterkę nie włączania zmiennej fazy VVTi? |
Bigelektron TOYOTA SPEC ![]() Katowice | 2010-02-17 21:44:20
A nie jest czasem nieoryginalna uszczelka pod glowica.lub poprzycierane walki na czopach?Napinacz lancucha jest oryginalny?? Jak sa znaki to trzeba ustawiac na znaki , bo gdyby bylo wszystko jedno to nikt by znakow nie robil ![]() ![]() A moze poprostu kolo VVTI zostalo zle zalozone i jest zablokowane na zapadce. ----------------- Toyota Lexus diagnostyka i naprawa Rowniez hybrydowe i wersje USA Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera. Naprawa elektroniki. Regeneracja sterownikow Air bag. Wpisywanie nr.Vin w komputer [ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2010-02-17 22:32:12 ] |
ToyotaCzesci_pl kraków | 2010-02-17 23:08:44
Uszczelka elring, wałki są ok napinacz stary oryginalny, pompa wymieniona więc znaki na łańcuszku mogły się przesunąć, co do koła to nie mam pewności (przed dokręceniem do wałka odblokować koło i obrócić w lewo w takiej pozycji dokręcić i tak zakręcić też w głowicy aby wałeczek w środku był odblokowany)? jeśli tak to nie było tak zrobione. Jeden mechanik z Toyoty powiedział że trzeba normalnie założyć i dokręcić, a inny że jest procedura! Jeśli tak to napisz jak to dokładnie zrobić. Dzięki |