Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Jesion128 F&F Sympatyk Łódka Bols Szuflandia | 2010-03-03 23:06:26 Ma ktoś rysunek techniczny flanszy pod dwa zaciski na tylną os??
Tak pytam, bo trzeba ohv-ką pojechać te dohc-e i rowery:p A nie chce spawać, tylko mieć dwa zaciski na konkretnej podstawie. |
![]() Tailgunner FSO 125p tarnów | 2010-03-03 23:23:10 a na co Ci rysunek techniczny ??
bierzesz dwie flansze, przecinasz, robisz jedną i gotowe |
![]() CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2010-03-03 23:36:54 |
![]() gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2010-03-04 07:29:56 Bo trzeba zrobic to z całości, a nie spawać ![]() |
![]() Blady F&F Sympatyk FIAT | 2010-03-04 08:26:07 Nitro mi wycinał laserowo , napisz do niego na priv , może ma , drogie nie były , trzeba było troszke podszlifować |
![]() Tailgunner FSO 125p tarnów | 2011-09-08 09:33:25 każda pompa ma zrówno wejście jak i wyjście, więc o co chodzi ? ;p
ja ma pompe sprzęgła od bmw 318i i super działa |
eFeSOwiec FSO Polonez 2000 Warszawa | 2011-09-08 10:35:46 Tommy być może źle wyraziłem swoją myśl, ale za to Ty napisałeś to to taki sposób jak ja rozumiem działanie pompy. Wniosek z tego jest taki, że potrzebuję pompy sprzęgłowej z jednym wyjściem i zbiorniczkiem wyrównawczym. |
![]() Tailgunner FSO 125p tarnów | 2011-09-08 12:45:35
czyli dowolnej pompy sprzęgła ja też mam osobny układ |
eFeSOwiec FSO Polonez 2000 Warszawa | 2011-09-08 13:07:55 I w ten sposób po ponad 3 godzinach dyskusji osiągnęliśmy consensus ![]() |
![]() Poochaty F&F Sympatyk Kraków | 2011-09-08 13:48:10 Ja mam taki układ od dłuższego czasu, rozumiem że mówimy o osobnych zaciskach bo inaczej to sobie tego nie wyobrażam ![]() |
eFeSOwiec FSO Polonez 2000 Warszawa | 2011-09-08 14:17:08 Tak oczywiście, jak hydro-rękaw to tylko osobne zaciski. Tylko widzę, że będzie niezła rzeźba z wykonaniem mocowania dodatkowego zacisku. Oryginalne mocowanie tylnego zacisku ma wykonane "wklęśnięcie" dokładnie pod kształt zacisku. Będę chyba potrzebował drugiej takiej tarczy kotwicznej do dorobienia mocowania. |
![]() Poochaty F&F Sympatyk Kraków | 2011-09-08 14:37:43 Ja mam zrobione tak jak Blady miał chyba, wycinane laserowo płyty i do tego dystansowe tulejki niwelujące odległość między zaciskiem i tarczą, mocne, estetyczne i działa bezproblemowo, no i nie trzeba rozbierać pół mostu żeby to zrobić i poskładać do kupy ![]() |
![]() Tailgunner FSO 125p tarnów | 2011-09-08 18:00:24
jak nie, skoro trzeba wyjąć półosie, zdjąć łożyska, zmienić blachy, potem zmontować porządnie nowe pierścienie na gorąco - to już co najmniej pół mostu rozebrane ;p |
![]() Poochaty F&F Sympatyk Kraków | 2011-09-08 18:09:57 No to do końca się nie zrozumieliśmy... nic nie trzeba rozbierać poza odkręceniem śrub od jarzma i wciśnięciem pod nie dodatkowego mocowania. Mostu się nawet nie dotyka. |
![]() Tailgunner FSO 125p tarnów | 2011-09-08 21:54:00 hmmmm możesz pokazać jakieś foto ? |
eFeSOwiec FSO Polonez 2000 Warszawa | 2011-09-09 06:07:22 Nie napisałem ważnej informacji, całą operację zamierzam przeprowadzić na Subaru Legacy, a tam jarzmo zacisku ma ewidentny wpust w kształcie zacisku. |
![]() gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2011-09-09 07:22:19
Napisz jaki rocznik Legacy ...i jaki silnik... Bo coś mi się zdaje , że nawet jak zamontujesz, to wyjdzie kupa i będziesz miał ręczny na przednie koła ![]() Masz nr skrzyni ? W razie czego powinieneś mieć rozpinany między osiowy - do tyego jest potrzebny sterownik, i inny wałek do skrzyni. |