Padła stacyjka

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.Od wczoraj mam problem ze stacyjką w swojej Toyocie Avalon z 2000 r(wersja amerykańska).Stacyjka nie przełącza w 3 pozycję Start. Czytałem Wasze posty i miałem nadzieję że to kostka.Niestety to nie kostka.Odkręciłem kostkę od stacyjki i nadal to samo.Sama kostka przełącza we wszystkie pozycje a sama stacyjka nie.
Czy orientuje się ktoś czy skomplikowana jest naprawa takiej stacyjki czy lepiej oddać fachowcowi i jakie mogą być koszty naprawy.W internecie jest dużo ogłoszeń o naprawie stacyjek .Może wystarczyło by wymienić sam wkład.Zadzwoniłem dzisiaj do serwisu Toyoty i usłyszałłem ,że nie bawią się w naprawę tylko nowa stacyjka.Koszt 500 pln plus 150 robocizna.Na robociznie już zaoszczędziłem bo wymontowałem sobie sam (15 min roboty) Może ktoś z Was albo z waszych znajomych miał taki przypadek i naprawiał stacyjkę.Proszę o rady
  
 
wóz pewnie z automatyczną skrzynią biegów? czy w takich autach nie ma zabezpieczenia przed zapaleniem auta na biegu? zapalić można tylko na N lub P ,prawda ,może jakiś czujnik w wybieraku biegów jest uszkodzony lub ta blokada-zapadka w stacyjce się zablokowała?pozdro.
  
 
Tak,skrzynia automat i samochód odpala tylko na P. Na N nie próbowałem.Stacyjkę mam wyjetą i tak jak pisałem gdy odkręciłem kostkę to samą kostkę mogę przełączać w każdą pozycję a sama stacyjka z odkreconą kostką nadal nie wchodzi w 3 pozycję Start. Moze jest tak jak piszesz kolego ,że to zapadka.Dzwoniłem do kolesia który naprawia stacyjki i oznajmił mi ,że naprawiaja ,koszt około 160 -180 pln. Może ktoś wie na czym polega taka naprawa,czy naprawią tylko zapadkę oile to jest ta zapadka czy regenerują całą stacyjkę.Nie chciałbym żeby po naprawie za kilka tygodni spotkało mnie to samo
  
 
Stacyjka naprawiona.Pękła wkładka ta wewnetrzna co znajduje się we wkładce głównej stacyjki.Kupilem wklad na Allegro i już mam wymieniony.W punkcie napraw przełożyli wkład ,przystosowali mi stacyjkę do starych kluczy z uszkodzonej stacyjki-usługa 120 pln.Pozdrawiam