Brak zasilania układu tryskowego i pompy paliwa

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam Wszystkich użytkowników tech fajnych choć chyba mało docenianych samochodów!!
NIedawno po 9 letniej przerwie stałem się ponownie użytkownikiem Poloneza Caro PLUS 1.6 GLI Prawdziwa perełka bo mimo 11 lat zaledwie 42 tys przebiegu i zadnej rdzy Chciałem przy nim trochę podłubać szukając przyczyny przerywania na zimno tuż po rozruchu i wiecie jak to jest przeglądacie swiece, przewody moduł zapłonowy itp, następnie wszystko skrecacie i jesta albo lepiej albo nie wiadomo po tych operacjach zobaczyłem ze wtyczka do której idą przewody z sobdy LAMBDA jest nadłamana (konkretnie jej zatrzask nie istniał a niektóre przewody były nadtopione) rozłaczyłem ją na chwilę i połaczyłem na nowo aby sprawdzić jak się trzyma i od jej połaczenia maszyna nie odpala po przekreceniu kluczyka nie słychać aby pracowała elektryczna pompa paliwa i nie swiecie się kontrolka układu wtryskowego wiec nie ma zasilania...miał ktoś kiedyś takie coś?? co to moze być? pozdrawiam wszystkich zapraszająć do dyskusji
  
 
W boschu jest grzejnik, może zrobiłeś zwarcie i wywaliło bezpiecznik.