| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
urg (M) nie ma jeno frotka ostała | 2010-12-17 22:11:21 no właśnie, na przyszły rok szykuje się zakup kolejnej puszki ( nie omegi). w życiu nie jeździłem gnojowozem, chyba że cytryną w pracy. pchać sie w taki silnik czy benzyna + założyc sekwencje i miec w dupie pompy, wtryski, turbiny i całe to ciaciarajstwo? gazu tez nie trawię, ale sakiewka kurczy się , a na w sumie +10L pojemności nie zarobię. a z wiadomch wzgledów nie chciałbym pozbywać się omegi
czytam jakies obsrane fora o DIZLACH, ale nic z tego nie kumam. cenowo zakup puszki będzie podobny, cena 100km D i lpg również |
7gsi LOB MEMBER wieś | 2010-12-17 23:43:06 stary diesel z realnym przebiegiem +300kkm - NIE.
nowoczesny małopalący diesel z drugiej, trzeciej ręki - NIE. diesel nówka z salonu na gwarancji, po 3 latach won - tak. Po dość długich przemyśleniach przełamałem niechęć do gazu. Nie wywalę worka kasy na nowego dieselka z salonu, więc wybrałem jak najprostszy silnik n/a z dużą pojemnością + gaz w sekwencji, przy okazji z napędem 4x4 bo tak se wymyśliłem. Póki co JESTEM ZACHWYCONY LPG |
urg (M) nie ma jeno frotka ostała | 2010-12-17 23:49:16 czyli potwiedzacie wszystkie moje obawy git. bo myslałem że tylko ja tak mam. ergo tylko benzyna, ma byc taniej to + lpg. |
homer171 LOB SYMPATYK Esesman Wrocław | 2010-12-26 20:04:11
Taniej to nie znaczy zle. Jesli da sie taniej jezdzic to dlaczego by tak nie jezdzic. Dobrze dobrane graty i fachowy montaz owocuja przejechaniem wielu km be zadnej awarii. Ostatnio zakładałem do Focusa fajna instalacje zadnej roznicy miedzy gazem a benzyna jedynie tylko w portflelu. Wiec mysle ze wybór jest jasny. Mozna kupic jeszcze 1.9 TDI z grupy VW ale to trzeba trafic z wiarygodnym przebiegiem to tez pojezdzi wiele km. |
fomin LOB MEMBER saab sie przekręcił :) cip cip | 2010-12-29 22:51:33 1.9 tdi nieśmiertelne. a jak zakatujesz to motor na zlot dowioze
mówia żę 2.0 tdi to szajs, ja złego słowa nie powiem , ale bajura tylko z bp ,nie od pana henia lub z pseudocepenu, jak przestrzegasz tej zasady to oba niedozajechania, no i polecam skrzynie DSG poezja |
homer171 LOB SYMPATYK Esesman Wrocław | 2010-12-29 23:11:15 2.0 TDI do 2008 roku duze problemu z pompowtryskami(czesto padały). Nie mowiac juz o pompach oleju(ktore z wady konstrukcyjnej poprostu przestawały pompwac olej - nie bede pisał co dokładnie temat znany dla niektorych) i turbinach. Dopiero po 2008 roku VW prowadził common raila i poki co krotko mowić co bedzie sie znimi działo. Nie mowiąc o pewnej parti chłodnic oleju ktorę poprostu przepuszczały olej do układu wodnego. Nie wspominając o przepustnicach które w tym modelu silnika poki co nie wystepuja same tylko jedynie z całym kolektorem ssacym
Inny temat to juz 2.7TDI i 3.0TDI i 4.2 i 5.0 to juz troche inne konstrukcje i tutaj poki co wielkich problemów nie ma choc wszystko moze sie zepsuć. A nie mowiąć juz o DPF czyli filtrze cząstek stałych który mozna czyscić trybem serwisowym czyli przepalić lub poprostu z noga w podłodze czyscić trybem miejskim. Krotko mowiąć wracajać do kilku postów wyzej 7gsi do poruszania po miescie i malutkie trasy to tylko jedynie benzyna 10letni dizel wiekszosci nalatane duzo KM nowe za drogie i po skończeniu gwarancji nie zarobimy na naprawy. Wybór nalezy do kazdego ale nawet w porównaniu aut miejskich i kilku Autoryzowanych przedstawicieli róznych marek w Polsce wiekszości handlowców do miasta i w/w krotkie trasy polecaja jedynie tylko benzyny i to samo sie usłyszy od wiekszości chłopaków na serwisie autoryzowanym jak i nie autoryzowanym. [ wiadomość edytowana przez: homer171 dnia 2010-12-29 23:19:28 ] |
MEGA_3 LOB WETERAN caravany dziwne Kalisz | 2010-12-29 23:31:19 najlepsze 1,9D (SDI)
pancerne, idiotodporne i wieczne. a jaka adrenalina jak nie wiesz czy zdążysz przy wyprzedzaniu...
reszta VAG i nie tylko gnojo uturbieńcówów to loteria. (psują się jak każde i eksploatacja (rozrządy, filtry itp itd droższe niż do wypasionego benzynowca) fajne też, jak zassa olej z turbiny i zgasić silnika nie można |
7gsi LOB MEMBER wieś | 2010-12-29 23:50:56
nie tylko zgasić, obroty w moment rosną do końca skali i NIC nie idzie zrobić
z organoleptycznie zapoznanych przypadków 1 silnik 1,3 cdti i 2 silniki 1,7 dti tak zostały zajechane. |
Cleber (S) LOB MODER Jeep WG Overland :-) Legnica | 2010-12-30 14:23:20 Audi A6 1,9 disel i jest pięknie |
urg (M) nie ma jeno frotka ostała | 2010-12-30 15:11:35 fuj |
homer171 LOB SYMPATYK Esesman Wrocław | 2010-12-31 00:14:25 HEHE.
To juz predzej 2.8 V6 193 KM. Nie gnije nie rdzewieje i jedzie. A najlepiej to A4 z takim motorem. |
mareckiL LOB WETERAN MV6 kombi xero Łódź | 2010-12-31 10:07:25
Po górskich dróżkach daje radę |
urg (M) nie ma jeno frotka ostała | 2010-12-31 10:18:00 plan jest na wysokie autko a nie płaszczaka , ałdi odpada
nie musi byc szybkie, musi wszędzie się wepchać kraz by sie nadał ale nie zmiesci mnie sie w garażowni |
mareckiL LOB WETERAN MV6 kombi xero Łódź | 2010-12-31 10:27:45
Pan samochodzik |
MEGA_3 LOB WETERAN caravany dziwne Kalisz | 2010-12-31 11:05:49 fabia albo roomster
wysokie małe i lekkie a na 40 cm kraweżnik też potrafi podjechać |
7gsi LOB MEMBER wieś | 2010-12-31 11:54:51 jeśli tak to rozważ Subaru Forester.
długo biłem się z myślami, sam miałem kupować ale zdecydowałem inaczej. bezpieczny, trwały, nie za duży - nie za mały, stały (!) 4x4, dzielny w terenie - co ostatnio z pewnym szokiem zauważyłem (w 30-40cm śniegu w tym podjazdy i wertepy dawał radę, w niezbyt ciężkim terenie radzi se takie coś na równi z Jeepem! A na asfalcie to już klasa sama w sobie). Auto to tak naprawdę Subaru Impreza w wersji uterenowionej
z silników pancerne 2,0 z manualem (nawet ma reduktor) dla frajdy 2,0T dla większej frajdy 2,5T ale tu już nie jest zbyt różowo... edit: niestety, gazu tam się nie wkłada, jeśli z założenia ma być gaz to ten pojazd trzeba skreślić
[ wiadomość edytowana przez: 7gsi dnia 2010-12-31 12:07:33 ] |
MEGA_3 LOB WETERAN caravany dziwne Kalisz | 2010-12-31 14:25:17 idąc w tę stronę to może A6 ALLROAD?
tylko tam silniki też zazwyczaj hartkorowe. albo 2.5tdi V6 albo 2.7T V6 ten pierwszy to porażka raczej, bo pali prawie jak 2.7T a jedzie gorzej niż 1.9TDI i pracuje jak 6-ciu wściekłych kowali w kuźni. |
fomin LOB MEMBER saab sie przekręcił :) cip cip | 2010-12-31 16:16:43
żuka z gazem albo honkera po afganistanie i bedzie git |