MotoNews.pl
  

Lexus GS300 KOD BŁEDU P1349

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak w temacie. Problem objawia się tym ze na wolnych obrotach wyskakuje zapłon. Silnik wariuje. Na zimnym czasami jest ok ale jak sie kawałek ujedzie to na wolnych obrotach się dusi. W serwisie toyoty wykryli kod błędu P1349. Poszperałem trochę w necie i kazałem mechanikowi wyczyścić OCV I ten filterek - nie pomogło.
Moze ten cały wariator/czujnik padł? Ma ktoś jakiś pomysł?
Z góry ukłony w stronę Bigelektron
  
 
Jaki tam jest typ silnika??
Rzedowa 6cyl czy V6 bo nie pamietam.Gazu raczej tam nie masz co????

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Rzędowa 6
Silnik występował w suprach ale bez vvti do roku 98 bodajże.
2jz-ge vvti
Brak instalacji gazowej.
  
 
Cytat:
2011-03-12 15:00:28, Many2jz pisze:
Rzędowa 6 Silnik występował w suprach ale bez vvti do roku 98 bodajże. 2jz-ge vvti Brak instalacji gazowej.


No to zrob test aktywny na nagrzanym silniku trzeba podac 12V na zawor ocv ,a silnik powinien wtedy zgasnac lub mocno sie dusic.
A byla jakas naprawa np wymiena uszczelki pod glowica itd czy poprostu pewnego pieknego dnia tak sie stalo?

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
auto kupione z taka przypadłością. Wymieniane były świece i uszczelki pod pokrywa zaworów w pon spróbujemy z tym zaworem ovc jak nie zgaśnie to znaczy ze trza wymienić? W sumie on się dusi na rozgrzanym normalnie czasami po chwili się uspokaja. Ale jak się ruszy i przejedzie kawałek to znów tańczy.
  
 
Cytat:
2011-03-12 22:47:02, Many2jz pisze:
auto kupione z taka przypadłością. Wymieniane były świece i uszczelki pod pokrywa zaworów w pon spróbujemy z tym zaworem ovc jak nie zgaśnie to znaczy ze trza wymienić? W sumie on się dusi na rozgrzanym normalnie czasami po chwili się uspokaja. Ale jak się ruszy i przejedzie kawałek to znów tańczy.


A ILE MA OBROTOW NA BIEGU JALOWYM NA NAGRZANYM SILNIKU?

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
jak jest ok to 800 a jak mu bije to 1800
  
 
Cytat:
2011-03-12 23:09:19, Many2jz pisze:
jak jest ok to 800 a jak mu bije to 1800


A skrzynia automatyczna czy manual?

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
automacik rok produkcji 1998
przebieg 520 tys ale jeden właściciel i serwisowany w Toyocie
olej mineralny zalany z tego co widziałem
silnik kondycyjnie jest w dobrym stanie kompresje trzyma od 13 do 14.

Podpowiadam tacie żeby może kupić angola z małym przebiegiem i swapnac silnik+skrzynia.

Ale dobrze by było do tego czasu poradzić sobie z tym problem.

[ wiadomość edytowana przez: Many2jz dnia 2011-03-13 12:09:12 ]
  
 
Cytat:
2011-03-13 11:50:08, Many2jz pisze:
automacik rok produkcji 1998 przebieg 520 tys ale jeden właściciel i serwisowany w Toyocie olej mineralny zalany z tego co widziałem silnik kondycyjnie jest w dobrym stanie kompresje trzyma od 13 do 14. Podpowiadam tacie żeby może kupić angola z małym przebiegiem i swapnac silnik+skrzynia. Ale dobrze by było do tego czasu poradzić sobie z tym problem. [ wiadomość edytowana przez: Many2jz dnia 2011-03-13 12:09:12 ]


USA Canada? ma zawor EGR?

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Auto z salonu z Niemiec z tego co mówił właściciel. Co do zaworu nie wiem jutro sprawdzę. Dzis dobrze się przyjrzałem tym obrotom na ciepłym silniku na jałowym jak jest ok trzyma 500 obrotów. Jak się autem ruszy i przejedzie kawałek to jak się stanie to łapie obroty kolo 1800 i gubi momentami zapłon jak się poczeka to w pewnym momencie prawie jakby gaśnie i znów łapie 500 obrotów. No i od podczas jazdy od 4 tys rpm auto traci moc.
  
 
Cytat:
2011-03-13 21:51:08, Many2jz pisze:
Auto z salonu z Niemiec z tego co mówił właściciel. Co do zaworu nie wiem jutro sprawdzę. Dzis dobrze się przyjrzałem tym obrotom na ciepłym silniku na jałowym jak jest ok trzyma 500 obrotów. Jak się autem ruszy i przejedzie kawałek to jak się stanie to łapie obroty kolo 1800 i gubi momentami zapłon jak się poczeka to w pewnym momencie prawie jakby gaśnie i znów łapie 500 obrotów. No i od podczas jazdy od 4 tys rpm auto traci moc.


Trzeba sprawdzic pare rzeczy ...Albo problemem jest uklad VVTI -beben lub zawor OCV lub przestawiony rozrzad...
Albo cos powoduje podbijanie obrotow np blokujacy sie zawor EGR lub ISC i poszarpywania powoduja blad w VVTI

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Winowajca jest chyba zawór od vvti. Jak go podpięliśmy pod akumulator to otwierał się tylko na milimetr. Lekko go śrubokrętem docisnęliśmy i wtedy jak go podpinaliśmy to zamykał się do końca choć czasami znów się blokował. Zafundowałem mu kąpiel w benzynie ekstrakcyjnej na noc zobaczymy jutro efekty.
  
 
Cytat:
2011-03-14 16:06:40, Many2jz pisze:
Winowajca jest chyba zawór od vvti. Jak go podpięliśmy pod akumulator to otwierał się tylko na milimetr. Lekko go śrubokrętem docisnęliśmy i wtedy jak go podpinaliśmy to zamykał się do końca choć czasami znów się blokował. Zafundowałem mu kąpiel w benzynie ekstrakcyjnej na noc zobaczymy jutro efekty.


To go wymien...a jak moczyc to w nafcie,ale skoro sie blokowal tzn ze cewka ma za slaba moc,lub jest skrzywiony korpus-Niema sladow uzycia sily?
Po podaniu pelnego 12v powinien sie maxymalnie przesunac do oporu.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Cewka jest ok. On się blokował mechanicznie. Bo jak się dopychało śrubokrętem to czuć było opór. Korpus wygląda na nieskrzywiony.
Co do wymiany na drugi z chęcią bym to zrobił ale na razie nie mam możliwości zakupu. Jutro może po całego anglika się skoczy.
  
 
Cytat:
2011-03-14 17:13:45, Many2jz pisze:
Cewka jest ok. On się blokował mechanicznie. Bo jak się dopychało śrubokrętem to czuć było opór. Korpus wygląda na nieskrzywiony. Co do wymiany na drugi z chęcią bym to zrobił ale na razie nie mam możliwości zakupu. Jutro może po całego anglika się skoczy.


To doraznie wsadz go do nafty na noc , apotem taktuj pradem moze sie rozrusza.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Tak zrobiłem. Mechanik nawet rozebrał go i doczyścił. Pod akumulatorem się nie blokował. Wsadziłem do silnika zaczął normalnie chodzić i w końcu normalnie przyspieszał. Jednak jak się dobrze zagrzał znów powrócił problem. Wyciągnąłem go i znów był zablokowany. Juz jest zamówiony drugi oby był w lepszej formie niż ten.
  
 
Cytat:
2011-03-15 11:42:03, Many2jz pisze:
Tak zrobiłem. Mechanik nawet rozebrał go i doczyścił. Pod akumulatorem się nie blokował. Wsadziłem do silnika zaczął normalnie chodzić i w końcu normalnie przyspieszał. Jednak jak się dobrze zagrzał znów powrócił problem. Wyciągnąłem go i znów był zablokowany. Juz jest zamówiony drugi oby był w lepszej formie niż ten.



Wymieniony nowy zawór. Wszytko ok. Wielki dzięki BigElektron. Wisze Ci dobre piwo