Nie Łada, ale również Ruskij oldskool. Kapkę przerobiony ;)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
>> ZAZ 968M <<

Osobiście uważam takie podejście do Zaporożca za godne naśladowania. Ostatni raz widziałem Zapa ponad 20 lat temu :/ Tak szacuję, bo wzrostem sięgałem do tylnych świateł Miło zobaczyć, że ktoś jeszcze te auta ożywia

Następny link, to już czysta ciekawostka Chyba jakiś silnik z Porsche Turbo w Zapie Miażdży!
>> Inny Zazik 968 <<
  
 
ZAZ na dwóch kółkach
  
 
dobry nie? Zdradzają go te tylne koła tylko
  
 
Ile ZAZa w nim zostało?
Lampy i "trochę budy"...
@lex
  
 

a jednak turbo kopiejka go wyprzedziła

KLIK - Turbo 2101 i Turbo Zaz
  
 
Ja pierdziu, daje rade kopiejka, ciekawy jestem co tam jest pod maską?
  
 
Zazik tracił na tym, że ktoś nie pomyślał, że poprzecznie ustawiony silnik przesunie za bardzo na tył środek ciężkości. Co dodał gazu na 1, czy 2 biegu, to przód do góry Gdyby nie to, to myślę, że byłby remis
  
 
Podepnę się pod temat:



Jak tu nie kochać 110R.

-----------------
Były:
- LADA 2105 '82 1.3
- LADA 2107 '90 1.5
- LADA 2107 '96 1.7i
- OPEL ASTRA F '93 1.4i
Jest:
- LADA 2107 '87 1.3
  
 
Moje marzenie, szukam 110r coupe już od dłuższego czasu, ale nie jest to prosta sprawa.
  
 
Swego czasu, mając "przerwę w Ładach" i ujeżdżając Astrę myślałem intensywnie właśnie o Erko lub przynajmniej o Rapidce. Była fajna 110R, praktycznie kompletna na Allegro, niestety cena okazała się wtedy dla mnie zaporowa. Ale regularnie monitoruję aukcje pod kątem Rapida i Erko więc jak trafi się autko niezwłocznie dam Ci znać.

-----------------
Były:
- LADA 2105 '82 1.3
- LADA 2107 '90 1.5
- LADA 2107 '96 1.7i
- OPEL ASTRA F '93 1.4i
Jest:
- LADA 2107 '87 1.3
  
 
Była w tamtym roku u mnie, sprzedawał ją koleś, który zajmuje się sprowadzaniem samochodów, głównie z Czech (teraz sprzedaje Fiata 600 koleś sprzedaje pod różnymi nicami, często ma też Kopiejki w super stanie, a niedawno puścił piękną żółtą Mantę ), była piękna w czerwonym krwistym kolorze, tapicerka w super stanie, czarna skóra (skóropodobna), koleś chciał za nią 13 tys. , ale ja wtedy akurat kupiłem Kopiejkę, kurcze a miałem po nią rzut beretem, no ale cóż, chyba tak miało być.
  
 
Jakiś czas temu natknąłem się w e Wrocławiu
https://imageshack.us/photo/my-images/20/zdjcie0047o.jpg
  
 
A co powiecie na włosko-jugosłowiańską myśl techniczną. Jest to moja trzecia miłość, zaraz po Ładach i starych Skodach (100, 105, 110R, 120 i Rapid).









Autko to posiada kolega MARAS z polskiego klubu Zastavy.


-----------------
Były:
- LADA 2105 '82 1.3
- LADA 2107 '90 1.5
- LADA 2107 '96 1.7i
- OPEL ASTRA F '93 1.4i
Jest:
- LADA 2107 '87 1.3
  
 
zastavka jest fajna tylko ma błędnie zaprojektowany przedni słupek - i trzeba go całkowicie przerobić i wzmocnić bo inaczej ZAWSZE będzie się łamać :/
  
 
Mediteran to najdroższy samochód jaki miałm w życiu...
Podłużnice trzeba wzmocnić a nie przedni słupek.
  
 
To było pierwsze auto u mnie w domu rodzinnym. Funkiel nówka Mediteran po roku zaczął rdzewieć, a po 3ch został sprzedany. Chyba słuszna decyzja. Nie ukrywam, ze gdyby nie klopoty z blachami to bym miał takiego
  
 
Cytat:
2013-01-11 00:08:37, pioban pisze:
Mediteran to najdroższy samochód jaki miałm w życiu... Podłużnice trzeba wzmocnić a nie przedni słupek.


źle sie wyraziłem - chodzi mi o częśc konstrukcji między przednim słupkiem a podłogą - kumpel jak walczył z zastawą to dopiero porządne wzmocnienie tego miejsca z obu stron spowodowało że przestała się łamać
  
 
Lecimy dalej z tematem:



-----------------
Były:
- LADA 2105 '82 1.3
- LADA 2107 '90 1.5
- LADA 2107 '96 1.7i
- OPEL ASTRA F '93 1.4i
Jest:
- LADA 2107 '87 1.3
  
 
"Szybsza" łada
null
  
 
Cytat:
2013-11-07 22:48:50, glod pisze:
"Szybsza" łada null



Czytaj o niej tutaj