Nie Łada, ale również Ruskij oldskool. Kapkę przerobiony ;)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
>> ZAZ 968M <<

Osobiście uważam takie podejście do Zaporożca za godne naśladowania. Ostatni raz widziałem Zapa ponad 20 lat temu :/ Tak szacuję, bo wzrostem sięgałem do tylnych świateł Miło zobaczyć, że ktoś jeszcze te auta ożywia

Następny link, to już czysta ciekawostka Chyba jakiś silnik z Porsche Turbo w Zapie Miażdży!
>> Inny Zazik 968 <<
  
 
ZAZ na dwóch kółkach

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
dobry nie? Zdradzają go te tylne koła tylko
  
 
Ile ZAZa w nim zostało?
Lampy i "trochę budy"...
@lex
  
 

a jednak turbo kopiejka go wyprzedziła

KLIK - Turbo 2101 i Turbo Zaz
  
 
Ja pierdziu, daje rade kopiejka, ciekawy jestem co tam jest pod maską?

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
Zazik tracił na tym, że ktoś nie pomyślał, że poprzecznie ustawiony silnik przesunie za bardzo na tył środek ciężkości. Co dodał gazu na 1, czy 2 biegu, to przód do góry Gdyby nie to, to myślę, że byłby remis
  
 
Podepnę się pod temat:



Jak tu nie kochać 110R.
  
 
Moje marzenie, szukam 110r coupe już od dłuższego czasu, ale nie jest to prosta sprawa.
  
 
Swego czasu, mając "przerwę w Ładach" i ujeżdżając Astrę myślałem intensywnie właśnie o Erko lub przynajmniej o Rapidce. Była fajna 110R, praktycznie kompletna na Allegro, niestety cena okazała się wtedy dla mnie zaporowa. Ale regularnie monitoruję aukcje pod kątem Rapida i Erko więc jak trafi się autko niezwłocznie dam Ci znać.
  
 
Była w tamtym roku u mnie, sprzedawał ją koleś, który zajmuje się sprowadzaniem samochodów, głównie z Czech (teraz sprzedaje Fiata 600 koleś sprzedaje pod różnymi nicami, często ma też Kopiejki w super stanie, a niedawno puścił piękną żółtą Mantę ), była piękna w czerwonym krwistym kolorze, tapicerka w super stanie, czarna skóra (skóropodobna), koleś chciał za nią 13 tys. , ale ja wtedy akurat kupiłem Kopiejkę, kurcze a miałem po nią rzut beretem, no ale cóż, chyba tak miało być.
  
 
Jakiś czas temu natknąłem się w e Wrocławiu
https://imageshack.us/photo/my-images/20/zdjcie0047o.jpg
  
 
A co powiecie na włosko-jugosłowiańską myśl techniczną. Jest to moja trzecia miłość, zaraz po Ładach i starych Skodach (100, 105, 110R, 120 i Rapid).









Autko to posiada kolega MARAS z polskiego klubu Zastavy.
  
 
zastavka jest fajna tylko ma błędnie zaprojektowany przedni słupek - i trzeba go całkowicie przerobić i wzmocnić bo inaczej ZAWSZE będzie się łamać :/
  
 
Mediteran to najdroższy samochód jaki miałm w życiu...
Podłużnice trzeba wzmocnić a nie przedni słupek.
  
 
To było pierwsze auto u mnie w domu rodzinnym. Funkiel nówka Mediteran po roku zaczął rdzewieć, a po 3ch został sprzedany. Chyba słuszna decyzja. Nie ukrywam, ze gdyby nie klopoty z blachami to bym miał takiego
  
 
Cytat:
2013-01-11 00:08:37, pioban pisze:
Mediteran to najdroższy samochód jaki miałm w życiu... Podłużnice trzeba wzmocnić a nie przedni słupek.


źle sie wyraziłem - chodzi mi o częśc konstrukcji między przednim słupkiem a podłogą - kumpel jak walczył z zastawą to dopiero porządne wzmocnienie tego miejsca z obu stron spowodowało że przestała się łamać
  
 
Lecimy dalej z tematem:

  
 
"Szybsza" łada
null
  
 
Cytat:
2013-11-07 22:48:50, glod pisze:
"Szybsza" łada null



Czytaj o niej tutaj

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим