Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() __maly__ 126p_impreza okolice Piły | 2011-09-17 19:03:19 |
tasik wojanów / jelenia góra | 2011-09-18 10:24:54 ale to nie jest żaden mazik ![]() |
![]() zolo Fiat 126p Kraśnik | 2011-09-18 12:23:04 Przeciez w takim gazniku (mazika) sa standardowe przerobki jak:
obcieta, odchudzona oska, polerka, zmodyfikowany dyfuzor, moze byc obciety kolnierz, uszczelka nieprzelewka, odpowietrzenie komory plywakowej, mozliwe jest powiekszenie gardzieli. Najwiecej zabawy jest z doborem dysz do konkretnego silnika. |
![]() Buczek21 F&F Sympatyk Niska Suka zabrze | 2011-09-18 19:03:20
Standarty...hm..... Jak rurki szczelinowe były w standardach to gratuluje!!! A te były montowane w każdym spod reki P.Mazika. Miałem gaźnik Pana Mazika u siebie,i to co jest w linku to na jakies 99% własnie jego gażnik.Poznać to po zaślepionej ośce przepustnicy,i tym czerwonym "niby sylikonie" ![]() |
tasik wojanów / jelenia góra | 2011-09-18 19:34:38 Buczek21 - to może powiesz coś więcej o tym gaźniku ?????
- jakie dysze maiłeś ?? - w jakim zakresie obrotów najlepiej latał ??? - prawdą jest że przepustnica jest większa o 1 mm ?? - inne ??? |
![]() Porthos Fiat 126p Spec n ;-) Głosków | 2011-09-18 20:03:16 To co wymieniacie to tylko standardowe detale, które widać z zewnątrz. W gaźnikach Mazika przerabiane byly też inne kanały.
Dowodem tego jest opisany na stronie TRT problem z wolnymi obrotami - to byl efekt uboczny właśnie przerabianych innych kanałów - wolne ustawialo się w mazikach troche inaczej. |
![]() Buczek21 F&F Sympatyk Niska Suka zabrze | 2011-09-18 20:40:49 tasik
Z tego co pamiętam to Mazik,kazdemu robił pod niego gaźnik... Ja jak byłem u niego to się pytał co mam porobione,i co jest nie tak moim zdaniem.U mnie przy srednio porobionym silniku(wałek 385,głowica bambino -4mm,lekkie koło,wydechu od tekli..i poskładanym na całkiem nowych gratach,wał,tłoki itd..) była słaba reakcja na gaz,przy depnięciu przymulało silnik na sekunde..i dopiero szedł(na własną reke próbowałem różnych ustawień i kombinacji wcześniej).Powiedział ok..przyjdz za tydzien z kasą ![]() Za tydzien dostałem gaźnik,i spis przeróbek.Taka śmieszna maluteńka karteczka zapisana maczkiem pismem techniczym.Były opisane wszystkie modyfikacje,dysze,rurka,te modyfikacje dyfuzora,przepustnicy itd.. Załozyłem i jak ręka odjął wszystkie problemu zniknęły. Szczerze to nie pamietam co tam było porobione..to było grubo ponad 6 lat temu ![]() Przepustnica na 100% była powiększana,bo nie było całkowicie tej zwężki(karbu) przed przepustnicą,sama przepustnica tez była nie orginalna, ośka była piłowana tak jak na tych fotkach. To co Porthos mówi to też prawda... Kanały tez były kombinowane. U mnie w ogóle nie trzeba było mieszanki ustawiać.Nawet jak się skręciło śrubę z mieszanki na max,to nic się nie zmieniało w reakcji silnika.A normalnie silnik powinien zgasnąć..... |
tasik wojanów / jelenia góra | 2011-09-19 14:55:01 ok. dzięki chłopaki
no właśnie interesują mnie te ciekawostki gaźników mazika jak np właśnie ten kanały one były większe itp ???? ![]() ![]() i które te kanały ??? jak ktoś coś wie to może napisać !!!!?????? |
kobzacz F&F Sympatyk Fiat 126 FL Wrocław | 2011-09-29 12:58:35 Poniżej opis mojego gaźnika, wg. karteczki dołączonej przez pana Mazika:
Gaźnik 28 IMB10/250 -> 5 sport dynamika gardziel: 23.5mm rozpylacz ostry <-> kanał 4.5 dysza powietrza 180 dysza paliwa 125 dysza biegu jałowego 55 zawór iglicowy 130 oś przepustnicy modyfikowana, płaska pływak 7/12 otwory obejściowe 110, 90, 70 |
tasik wojanów / jelenia góra | 2011-09-29 13:06:07 ok. dzięki wielkie
a te ustawienie pływka pływak 7/12 to oznacza że pływak jest ustawiony na 7 mm ???? |
kobzacz F&F Sympatyk Fiat 126 FL Wrocław | 2011-09-30 22:31:53
7mm od uszczelki w górnym położeniu i 12mm w dolnym (przy max otwartym zaworku iglicowym). |
tasik wojanów / jelenia góra | 2011-10-03 20:55:32 ok . dzięki ![]() |