[Fiat 132 2000] Zbrojenia na Classicauto;)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Szukalem, szukalem i znalazlem zdrowiutkiego 2000 dohca, mial byc 131 ale 132 tez da rade Nowy jest z 1979r, ma 70000km (książka), szybki pomaranczowy kolor, i zdrowe felgi.
W przyszlym sezonie Zastavka idzie w odstawkę i przetestujemy 132 na torze...
Pare zdjec:







Czy ktoś z Was podrasowywal zawieszenie w 132?

  
 
On jest w oryginalnym lakierze, czy był już malowany?
Bardzo ładny egzemplarz
Gratuluję

-----------------
Fiat 124 Spider, Fiat 125, Fiat 125p, 126p, Fiat 500, Fiat 600, Fiat 850
www.jarcar.net
  
 
jakieś za duże dla mnie na CA, ale fura nice
  
 
Dzieki, szukalem dlugo w Polsce a znalazlem dopiero w Niemczech...byly wlasciciel ur. w 1928r! Bedzie malowany i/lub polerowany po bokach, poniewaz ktos juz dotykal sie dolnych partii drzwi. Silnik, zawieszenie, wnętrze jest w idealnym stanie. Auto super sie prowadzi i jest naprawde szybkie. Chciałbym nim startowac w CA w I gr. Cos zawsze mozna by bylo poprawic tylko co zeby nie zepsuc?
  
 
Długość 4420 mm
Szerokość 1645 mm
Wysokość 1440 mm
Rozstaw osi 2557 mm
Masa własna 1130 kg
Moc 112 km
Czyli teraz takie wartosci ma klasa kompakt...wymienie najwyzej na 131 racing
  
 
Totalnie mi to auto do sportu nie pasuje.
  
 
Cytat:
2011-09-30 21:31:44, jacekes pisze:
Totalnie mi to auto do sportu nie pasuje.


No właśnie, to samo chciałem napisać...


-----------------
Fiat 124 Spider, Fiat 125, Fiat 125p, 126p, Fiat 500, Fiat 600, Fiat 850
www.jarcar.net
  
 
Oj tam oj tam, jakiego sportu? Zlocik mały nikomu nie zaszkodził
  
 
fiat 132 startował w rajdach , jest następcą 125p , od którego prowadzi się lepiej i wcale nie jest większy , na tor fajne auto , stabilne i przewidywalne . świetna sztuka , jeśli można wiedzieć jaki koszt z zarejstrowaniem i przywiezieniem takiego rarytasa?
  
 
Przyznaje, ze szukałem 131 racing ale koszt zakupu byl 2xwiekszy niz tego wlasnie 132. Byly zwykle 131 z silnikami 1800 i 2000 ale w tzw. rozsypce...To w takim razie co polecilibyscie na CA w rozsadnych pieniadzach, do aut I gr - oryginalnych do 1983r?
  
 
Ładne 132.
Jak możesz to zapodaj fotkę klapy bagażnika.
Tam powinna być naklejka z certyfikatem lakieru.

Nie zgadza mi się kod lakieru z rocznikiem MK III.
Wszystkie MK III z początkiem 78 roku, przeszły na metalizowane kolory ( Po pół roku produkcji).

Zderzaki malowane.
tylne swiatła malowane.

Startowanie w CA, to nie jest dobry pomysł. Auto jest kanapowe i ma strasznie miękkie zawieszenie.
Branie zakretów wiąże się z możliwością szurania klamkami po asfalcie.


Cytat:
2011-10-01 08:31:52, Blady pisze:
fiat 132 startował w rajdach , jest następcą 125p , od którego prowadzi się lepiej i wcale nie jest większy , na tor fajne auto , stabilne i przewidywalne .



132 wystartowało w JEDNYM rajdzie fafari.
fiat 132 jest następcą fiata 125 i zdecydowanie lepiej się prowadzi
132 jest większe od fiata 125.
Auto to przez swoją miękkość nie jest stabilne i przewidywalne.


Zapraszam cię na forum fiata 132 i Argenty
http://www.fiat132.boo.pl/index.php
  
 
Jak dla mnie to cały był lakierowany. Charakterystyczna mora na lakierze widoczna zwłaszcza na drzwiach na pierwszym zdjęciu.
  
 
Auto ma nr lakieru 228, juz jest u lakiernika i bedzie juz niedlugo jak nowe.
Odnowie tez zderzaki i plastiki wokol lamp. Potrzebowal bym jedynie nowych listew zew. na drzwi. Jak nie dostane nowych to wole zadnych nie zakladac bo te zlapaly wew. korozje i nie nadaja sie do ponownego montarzu...
Moglbym utwardzic zawieszenie by prowadzilo sie lepiej ale auto bedzie tez sluzylo do rajdow mppz czy zlotow i nie usmiecha mi sie walczyc z autem po idealnych polskich drogach.


[ wiadomość edytowana przez: maciek2000 dnia 2011-10-01 12:55:05 ]
  
 
Maciek możesz zrobić fotki od spodu ? dokładnie interesuje mnie tylna część płyty podłogowej jak wygląda Jak by Ktoś miał zdrowy tyłeczek od Argi bądź 132 dajcie znać z góry dzięki
  
 




Uploaded with ImageShack.us
  
 
Piękny samochodzik! Nie psuj go
  
 
Zdrowy egzemplarz, Maciek dzięki za foto tak właśnie miała wyglądać płyta podłogowa Poloneza której nigdy nie wdrożono do seryjnej produkcji może za wielkiego skoku technologicznego nie ma ale zawsze to 4 sprężyny i troszkę mniejsza masa
  
 
Cytat:
2011-10-02 19:28:26, Lukasz-PTK pisze:
tak właśnie miała wyglądać płyta podłogowa Poloneza której nigdy nie wdrożono do seryjnej produkcji może za wielkiego skoku technologicznego nie ma ale zawsze to 4 sprężyny i troszkę mniejsza masa



Zgadza się. Takie były plany co do podwozia.
Masa auta wynosi 1070 km, czyli nie wiele mniej jak poldas.
Nie zapominajmy, że poldas zapożyczył z fiata 132 strefę zgniotu (przód), raz wzmocnienia drzwiowe.
  
 
fiat pierwsza klasa, a tan na marginesie to mógłbyś temat o polonezie 2.0 zaktualizować, bo na allegro wisi twój kozacki trapez i chętnie by tu wszyscy pooglądali, a jak mam pytanko gdzie taka pół-klatke wytargałeś.

  
 
Na allegro wystawilem poloneza gdyz aby byc konkurencyjny w CA nalezaloby zainwestowac w usprawnienia jak z B grupy a to juz spore wydatki. Inna sprawa w przypadku Fiata 132, ktorym w I gr CA mozna juz namieszac.
Pol klatke zdobylem przez znajomych wyjeta pewnie z jakiegos Fiata 125 - pomijajac kwestie bezp. to auto zdecydowanie lepiej sie prowadzi - polecam takie rozwiazanie jezeli ktos uzywa aut tak jak ja do zlotow/treningow.