Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() -TOMMY- Balice | 2011-10-11 09:32:17 Jak mi powiedział jeden szlifierz w KRK "Do upalania to sie na luźno składa, na ciasne pasowanie to sobie baby szukaj" Ja bym dawał 0.1 |
![]() MAD_DOGG F&F Sympatyk Ferrari killer & 100 ... Łódź | 2011-10-11 09:34:08 Seryjnego luzu nie ma co, to tłok od chłodzonego wodą silnika, gdzie temperatury są zgoła inne. Czy nie możesz sprawdzić jak bardzo tłok puchnie? |
sebastianamg FIAT 126P POZNAŃ | 2011-10-11 09:43:05 nie zabardzo tłoki są na szlifierni już [ wiadomość edytowana przez: sebastianamg dnia 2011-10-11 09:43:34 ] |
![]() -TOMMY- Balice | 2011-10-11 09:55:33 Seryjny to 0.07-0.09 "mierzony w płaszczyźnie prostopadłej do sworznia tłoka na wysokości 57,25mm mm od denka tłoka" tak mowi mądra księga. |
![]() gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2011-10-11 10:30:12 Robiłem podejścia na 0.1- 0.15 i się zacierało.nawet przy chłodnicy oleju i ponacinanych tłokach.
Max temp oleju 105 C. po około 20 min upalania silnik był spuchnięty. potem dorobiłem tłoki w Mahle Krotoszynie i było oki. Poza tym owalizacja tłoka - także trzeba raczej tuleje pod tłok, a nie odwrotnie. Albo pozostaje zastosować tłoki autothermatic, gdzie zamiast zwykłej wkładki inwarowej, masz włożony kawałek, lub dwa bimetalu. Rozszeżalność zmienia się w kieruku pionowym , od denka do sworznia, a nie w poziomie - na ścianki boczne. zastanów się nad tłokami od motocykla, chłodzonego pow, lub garbusa. Myślę, że jago, coś podpowie. |
![]() Poochaty F&F Sympatyk Kraków | 2011-10-12 11:08:22 Ja miałem tłoki z bisa wsadzone w cylindry maluchowskie na 7 setek i żyło i śmigało, tyle że ja miałem cylindry z żebrami aluminiowymi. |