Wynik reklamacji sworznia przedniego koła

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Tak jak obiecałem w poście informuję o postępach.
Wraz z reklamacją sworznia zażądałem zwrotu kosztów jego wymiany (ok. 55 zł), kosztów ustawienia zbieżności (56 zł). Firma Mototechnika stanęła na wysokości zadania. Zwrócono mi koszty z nawiązką, jednak nie zaakceptowano rachunku za ustawienie zbieżności.
Chyba można się z tym zgodzić w końcu w Espero nie ma regulacji pochylenia kół.
Ostatecznie otrzymam przekazem 100 zł (robocizna + zadośćuczynienie), oczywiście za sworzeń mi zwrócono.

Pozostaje jeszcze problem pompy cieczy chłodzącej. Otóż w tym samym czasie gdy zmieniałem sworzeń wymieniono mi wiele rzeczy o których pisałem tu . Po naprawie czasem słychać było trudne do określenia dźwięki. Mechanik powiedział, że to wina nowej pompy. Faktycznie po wymianie odgłosy ustały. Nie byłem jednak przy naprawie, więc nie mogę z całą pewnością potwierdzić, czy na pewno winna była pompa.
Przedstawiciel handlowy firmy KWP (producenta pompy) kontaktował się ze mną telefonicznie. Stwierdził, że nie widzi usterki oraz, że niepotrzebnie pompę osadzano na silikon. Powiedział też, że odeśle ją do producenta (Włochy) więc muszę uzbroić się w cierpliwość...
  
 
Tez wymienilem sworzen na MOTOTECHNIKE , mnie kosztowal 35 zl. I od poczatku nie jestem zadowolony. Jakis twardy, nie chodzi elastycznie i stuka czasem....
Wymieniles na tej samej firmy czy inny?