Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() SzokoLada (S) MEGA ŁADZIARZ 2102/03/05/2111 Legnica (mała Moskwa) | 2012-11-04 19:40:26 BOŻE.............................................. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() SzokoLada (S) MEGA ŁADZIARZ 2102/03/05/2111 Legnica (mała Moskwa) | 2012-11-04 20:44:37 Misiu, ale napisz co ty robisz. 1,3 1,5 1,6 a może 1,7? Co my możemy tobie podpowiadać? U mnie szlif kosztuje 280zl. a tłoki na allegro są nawet po 35 zl za komplet, tylko jakie ty potrzebujesz? 76, 79, 82? Co ty w ogolę modzisz? ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() NaczelnyFilozof Kandydat na Kandaydata Marbella Jeleśnia | 2012-11-04 21:02:51 Tylko na chlopski rozum. Jak w starym silniku jest uszkodzona gladz cylindrow, to na bank tloki nie są idealne. |
![]() SzokoLada (S) MEGA ŁADZIARZ 2102/03/05/2111 Legnica (mała Moskwa) | 2012-11-04 21:09:08 1,6 nie znajdziesz nowego. 1,3 i 1,5 znajdziesz. Ja mam rożne silniki: 1,2 x1szt, 1,5 x2szt, 1,5 rozwiercony na 1,6 x1szt, 1,6 x 1szt, 1,7 x 1szt. |
![]() MisUszatek SYMPATYCZNY GOŚĆ Łada 2107 Warszawa | 2012-11-04 21:15:00 hehe nieźle ![]() |
![]() SzokoLada (S) MEGA ŁADZIARZ 2102/03/05/2111 Legnica (mała Moskwa) | 2012-11-04 21:27:22 Bez problemu rozwiercasz na 79mm. Powyżej tez można, ale to już grozi zwiększonym zużyciem oleju. W zasadzie to max. rozmiar. Wiem, ze zaraz inni będą pisać ze można i więcej, ale pytanie ile km mają zamiar przejechać tym silnikiem. Moja wiedza pochodzi z rosyjskich stronek, a tam głupot nie piszą. |
![]() SzokoLada (S) MEGA ŁADZIARZ 2102/03/05/2111 Legnica (mała Moskwa) | 2012-11-04 21:47:23 blok 1,5 ma oznaczenie 2103, blok 1,6 ma oznaczenie 2106. 1,6 można rozwiercić na 82mm, będzie wtedy 1,7. |
![]() SzokoLada (S) MEGA ŁADZIARZ 2102/03/05/2111 Legnica (mała Moskwa) | 2012-11-04 22:09:03 głowica jest wszędzie ta sama. W głowicy jest ukryta moc. I to ona ma duży wpływ na moc silnika. Najlepiej splanować blok, coś w okolicy 2mm, tłoki z wycięciami na zawory i powiększamy doloty i wydech w głowicy. Wałek coś w okolicy 290°, na tor wiadomo, mocniejszy. 290° to kompromis miasto/tor.Tez dobrze zmienić rozrząd na jednorzędowy łańcuch i koniecznie regulowane koło. |