Wspomaganie ZF w Fiacie 125p

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cześć,

Mam pytanie dot. montażu przekładni kierowniczej ZF do 125p.
Aktualnie mam samochód u blacharza, który przymierza ową przekładnię. Wiem, że musi powiększyć otwór w ścianie grodziowej przez co utracone zostanie sprzęgło hydrauliczne. Czy po powiększeniu i montażu przekładni nastąpi jakaś kolizja np. z pedałami lub innym elementem? Czy od razu szukać nowszego rodzaju pedałów np. od nowszych Fiatów czy Poldków ze sterowaniem sprzęgłem na linkę? Mam Fiata ze starym typem pedałów bo to rocznik 74.
Jeśli macie jakieś sugestie to chętnie się do nich ustosunkuję.
Dzięki i pozdrawiam,
  
 
Montowałem co prawda mniejszą JKC ale nie przypominam sobie kolizji z pedałami. W sumie i tak później zmieniłem na linkę i te trzeba było trochę porzeźbić do DFa.
  
 
Jezeli zakładasz wspomaganie to musisz zrobić w pedalnicy ,tak jak i w ścianie grodziowej większy otwór.Jeżeli zakładasz sprzęgło na linkę to poszukaj pedalnicy oraz wspornika serwa pod w/w sprzęgło bo są inne od tego gdzie sprzęgło steruje się hydraulicznie

-----------------
"Fatalna Imitacja Auta Turystycznego"

P.U.H. MARAKANT

Transport samochodów / pomoc drogowa
Poliwęglan do rajdówek