MotoNews.pl
2 [125p] Przekładnia kierownicza stary typ (270783/0)
  

[125p] Przekładnia kierownicza stary typ

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Temat założony jako nowy ponieważ nie mogę znaleźć informacji,które są mi potrzebne. Rozłożyłem dzisiaj moją przekładnie kierowniczą z klasyka ponieważ miała luz i dolny simmering zaczął puszczać olej. Wszystko przebiegało bez problemu i miało się zakończyć wymianą uszczelniacza i ew.łożysk ale...jak to w ponad 40-sto letnim aucie zastałem na ślimaku wżery i to nie małe.Niby wszystko ładnie pięknie ale nie daje mi to spokoju i chcę wymienić całość zwłaszcza,że rolka dociskowa jest wytarta w "kołyskę" a nie stożek.

Pytanie dla znających temat- czy ślimak z rolką od przekłądni z MR-a pasuje do przekładni klasykowej? Nie wiem czy ślimak z bieżniami łożysk jest zbijany z drążka albo czy trzeba go grzać by wysunąć go z drążka.
Może ktoś zna wymiary z przekładni MR-a?
Parę fotek dla zobrazowania problemu: