MotoNews.pl
  

Problem przy ruszaniu Avensis D4D

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Mój problem z Avensis 2,0 116KM D4D polega na tym, że w czasie ruszania z jedynki następuje chwilowy spadek obrotów wtedy delikatnie muszę wcisnąć sprzęgło i puszaczając dodawać gazu /puszczając sprzęgło wyczuwam wtedy na jego pedale jak łapie ale tak jakby nierównomiernie, z takimi jakby kilkoma nierównościami/ albo ostro przytrzymać je na takim półsprzęgle. Problem nasila się przy obciążeniu samochodu albo ruszaniu pod górkę. W czaie jazdy samochód przyspiesza bez uwag, ale dopiero od tak około 2100 obrotów /po uruchomieniu się turbo/. Na pozostałych biegach auto chodzi bez zarzutu. W czasie jazdy pod górkę i dodaniu ostro gazu nie widać, żeby sprzęgło się ślizgało. Zawór EGR wyczyszczony, filtr paliwa, powietrza zmieniony, zaworek SCV wyczyszczony w nafcie i pobudzany prądem z aku. O co chodzi, czy to wina sprzęgła czy może jednak nie? Proszę o pomoc.
  
 
I jak tam diagnoza u Bigelektrona?
  
 
Cytat:
2013-10-04 21:01:08, walekt pisze:
Witam. Mój problem z Avensis 2,0 116KM D4D polega na tym, że w czasie ruszania z jedynki następuje chwilowy spadek obrotów wtedy delikatnie muszę wcisnąć sprzęgło i puszaczając dodawać gazu /puszczając sprzęgło wyczuwam wtedy na jego pedale jak łapie ale tak jakby nierównomiernie, z takimi jakby kilkoma nierównościami/ albo ostro przytrzymać je na takim półsprzęgle. Problem nasila się przy obciążeniu samochodu albo ruszaniu pod górkę. W czaie jazdy samochód przyspiesza bez uwag, ale dopiero od tak około 2100 obrotów /po uruchomieniu się turbo/. Na pozostałych biegach auto chodzi bez zarzutu. W czasie jazdy pod górkę i dodaniu ostro gazu nie widać, żeby sprzęgło się ślizgało. Zawór EGR wyczyszczony, filtr paliwa, powietrza zmieniony, zaworek SCV wyczyszczony w nafcie i pobudzany prądem z aku. O co chodzi, czy to wina sprzęgła czy może jednak nie? Proszę o pomoc.

Na pewno nie wina sprzęgła bo co ma sprzęgło do spadku obrotów kilka potencjalnych problemów osobno lub razem bo autu brakuje ewidentnie mocy natomiast to nierówne branie sprzęgła może oznaczać że koło dwumasowe ma dość ale nie musi jeśli Bigelektron widział to napewno problem rozwiąże
  
 
Cytat:
2013-11-06 12:02:06, rng17 pisze:
Na pewno nie wina sprzęgła bo co ma sprzęgło do spadku obrotów kilka potencjalnych problemów osobno lub razem bo autu brakuje ewidentnie mocy natomiast to nierówne branie sprzęgła może oznaczać że koło dwumasowe ma dość ale nie musi jeśli Bigelektron widział to napewno problem rozwiąże


Z tego co pamiętam wymieniłem filtr paliwa bo nie pamietal kiedy był wymieniany, poprawiłem okrotnie skorodowane masy na nadwozie silnik EDU i wiazki silnikowej i stwierdził ze jest ok po tygodniu zadzwoniłem ze jak cos będzie nie tak żeby się odezwal ale gralo i tyle w temacie.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
walekt się nie odzywa, to znaczy gra i buczy, a zapowiadało się, że ma same problemy