Corsa C Brak zasilania na tylną wycieraczkę

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
fioletowo-czarny (SWVI) to + z aku do przełącznika i do wycieraczek. przechodzi przez F16, X7 i X16 do wycieraczki tylnej. X7 masz przy nogach kierowcy (50-stykowe złącze), X16 masz przy tylnej lewej lampie (9-pinowe złącze).
przewód niebieski (BL) to ten sam + co w SWVI, tyle że po przejściu przez przekaźnik sterowany w wyłącznika wycieraczek. Jeżeli próba włączenia wycieraczek powoduje załączenie + w kablu niebieskim, to wyłącznik i przekaźnik działają prawidłowo. Musisz szukać przerwy w SWVI - tam powinien być plus 'na stałe' - daj na krótko i zobacz czy działa.
Tego X7 nie mogę znaleźć, reszta się zgadza, zasilanie nie wychodzi już z puszki bezpieczników/ przekaźników. Przekaźnik ptyka jak załącze wycieraczke, ale nie znam dokładnie zasady działania tego układu- tz włącznik/przekaźnik. Pomoże ktoś?