21061 Biała Dama by Tasiorro:)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam Wszystkich!

Mam na imię Michał i chciałbym zaprezentować Wam moją Ładę 21061

Od zawsze interesowałem się motoryzacją i moim największym marzeniem było posiadanie drugiego samochodu "tylko do zabawy".
Długo myślałem co to ma być za auto, najpierw miały być Japońce (Honda) i tuningi, ale widać moje rosyjskie korzenie wzięły góre i padło na klasyczną Ładę

Napaliłem się początkowo na 2103 - chciałem po nią nawet do Estonii jechać, w PL to chyba raczej ciężko takową znaleźć..

Jednak w listopadzie 2013 zobaczyłem ogłoszenie z Warszawy - i nie wytrzymałem i kupiłem białą 21061 Wybór padł na nią ponieważ ta wczesna wersja szóstki posiada chromowane wykończenia po bokach (na dole) i na błotnikach - coś wspólnego z 2103.

Auto nie jest w stanie idealnym - ale to chyba o to właśnie chodzi, żeby je po mało doprowadzać to ideału, wot i cała frajda

Łada jest w pełnym oryginale, nawet apteczka z '81 roku w pełni kompletna czy opony rocznik '81. Środek niebieski, w niezłym stanie. W bagażniku oryginalna torba narzędziowa, niestety niekompletna. Ogólnie - to była miłość od pierwszego wejrzenia.

Plany?

Jest ich raczej niedużo Zawsze podobały mi się Łady w stylu jak to nazywają w Rosji „resto” i taka właśnie ma być moją 21061.

- gleba
- felgi w kolor (pewnie biały)
opony z białym whitewall'em
- zderzaki od 2103
dach z Twingo otwierany
i różne akcesoria z epoki
plus masa innych rzeczy, które wyjdą w praniu


Zapraszam do komentowania


Zaraz po zakupie



Środek (na fotelach pokrowce)






Poglądowy projekt


Zdjęć jest dużo, potem postaram się jeszcze dodać

Pozdro!
  
 
Zacnie się prezentuje a plan równie zacny
powodzenia i witamy w klubie

ps: wywal pokrowce
  
 
Czy to nie ta z otomoto za 3400?

Cholera, od kiedy poznałem 2106 od razu do gustu przypadł mi biały i w takim kolorze mi się najbardziej podoba. Twoja również elegancka, jeszcze utrzymana w oryginale - takie sobie cenie Krótko mówiąc: zazdro.
  
 
A 2103 w kolorze białym, to dopiero "lalytas"
  
 
Fajna. Mam nadzieję, że spotkamy się kiedyś "na mieście"
  
 
Dzięki

Ona była na otomoto, ale nie za tą cenę

Pokrowce jak najbardziej do wywalenia, tylko muszę czas znaleźć żeby je wywalić i od razu poczyścić fotele

Fotki na nowo wrzucam, bo tamte coś się nie wyświetlają, a post nie wiem jak edytować.








[ wiadomość edytowana przez: tasiorro dnia 2014-03-29 11:35:31 ]
  
 
I jeszcze dzisiaj miłe paczuszki przyszyły

Lusterko ładnie się błyszczy, ale niestety metalowa jest tylko obudowa samego lusterka, nóżka plastik, mam nadzieję, że się nie połamie od razu.


I halogen ZELMOT - obudowa do odczyszczenia i ewentualnego polerowania


  
 
Lusterka odrazu wywal. Zardzewieje po pierwszej wilgoci. Tym bardziej, że to lusterko jest do jedynki, a nie szóstki. 06 ma dwa razy grubsze.
  
 
Lusterko na razie zostaje, jak znajdę oryginał w mega stanie to będzie nowe

Pare fotek z weekendowej fotosesji:







  
 
Czy ona nie stała ostatnio na alledrogo do przehandlowania za 3500 zł??? (na początku za 4500 ).
Serdecznie pozdrawiam.
  
 
Fajna, tyko czy ona jest biała ?
  
 
od jakiegoś czasu Łada jest w moich rękach będę starał się w miarę możliwości kontynuować wątek.

Przy okazji witam wszystkich
  
 
szybkie pytanie do znających sprawę. o ile poszerzać stalówki od polonez ET -29 żeby nie karać rantów po obniżeniu ?
  
 
Cytat:
2014-10-15 15:38:27, michas2106 pisze:
szybkie pytanie do znających sprawę. o ile poszerzać stalówki od polonez ET -29 żeby nie karać rantów po obniżeniu ?


A czego polonezowskie a nie ladowskie? Fele z Poldka będą wadzić o zacisk. Konieczne będą dystanse. No chyba ze mówisz o 14 z trucka

-----------------
Były
Łada 2105 r.1983
Łada 2101 r.1986
Łada Samara 2109 r.1990
Jest
Wrak Łada 2105 r. 1986
  
 
Nie wiem Andrzeju skąd ta informacja, ja zakładałem i nic nie wadziło.

Co do poszerzania felg, to 7 przód, 8 tył, albo też można o 1" więcej, ale to już zależy konkretnie od posiadanej felgi.
  
 
polonezowskie dlatego że chciałbym te na których ją kupiłem zachować tak jak są, z tymi oponami z 81 roku itd. żeby w razie kaprysu założyć sobie te. chyba że ma ktoś na zbyciu Ładowskie to pisać. przy obniżeniu -50 nie będa rolować nadkola? wiadomo że też kombinuje z tym obniżeniem. szukałem informacji na forum co od czego itd i powiem szczerze że jest tyle opcji że gubię się więc proszę o konkretny zestaw co od czego zaadaptować.
kupiłem jak narazie amorki przód od poldka bo były z dobrej cenie.
kto obniżał i ma pojęcie proszony jest o radę co włożyć żeby było twardo po w zakrętach podpiera się lusterkami nie chodzi mi tylko o obniżenie wizualne ale też o twardość.

z nowych gratów dostałem w prezencie od kumpla grill z 2103 w eleganckim stanie, siądzie jak należy
będę się starał robić fotki na bieżąco.


pozdro i dzięki za zainteresowanie tematem

[ wiadomość edytowana przez: michas2106 dnia 2014-10-15 23:30:55 ]

[ wiadomość edytowana przez: michas2106 dnia 2014-10-15 23:46:58 ]
  
 
Cytat:
nie chodzi mi tylko o obniżenie wizualne ale też o twardość.



tak -70mm:
LAda sprężyny Fobos Sport -70mm

+ tak skrócone amortyzatory (ewentualnei Bilstein gazowy na grubej rurze):
Plaza Sport Gaz, -50mm do Lady klasyki
  
 
ma ktoś foto jak wyglada 2106 na sprężynach -70? zmieści mi sie poszerzane koło?