Problem z ustawieniem obrotów

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam ! mam spory problem z ustawieniem obrotów Zacznę może od tego, że po ustawieniu obrotów na biegu jałowym bolec ekonomizera jest na tyle wypchnięty do przodu, że nie jest wstanie pracować prawidłowo przy użyciu podciśnienia, gdyż nie da się go nawet ręką ruszyć. Jak to rozwiązać ?

  
 
Gażnik ciągnie lewe powietrze. Temat przerabiany na forum tys razy. Poszukaj, a na pewno znajdziesz rozwiązania. Jako podpowiedz, masz raczej krzywą podstawę gaźnika..

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
Zdejmowałem gaźnik czyściłem spód gaźnika, jak i górę kolektora dolotowego no i oczywiście wszystkie nowe uszczelki w gaźniku, ale nic to nie dało.
  
 
Opisałem główną przyczynę, nowa uszczelka zbytnio nie pomoże.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
No dobrze, to pozostaje mi zdemontować jeszcze raz gaźnik i sprawdzić, czy spód jest prosty.
A czy wiesz co może być przyczyną tego, że ciężko odpalić silnik, gdy jest ciepły ?
  
 
Zbyt bogata lub biedna mieszanka. Za mały luz na zaworach i na gorącym zawory podparte. Porób fotki podstawy gaźnika. Postaw gaźnik na szybie i zobaczysz wszystko. Bron boże, nie kupuj zestawu naprawczego i nie zmieniaj dysz.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
Dziękuje za konkretne odpowiedzi jutro zabieram się za robotę oczywiście zrobię zdjęcia, o ile pogoda dopisze.
Co do niechętnego odpalania na ciepłym, to silnik zachowuje się, jak by nie dostawał paliwa, mimo że pompka działa. Zauważyłem że, po zgaszeniu silnika przez jakiś czas kapie paliwo do gaźnika, po czym ucieka przez rurkę wkręconą w kolektor dolotowy, czy to normalne ? a tak w ogóle, to do czego jest ta rurka wkręcona w kolektor dolotowy ?



  
 
Już masz odpowiedz na swoje pytanie. Zbyt bogata mieszanka. Masz prawdopodobnie za duży poziom paliwa i benzyna się przelewa do kolektora. Rurka jest po to, aby nadmiar paliwa wyciekał z kolektora ssącego.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
Pływak ustawiłem przy wymianie uszczelek zgodnie z wartością podaną w książce w tym momencie nie pamiętam ile to było, ale sprawdzę jeszcze raz podczas demontażu gaźnika dodam jeszcze, że paliwo kapie z omawianej rurki tylko po zgaszeniu silnika, a najprawdopodobniej przyczyną tego jest to, że z niezrozumiałych dla mnie przyczyn po zgaszeniu silnika kapie paliwo do gaźnika, a regulacja śrubą od mieszanki paliwa raczej nie daje żadnego efektu przynajmniej zauważalnego
  
 
Pogoda dopisała, więc gaźnik rozebrałem po raz drugi i wygląda, to tak podstawa gaźnika (czyli ta część z przepustnicami) jest prosta z obu stron, za to sam duł gaźnika jest jak by wklęsły środkiem. Nie jestem fachowcem, ale na moje oko te dwie uszczelki i podkładka, które się oryginalnie znajdują powinny to dociągnąć, czy się mylę ?
Jutro wymienię jeszcze uszczelkę pod kolektorem ssącym pytanie, czy powinienem coś jeszcze sprawdzić ?
Dołączam obiecane zdjęcia











  
 
Teraz powyciągaj te rurki mosiężne i młotkiem gumowym, drewnianym podprostuj podstawę. Następnie szerokim, płaskim pilnikiem wyszlifuj powierzchnię. Zrób to samo z przepustnicą. Po składaj z powrotem i się ciesz wolnymi obrotami i normalnym spalaniem.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
Serdeczne dzięki za podpowiedź jutro będę próbował to wyprostować. Rozumiem, że ciągnąc za te mosiężne rurki powinny normalnie się wysunąć ?
  
 
Z tymi rurkami bywa różnie.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
To kapiące paliwo po zgaszeniu silnika to prawdopodobnie przez nieszczelny zawór przy pływaku w gaźniku.
  
 
A więc tak gaźnik wyprostowałem wszystkie uszczelki wymieniłem wraz z uszczelką pod kolektorem ssącym auto już nie gaśnie na wolnych obrotach, ale nadal nie chce odpalać, gdy jest ciepły silnik dziwnie to wygląda, bo przy kręceniu rozrusznikiem silnik zachowuje się, jak by mu paliwa brakowało, po czym wylewa się rurką pod kolektorem ssącym, czyli jest zalany dodam że, pływak ustawiałem już dwa razy. Brak mi już pomysłów może ktoś z Was miał podobny problem i udało mu się to rozwiązać.
Dorzucam zdjęcia ze szlifowania spodu gaźnika widać na nich stopień odkształcenia, jak i efekt końcowy, gaźnik był szlifowany papierem ściernym na szybie.



  
 
Spróbuj odpalić na wciśnietym do końca pedału gazu i oczywiście bez ssania. Zmniejsz poziom paliwa.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
Próbowałem na wciśniętym pedale do oporu, jak i pompować czasem się udaje, ale trzeba bardzo długo kręcić rozrusznikiem około minuty.Co masz na myśli pisząc zmniejsz poziom paliwa ? chodzi Ci o pływak ? bo jeśli tak, to jest ustawiony i to na mniejszą wartość, czyli jest niższy poziom paliwa w gaźniku, ale zgodny z wartościami podanymi w książce
  
 
A jak się ma układ zapłonowy? Jakie masz sprężanie?

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
Świece nowe aparat zapłonowy i kable wyglądają na niedawno wymieniane, poza tym iskra jest a zapłon był ustawiany u mechanika. Co do sprężania, to nie było ono mierzone
  
 
Hmm, chciał bym ci pomoc, więc sprawdź sprężanie. Jest ono ważne.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим