Odpowietrznik

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Z serii kolejne przygody przy pracy. Pękł mi przewód przewód hamulcowy elastyczny, wszystko wydawało się proste. wymiana przewodu, później urwała się końcówka od tego sztywnego przewodu, więc też wymieniłem. Wszystko wymienione do pompy hamulcowej. Przychodzi czas na odpowietrzanie układu no i tu zonk. 1 na 4 odpowietrzniki odkręciłem. Przy odkręcaniu tego najbliżej pompy po prostu się ukręcił. I teraz moje pytanie. Macie może jakiś sposób na wykręcenie go z tłoczka czy pozostaje wymiana cylinderka. O tył się nie martwię bo mam w zapasie chyba z 6.
Z góry dziękuje za odpowiedzi

[ wiadomość edytowana przez: driver158 dnia 2015-05-06 21:16:50 ]
  
 
Wymiana cylinderka to ostateczność.
Nie pamiętam, jaki dokładnie jest tam gwint, m5, m6? Jeśli masz wiertarkę stołową, to spróbuj rozwiercić mniejszym wiertłem ten ukręcony odpowietrznik i nagwintować od nowa. Jeśli chcesz mniej inwazyjnie to kup sobie wykrętaki do ukręconych śrub i spróbuj wykręcić wykrętakiem.
Ja w ten sposób uratowałem cylinderki w swojej Samarce.

A tak na przyszłość poszukaj w starszych tematach odpowiedzi, bo gdzieś na pewno temat był poruszany, a jeśli nie ma, to podpinaj się pod inny już istniejący temat.


[ wiadomość edytowana przez: djmarkus dnia 2015-05-06 22:09:48 ]
  
 

tak jak Markus, wykrętak.. jak nie pójdzie to wiercisz i wyskrobujesz resztki..
odpowietrznik nie jest przelotowy wiec zwróc uwagę jak go wywiercić.
  
 
Dzięki za radę. Jutro kupuje wykrętaki i działam. Wkońcu sezon się zaczął dawno a ja jeszcze vazem nie wyjechałem. Ale to z jednej strony dobrze bo odrazu cały układ zrobię. Nie ma to jak po pracy odprężyć się rozwiercając urwany odpowietrznik


[ wiadomość edytowana przez: driver158 dnia 2015-05-06 22:31:24 ]