Części silnika 1050 i 903

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Poszukuję tulejkę stalowo brązową między pompą oleju i aparatem zapłonowym do silnika 1050 fiat 127.Szukałem wszędzie na www: ebay.it ebay.com , subito.it nawet nie wiem jaka jest nazwa po włosku i angielsku może by to ułatwiło szukanie.Tulejka jest wciskana w kadłub i ma skośne dwa kanały olejowe podobne wykonanie jak w korbowodzie jest nacięta oryginalnie.
Poza tym tłoki na szlif mogą być używane pojedyncze sztuki od 76,4
Wałek rozrządu do 903 oryginalny bez śladów pracy
pompa oleju stan fabryczny do 1050
zawór nagrzewnicy nowy MK 1
wałek rozrządu do 1050 70 HP
wałek rozrządu 57km od wersji brazylijskiej
dystans pod pompą paliwa ten z popychaczem pompy do 1050 nowy
przekładki między pióra resora np folia oryginalna
elementy gumowe zawieszenia gumy nad i pod resor i tulejki zawieszenia przedniego
Tel 511713809 po godz 16

[ wiadomość edytowana przez: mechanik34 dnia 2015-10-22 12:29:12 ]
  
 
mam dół silnika 903 tj blok, i układ korbowo tłokowy.