Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
theant Niva 21214-20 Warszawa | 2016-08-23 12:46:57 Rozumiem że taki będzie OK?:
JACARS.PL - REGULATOR NAPIĘCIA ALTERNATORA 80A Ad.1 Tak właśnie siedzę i czytam że opór grzałki sondy może mieć max. 30 Ohm a bardzo często prawidłowy opór jest właśnie 3 Ohm. Podłączę ją dzisiaj z powrotem i jak nie wywali bezpiecznika, to zobaczę czy błędów już nie będzie. Może spalony bezpiecznik to tylko przypadek? Swoją drogą jakie powinny być wartości tych czterech bezpieczników przy gnieździe diagnostycznym? Nigdzie na schematach nie znalazłem, a mam ??A 20A 15A 15A patrząc od lewej. I jeszcze jedno: muszę wymienić łożysko na wyjściu na tylny wał - robota prosta, ale nie wiem jakie powinno być te łożysko. Są całe zestawy 8 łożysk, ale potrzebuję tylko jedno. Czy te będzie dobre?: JACARS.PL - ŁOŻYSKO SKRZYNI ROZDZIELCZEJ ST ( 62X25X17 ) [ wiadomość edytowana przez: theant dnia 2016-08-23 12:51:05 ] |
glod ŁADZIARZ ![]() 2104/05 Katowice | 2016-08-23 12:51:27 Tak to ten |
theant Niva 21214-20 Warszawa | 2016-08-24 09:43:42 Łożysko, simmering, uszczelki i regulator zamówione w jacars.pl - jadą ![]() |
![]() SzokoLada (S) MEGA ŁADZIARZ 2102/03/05/2111 Legnica (mała Moskwa) | 2016-08-30 21:44:52 Też mam nive 2005r, Mpi. Ostatnio świeci mi się check. Podłączyłem elm327 i nic. Trzeba ponoć przełożyć kabelki we wtyku obd II. Pytanie, które? |
![]() SzokoLada (S) MEGA ŁADZIARZ 2102/03/05/2111 Legnica (mała Moskwa) | 2016-08-31 10:06:06 Kkl też mam, mam też inne możliwości, ale żaden nie chce się połączyć. Wiem, że trzeba przełożyć kabelki, ale pytanie które? |
![]() SzokoLada (S) MEGA ŁADZIARZ 2102/03/05/2111 Legnica (mała Moskwa) | 2016-09-08 10:41:20 Jest również hydrauliczny napinacz łańcucha, on też lubi zaszumieć. |
theant Niva 21214-20 Warszawa | 2016-09-11 21:39:41 Stukał tylko na samym początku. Ostatnio tego nie zauważyłem, może częściej używam samochodu niż poprzednik ![]() Denerwuje mnie natomiast błąd P0443 (błąd zaworu oparów paliwa) - udało mi się przejechać niecałe 200km i znów się pojawił. W przyszłym tygodniu mam wolne to i przy elektryce posiedzę, bo mnie to już irytuje. Macie jakieś gotowe zamienniki oprawy tych 4 głównych bezpieczników, które są przy gnieździe diagnostycznym? Wydaje mi się że to ona jest winna. |
Kamil_H SYMPATYCZNY GOŚĆ 2107 1.3 Poznań | 2016-09-12 01:24:47
Spooooko... Zacznie napierdzielać znowu jak sie chłodniej zrobi. W zimę codziennie ![]() |
theant Niva 21214-20 Warszawa | 2016-09-19 14:27:02 Przygód ciąg dalszy:
1. Wymienione łożysko zdawcze tylnego wału - jest nieco ciszej, ale wibracje zostały. Wnioskuję że trzeba poprawić ustawienie skrzyni rozdzielczej względem skrzyni biegów. Robiłem kilka razy i nic - nadal telepie. Odkryłem przy okazji że mechanik, który wymieniał poprzedniemu właścicielowi przegub homokinetyczny, zapewnił sobie powrót samochodu do jego warsztatu: na jednej z 6-ciu śrub tego przegubu zainstalował dość szerokie podkładki, nie dokręcił lub użył starych nakrętek samokontrujących do skręcenia tylnego wału i flanszy w skrzyni rozdzielczej. Mało tego - ukręcił gwint na szpilce mocującej poduszkę skrzyni do podłogi, będę musiał wspawać nową. Poprawiłem - jest nieco lepiej, ale drgania są. Przed poprawkami drgania w zakresie 50-60 km/h i 100-120 km/h, po poprawkach drgania pojawiają się w szerszym zakresie, ale dużo mniejsze 40-60km/h i 80-120 km/h. Jak pisałem wcześniej próbowałem kilka razy bez zadowalającego skutku. 2. Pojawiające się błędy P0134 i P0443 są skutkiem marnej jakości styków w gnieździe bezpieczników głównych (tych przy złączu diagnostycznym) - do poprawki. 3. Zrobiona elektryka pod zamek centralny, radio i dodatkowe oświetlenie - te było skopane tak, że jako elektryk wyciąłem raz dwa, bo aż oczy szczypały od patrzenia na te cuda. 4. Troszkę się silnik grzeje - na wskaźniku pokazuje ok. 120 st. (blisko czerwonego pola) a komputer podaje 100-106 st. Jak w pkt. 1 ten sam "mechanik" wymieniał chłodnicę - więc może źle odpowietrzył/napełnił układ chłodzenia? W zbiorniku wyrównawczym poziom się zgadza. Przed zimą będę wymieniał więc zobaczymy jak mi pójdzie. 5. Odnośnie pkt. 3 z pierwszego posta: niestety regulator uwalony, a ten co przyszedł z Jacars jest zupełnie inny ni u mnie. Alternator ISKRA - regulator podobny do tego z JACARS z tą różnicą że elektronika obrócona o 90 st. i mocowania i podłączenia nijak nie pasują. To że nie świeciła się kontrolka to była wina urwanego przewodu, który jest podłączony do terminala D+ alternatora - naprawione. |