1300 vs 1500 co lepsze pod modyfikacje?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Tak jak w tytule, posiadam oba silniki plany są na 4 gaźniki od motoru, porting, wydech. Interesuje mnie inormacja ktory wyzej sie kreci. Jezdzilem 2103 z 1.5 i nie wkreca się moim zdaniem jak 1.3. Kwestia to skok tłoka. Ktoś może potwierdzić dane ze 1.3 ma skok 65 a 1.5 75?
  
 
Zadam banalne pytanie. Ile pieniędzy chcesz przeznaczyć na swój plan? Po drugie. Jak chcesz robić modyfikacje silnika, jak nawet nie wiesz jaki tłok ma skok? 1,3 76mm,1,5 80mm


[ wiadomość edytowana przez: SzokoLada dnia 2018-08-27 23:49:57 ]
  
 
Szoko. Przestań robić spiny. Jest forum dlatego pytam jaki jest skok i co w tym zlego? Nie posiadałem potwierdzone informacji na ten temat. A kwestia pieniędzy to już moja sprawa..
  
 
Z tego co kojarzę, to 1300 ma skok 66mm, a 1500 80mm
  
 
Dzięki za zwrócenie uwagi. Miałem napisać 66 mm, ale widocznie źle trafiłem w przycisk. Pytam o kasę, bo od tego zależą możliwości modyfikacji. Zrobiłem parę silników w swoim życiu i zwyczajnie chciałem Ci podpowiedzieć. Ale skoro stajesz okoniem, to twój wybór.
  
 
Za każdą podpowiedź byłbym wdzięczny może faktycznie zle to odebrałem. Nie chce ingerować w dół silnika lub bóg wie jakie wielkie modyfikacje. Chce tylko poprawić głowice
  
 
Cytat:
2018-08-28 10:16:31, Ciumciok pisze:
Za każdą podpowiedź byłbym wdzięczny może faktycznie zle to odebrałem. Nie chce ingerować w dół silnika lub bóg wie jakie wielkie modyfikacje. Chce tylko poprawić głowice



Wałek rozrządu seryjny, czy wyższy ?
Benzyna 95, czy wyżej ?
Auto na co dzień, czy zabawka ?
  
 
Wałek mam nowy, obstawiam ze jest to oryginał. Ma to być zabawka 😅
  
 
Dół trzeba też modyfikować, żeby zwiększyć stopień sprężania. Oczywiście nawet sam porting da poprawę, ale zalecał bym kompleksowo. Najlepiej założyć głowicę od nivy 1,7 do 1,5, bo jej konstrukcja jest lepsza pod modyfikacje.
  
 
Co dół ma do stopnia sprężania? Nie wystarczy ze zjade czape na szlifie? A dlaczego głowica od 1.7 jest lepsza? Ma większe zawory chociażby?

[ wiadomość edytowana przez: Ciumciok dnia 2018-08-28 10:28:34 ]
  
 
Cytat:
2018-08-28 10:26:49, Ciumciok pisze:
Co dół ma do stopnia sprężania? Nie wystarczy ze zjade czape na szlifie? A dlaczego głowica od 1.5 jest lepsza?



Chodzi o zapadanie się kanałów wodnych w czapce, do tego kwestia, ile tłok jest poniżej krawędzi bloku.
  
 
Raczej nie bede szukał teraz innej głowicy. Chce z tego 1.3 jak najwięcej wyciągnąć. A właśnie jeśli mówimy o kanałach wodnych w czapce to zawsze jest tak ze uszczelka pod głowica zasłania z 3/4 otworów? Poprawie chłodzenie jeśli lepiej to spasuje czy lepiej nie dotykac bo ghf będzie szybko
  
 
Żeby z 1,3 najwięcej wyciągnąć, trzeba minimum mieć nastawne koło zębate.
  
 
Koła szukam ale chyba będę musiał dorobić bo nikt raczej mnie nie poratuje
  
 
Napisałem do Bartixa może ma coś ciekawego
  
 
Cytat:
2018-08-28 17:24:51, Ciumciok pisze:
Napisałem do Bartixa może ma coś ciekawego



Jeżeli będziesz zamawiał koło regulowane, poproszę o info. Może będzie taniej
  
 
Niestety chłopaki, Bartek tego nie ogarnie. Poprostu tego nikt nie robi. Węgry, Świątek, ale to kosmos ceny. Ja mialem dojście do takich kół w rozsądnych pieniądzach ale czas mija, a to było jakiś czas temu, więc nie znam ceny i czy są dostępne.
  
 
Cytat:
2018-08-28 18:48:15, SzokoLada pisze:
Niestety chłopaki, Bartek tego nie ogarnie. Poprostu tego nikt nie robi. Węgry, Świątek, ale to kosmos ceny. Ja mialem dojście do takich kół w rozsądnych pieniądzach ale czas mija, a to było jakiś czas temu, więc nie znam ceny i czy są dostępne.


Wspominałem mi o Bartku Mi chodzi o Światka. Morphio chyba ma od niego i jest zadowolony ?
  
 
Na tuning sport. Ru nie znajdę?
  
 
Z tego co mi wiadomo, to nie znajdziesz w całej Rosji.