Poszukiwany przeplywomierz do silnika 2.0i z Argenty

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Niestety auto nie pracuje jak należy, przede wszystkim klopot jest z wolnymi obrotami. Silnik pracuje nierówno, troche jakby miał zdechnąć, delikatnie faluje obrotami. Zapach z rury wydechowej na mój gust bogaty, ale to na sondzie trzeba by sprawdzić. Jsk wejdzue na obroty jest zupełnie normalnie. Potrzebuje pomocy w identyfikacji zachowania silnika. Moze ktos z Was ma przeplywomierz do sprawdzenia co jest nie tak?
  
 
Zakupiłem używany, ale do końca był sprawny - wg zapewnień sprzedawcy. Faktycznie, po montażu wychodzi, że silnik jakoś tak równiej pracuje. Nie jest jeszcze to szczyt marzeń, ale mam wrażenie, że jest lepiej. I chyba nawet pali lepiej.

Temat do zamknięcia.
  
 
Pytanie jakie jest napięcie na przepływce na biegu jałowym. Powinno być na poziomie 0.7v
  
 
simon is back
  
 
Cytat:
2019-05-22 22:39:02, simon_pg pisze:
Pytanie jakie jest napięcie na przepływce na biegu jałowym. Powinno być na poziomie 0.7v



Jakbyś mi powiedział łopatologicznie które piny sprawdzić, to będę wdzięczny
Przestał mi ten silnik pracować poprawnie:/ Grzeje mi się okrutnie, wentylator się nie załącza. Podejrzewam zapowietrzenie układu. Na wolnych w dodatku nie pracuje zbyt równo, ma lekkie falowanie obrotów a do tego ostatnio zauważyłem, że pompa paliwa przy przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon pracuje cały czas, a powinna pracować chwilę i się wyłączyć. Grzebałem przy przewodach masowych, tych, które są przy mechanicznym regulatorze napięcia i chyba od tego momentu pompa dziwnie się zachowuje. Możliwe, że przy ciągłej pracy pompy przy załączonym zapłonie zalewa silnik?
  
 
Przekaźnik pompy paliwa ma plus po stacyjce i wzbudzenie ze sterownika silnika po masie. Skoro pracuje cały czas coś masz namieszane.
Skoro się grzeje to go odpowietrz. Proste jak drut.... No chyba, że chcesz remoncik mały zrobić...