Wskaznik temperatury

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mialem problem z temperatura silnika - w trasie ledwo podchodzil do pierwszej kreski, za to w korkach podchodzil prawie na max.
Po wymianie termostatu w warsztacie (2.0 CD - podobno oryginalny) temperatura zawsze utrzymuje sie na pierwszej kresce od gory, gdy troche ja przekroczy (np. w korku - wlacza sie wentylator).
Poradzcie - czy przypadkiem przy tym termostacie nie przegrzewa sie silnik?
O ile wiem temperatura na wskazniku powinna sie utrzymywac w polowie skali.

Pozdrawiam
Dudi
  
 
Co do termostatu to w oryginałach DU jest inna temperatura otwarcia termostatu. sam do ubiegłego roku miałem ten sam "problem". Wymieniłem termostat na hiszpański który ma inne temperatury i jest cieplutko, ale ktoś wspominał że moze mieć to zgubny wpływ dla silnika, ja osobiście nie zauważyłem. Według mnie to jak samochód utrzymuje połowę skali na temperaturze to jest ok... a więc może trzeba wymienić termostat...

poszukaj za pomocą wyszukiwarki to był hitowy pościk ubiegłej zimy