Potrzebne części !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Rozpaczliwie potrzebuję pompy paliwa do Fiata 132 2.0 na wtrysku. Pompa zewnętrzna wisząca pod samochodem tuż przed tylną osią. Oprócz tego potrzebuję zaworu ciśnieniowego od paliwa. Ten montowany na listwie zaworów odpowiedzialny za odpowiednie ciśnienie paliwa dostającego się do wtryskiwaczy. Bardzo proszę o szybką reakcję i pomoc.
Teraz jak doszło do uszkodzenia tych elementów. Najpierw założono mi gaz nie odcinając pompy paliwa po przełączeniu na gaz. Znajomy mechanik zrobił mi to odcięcie. Po tym po jakimś czasie zaczęły się problemy. Samochód przestał palić na benzynie. Najpierw wymieniłem czujnik temperatury ten na trójniku zaraz za chłodnicą. Odpowiedzialny za podawanie temperatury wody do kompa. Nie pomogło. Mechanik w końcu wyjął pompę (pracowała) i zobaczył, że jest ona ZARDZEWIAŁA. To samo z zaworem ciśnieniowym. Jak do tego doszło ano w zbiorniku muszę mieć wodę. Ponieważ od awarii odpalany był na gazie więc pompa nie chodziła. Gdyby była zalana benzyną nie zardzewiała by a skoro zardzewiała to znaczy, że musi być tam woda. Jak nie było odcięcia i pompa chodziła cały czas to jakoś to działało bo cały czas mieliło te płyny, jak przestała pracować i była nie używana przez jakiś czas poprostu zardzewiała............
Przestrzegam wszystkich przed tankowaniem paliwa na pseudo stacjach. Tylko stacje firmowe dają jako taką gwarancję, że paliwo u nich kupione jest dobrej jakości.............
I tak przez kombinującego skurwysyna (przepraszam), muszę wydać kasę na remont. Dzisiaj jeszcze będzie wyjmowany zbiornik i zobaczę w jakim on jest stanie.........
Nóż w kieszeni się otwiera

Jeszcze raz proszę o pomoc i szybką reakcję.
  
 
Cytat:
2003-12-02 11:04:40, SirNazgul pisze:
Przestrzegam wszystkich przed tankowaniem paliwa na pseudo stacjach. Tylko stacje firmowe dają jako taką gwarancję, że paliwo u nich kupione jest dobrej jakości.............



Polemizowalbym...
  
 
KiLeR ja też tak naprawdę nigdzie nie masz gwarancji, że kupujesz dobre paliwo. Właśnie przeczytałem, że na stacji StatOil dziennikarze zatankowali do zbiornika 45 litrowego 50 litrów paliwa. Co się qrwa dzieje w tym kraju ............................
  
 
Sprubój może tutaj przeszukać .



[ wiadomość edytowana przez: Dominik dnia 2003-12-02 15:18:52 ]
  
 
Cytat:
2003-12-02 11:17:09, SirNazgul pisze:
KiLeR ja też tak naprawdę nigdzie nie masz gwarancji, że kupujesz dobre paliwo. Właśnie przeczytałem, że na stacji StatOil dziennikarze zatankowali do zbiornika 45 litrowego 50 litrów paliwa. Co się qrwa dzieje w tym kraju ............................



Dokladnie o to mi chodzilo...
  
 
Panowie i Panie co się dzieje ??????
Wiem, że SCHIL jest w stanie załatwic pompę paliwową za ok 150 zeta. Potrzebuję jednak również zaworu ciśnieniowego.

PLEASE
  
 
Cytat:
Przestrzegam wszystkich przed tankowaniem paliwa na pseudo stacjach. Tylko stacje firmowe dają jako taką gwarancję, że paliwo u nich kupione jest dobrej jakości.............


Trochę chemii
Mieszanie paliwa z wodą to bujda. Woda w żaden sposób nie miesza się z paliwem, gdyż ma rożną gęstość. Przez co dolanie do zbiornika na stacji np 100L wody skutkowałoby że pompy dla pierwszego klienta nalałby mu tylko wodę, ani grama paliwa. A stałoby się tak dlatego, że pompy ciągną paliwo od dołu zbiornika
Jeżeli już ktoś kombinuje to na składzie paliwa ( gorsze np 95, daja jako 98 ), albo mieszają z ropuszczlanikami organicznymi typy benzyna lakowa
A skąd woda? Prawdopodobnie chodzi o skraplanie par związane z róznica temperatur dzień/noc wewnątrz zbiornika.
  
 
Zgadza się woda jest cięższa od paliwa. A do paliwa dolewają również rozpuszczalinka NITRO Jak zatankowałem ostatnio na stacji (takiej jednej) to waliło nitro jak cholera.


Przepraszam Sir że nie na temat

[ wiadomość edytowana przez: BIAŁY dnia 2003-12-02 16:15:54 ]
  
 
Ale za to miał kopyto
  
 
Po pierwsze proszę nie robić OFF-TOPIC

Co do wody to nie jestem debilem i wiem, że nie miesz się z benzyną. Tylko skąd w zbiorniku ilości idące w litry ?????
  
 
Cytat:
Mechanik w końcu wyjął pompę (pracowała) i zobaczył, że jest ona ZARDZEWIAŁA. To samo z zaworem ciśnieniowym.



Jak zakładałem pompę do swojego autka (używaną z szrotu) to po podłączeniu pracowała tylko nie chciała pompować. Po kombinacjach z zalewaniem z obu stron, po jakimś czasie ruszyła i jest cool. Czy była zardzewiała to diabli ją wiedzą, pompuje i to najważniejsze. Może namocz ją troszkę w paliwku i wtedy spróbuj.

  
 
Zawór ciśnieniowy 80 – 100 zł
Pompa od 150 – 200 zł

Te części są do załatwienia, tylko jest mały problem, nie mam tego jak sprawdzić.
  
 
Cytat:
Co do wody to nie jestem debilem i wiem, że nie miesz się z benzyną. Tylko skąd w zbiorniku ilości idące w litry ?????


W litry??????
To proponowałbym sprawdzić gumy przy wlewie, łaczniki, bo może przy opadach deszczu gdzieś spływa i wpada do zbiornika.
A co do mądrości to po co piszesz że przestrzegasz ludzi przed niepwenymi stacjami, jeśli nie miałoby mieć to nic wspólnego z twoją woda w zbiorniku??? Dla mnie przestroga wyniknęła z logicznego myślenia o wodzie w paliwie
  
 
Pilnie (na wczoraj) potrzebuje tłoki minimum 84.4 do 85 mm do 2.0 DOHC. Mogą byc od 1,8 (garbate) tylko jedno ale - w rozsądnej cenie !! Mogą być bez pierscieni i sworzni - gołe tłoki - byle z przedziału 84.40 do 85 mm.
  
 
Ja równiez nie pogardzę takimi tłokami, jakby ktos miał coś takiego to prosze o info.