| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
telker Polonez 1.5 GLE Warszawa | 2003-10-23 08:40:36 Witam.
Lewe koło przód -jedna śruba od przykręzania koła kreci sie wokoło i wogóle nie trzyma ( sruba jest dobra - sprawdzałem inne i jest to samo) .Co robic bo tak na 3 srubach to nie wypada jezdzic.Nadmienie iz mam felgi aluminiowe. Pozdrawiam. [ wiadomość edytowana przez: Koot dnia 2007-05-04 20:59:26 ] [ powód edycji: Modyfikowałem tytuł ] |
telker Polonez 1.5 GLE Warszawa | 2003-10-23 09:18:10 Witam.
Te srube zerwali fachowcy od dokrecania srub w warsztatach gdzie wymieniaja koła. Pozdrówka. |
telker Polonez 1.5 GLE Warszawa | 2003-10-23 09:21:42 Jaki koszt takiej wymiany piasty i czy sam bym sobie ztym poradził czy trzeba do mechanika z ta sprawa? |
![]() kwix Miłośnik FSO Astra I Kraków | 2003-10-23 09:28:22 Nie wiem jaki koszt ale lepiej zrób to sam jeżeli chcesz uniknąć dalszych zniszczeń. |
Jojo Miłośnik FSO SI /PF 125 '77 Warszawa-Bemowo | 2003-12-03 08:56:58 najpierw nawierć otwór w urwanej srubie i wykreć wykętakiem. a jak nie pomoze to nawiercaj coraz wiekszym wiertłem . |
KiLeR Miłośnik FSO CC VK/E-36 318p Kozie Boby Zdrój ;) | 2003-12-03 09:32:53 Ja mam takie specjalne wiertlo-wkrety do takich celow. |
Admiral Miłośnik FSO Honda CB750, HONDA V ... wieczny malkontent | 2003-12-03 10:16:31 Tylko nie kupuj takich wykrętaków w supermarkecie, bo możesz się conajmniej pokaleczyć |
Piter20 (M) A3 WRC | 2003-12-05 18:05:38
W ostateczności wyrwij półośkę (arykuł o wymianie łożyska półosi w WW) i naspawaj nakrętki 19. Podgrzej piastę palnikiem i powinny się wykręcić. U mnie poszło po (łącznie) 23 spawaniach |
MaciekW Miłośnik FSO Fiat Doblo Częstochowa | 2004-09-05 14:13:49 Generalnie moze nie zasluguje to na nowy temat chodz czasem urwie sie jakis gwint w takim miejscu ze jest prze.... cos z tym potem zrobic jak w moim przypadku chcialem wczoraj przesunac maske ciut do przodu poniewaz ocierala mi o plastikowe podszybie co wiaze sie z rdza po pewnym czasie narazie nie mam tylko lakierui jest miejscami gola blacha....
No ale wracajac do sedna tematu... odkrecilem sruby po jednej strobnie przesunalem elegancko i dokrecajac jeb! urwala sie jedna szpilka.... Co teraz panowie ? Spawac to znoszcze lakier jezdzic to wkoncu sie urwie druga i dopiero bedzie problem. Moze macie jakies sposoby na takie akcje... Nie koniecznie musi sie to wiazac z maska bo jest wiele takich miejsc ze urwanie sruby wiaze sie z kosztami 1000 razy wiekszymi niz ten kawalek gwintu |
Berecik Miłośnik FSO Ford Mondeo Szczecin | 2004-09-05 15:00:14 No w zasadzie jak jeszcze coś z owej szpilki wystaje ponad krawędzie to proponuje szlifierke z cienką tarczą, lekko naciąć i wykręcić kikuta śrubokrętem. A jak nic nie wystaje to chyba nie zostaje nic innego jak wiercenie. |
![]() kowalma Polnez Caro Częstochowa | 2004-09-05 15:39:13 Sa takie specjalne sruby (?) z lewym gwintem - nawiercasz, wkecasz to to i jednoczesnie wykreca sie ukrecona sruba |
MaciekW Miłośnik FSO Fiat Doblo Częstochowa | 2004-09-05 17:05:42 Nie qmacie o co mi chodzi chyba...
W masce sa 4 sruby ktore sluza do mocowania jej do zawiasow... Sruby te sa na stale wspawane w maske... No i jedna sie ukrecila... |
hajko Polonez Caro 2000 Warszawa | 2004-09-05 21:30:16 jest jeszcze jeden sposób: wywiercić śrubę i zaciągnąć nitonakrętkę |
![]() Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2007-05-04 21:24:51 Mam pytanie - czy śruby od koła to gwint powinny mieć na całej długości, czy tylko na kawałku? |