Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() RobertR Celica GT Warszawa | 2003-12-03 11:24:00 Witam
Czy ktoś z was może wie do kiedy był produkowany silnik 3SGE. Najbardziej mnie interesują jego japońskie wersje (BEAMS, VVTi). -- r |
![]() tokairika MR2 warszawa | 2003-12-03 12:07:01 Z tego co się orientuję to BEAMS w MR2 był tylko montowany w 2000 roku i tylko w Japonii, nie był sprzedawany nigdzie indziej. Pewnie nie to chciałeś się dowiedzieć ale zawsze jakaś informacja ![]() Pozdrawiam |
![]() CarinaGTI TOYOTA DRIVER Yaris & GAZ69 & Hilux wrocław/DTR | 2003-12-03 13:02:00 3S-GE(158KM do 94, pozniej 175KM) w Carince byl na rynek eorpejski chyba do 96-97 |
![]() RobertR Celica GT Warszawa | 2003-12-03 13:14:33 Wiem jeszcze, że był montowany w Lexusach na Japonię.
-- r |
![]() agrzele Carina 2.0 E liftback Łódź | 2003-12-03 13:41:15
...a 175KM to się przypadkiem nie nazywa 3S-GTE ? |
Crit | 2003-12-03 13:41:56 to powinno pomóc:
http://www.geocities.com/MotorCity/Pit/9975/dataBySubject/GasolineEngines.html jasno to to nie jest, ale można się połapać ![]() |
![]() tokairika MR2 warszawa | 2003-12-03 16:32:50 Moment, BEAMS ma 200 KM, 3S-GE ma: 157 i 175 KM. 3S-GTE mają: 204, 225 i 245 KM |
![]() agrzele Carina 2.0 E liftback Łódź | 2003-12-03 17:45:58 To ja poproszę ten 3S-GTE 245KM ![]() ![]() ![]() |
![]() CarinaGTI TOYOTA DRIVER Yaris & GAZ69 & Hilux wrocław/DTR | 2003-12-03 18:23:34
JA nei jestem wybredny moze byc albo jeden albo drugi ![]() ![]() ![]() |
![]() RobertR Celica GT Warszawa | 2003-12-03 19:30:03 To może taki
![]() Też 3SGE (ciągle bez turbo) ![]() -- r |
Crit | 2003-12-03 20:08:36
kurcze fajny ale jak to tankować u nas ? |
carinus TOYOTA SPEC Lexus IS 200+UAZ 469 lubuskie /Belgia | 2003-12-03 20:53:01 No ladny silnik tylko ten przebieg momentu tez przy wysokich obrotach.Stopien sprezania wymaga dobrego paliwa.Jednak bardziej mnie kusi silnik o mniejszej mocy ale o wiekszym momencie przy nizszych obrotach.W niedziele mialem okazje popatrzec jak carina ze slabszym silnikiem startuje szybciej niz ja. |
Crit | 2003-12-03 21:06:37 jeśli różnice w silnikach są katalogowe to przy podobnych umiejętnościach powinien dostać baty od dzień dobry do dobranoc.
Jest pytanie ile ma koni tak naprawdę, a ile jest u Ciebie i CarinyGTI, ja stawiam na naukę startowania, w skarbim Was startowałem i byłem bardzo blisko, wiem co się działo, wystartował najlepiej i tego mu odebrać nie można, zjadła Was trema i tyle, poćwiczysz i zwykła Carina jest zamieciona, do tego jeśli mnie ucho nie myli to CarinaGTI ma wyrąbane sprzęgło, albo tak lubi jeździć ![]() |
carinus TOYOTA SPEC Lexus IS 200+UAZ 469 lubuskie /Belgia | 2003-12-03 21:20:02 Niestety moje sprzeglo tez jest juz dojechane i mam tego swiadomosc dlatego chcialem startowac z malego rozbiegu zeby nie katowac sprzegla.Wysprzegla mi dopiero przy podlodze i mam problem z szybka i bezbolesna zmiana biegow.Jezdze jeszcze carina II z silnikiem 3SFE i wiem ze niestety start jest znacznie dynamiczniejszy niz przy 3SGE.Moze nastepnym razem zmienimy kierowcow w samochodach i wtedy sie przekonamy czy to tylko kwestia umiejetnosci. |
Crit | 2003-12-03 21:30:35 no to już wiemy dlaczego było jak było, zawiniło sprzęgło, nie ma co sprawdzać się nim sprzęgło nie będzie zrobione, tak to będą zafałszowane wyniki a do tego jeszcze może się rozlecieć czego byśmy bardzo nie chcieli. |
carinus TOYOTA SPEC Lexus IS 200+UAZ 469 lubuskie /Belgia | 2003-12-03 21:51:23 na wiosne planuje wymiane calego silnika na drugi w lepszym stanie wraz z nowym sprzeglem,wtedy sprawdzimy czy to cos faktycznie dalo.Mysle nad podniesieniem stopnia sprezania typowo pod gaz zeby zwiekszyc efektywnosc spalania.Jednam caly czas mam zamiar przesunac moment w nizsze zakresy obrotow tylko nie wiem gdzie najlepiej uderzyc zeby efekt byl odczuwalny. |
Crit | 2003-12-04 00:08:51 carinus jak chcesz podnieść sprężanie to poprostu napisz, tylko błagam nie pisz publicznie że w 3S-GE masz gaz inny od N2O bo będzie obciach ![]() A jak dalej upierasz się nad zwiększeniem momentu kosztem nawet koników to pewnie zrobią to np. w Jetroniku we Wrocku, ale jestem ciekaw jakie miny chłopaki będą mieli jak przyjedzie gość z takim motorem i zamiast powiedzieć mało koni, powie chłopaki trza momentu kosztem koni. Taki silnik ma ogromną przyszłość, ja nawet zastanawiałem sie nad jego upchaniem w yarisie he he ![]() Wersje wolnossące dochodzą do 280 koni a turbo do 480 koni, to jest motor do katowania a nie zapalniczka (kolejny głupi żart, no takie jakieś mam krzywe poczucie humoru). Dobranoc idę spać, jak wysikam alkohol to może będę nadawał sie do dyskusji ![]() |
![]() tokairika MR2 warszawa | 2003-12-04 09:32:01
Cześć Crit, Zastanawiam się nad modyfikacją mojego silnika. Może masz jakieś pomysły co by można w nim zrobić i za ile. Czekam na sugestie. Pozdrawiam |
![]() agrzele Carina 2.0 E liftback Łódź | 2003-12-04 09:32:28 Apropo gazu.
Uwaga będę przynudzał ![]() Fakt, że wydaje się głupotą założyć gaz i tuningować auto, ale jak się przyjrzeć to nie jest to tak oczywiste. Problem w naszym biednym kraju jest następujący: * Gdybym miał brykę która pali 10 litrów benzyny, poddałbym ją tunngowi i zaczęłaby palić 18 to bym się załamał i musiałbym albo się wycofać albo przestać jeździć. * Jeśli mam brykę która pali 11 litrów gazu i to mogę sobie pozwolić na spalenie kilku litrów więcej jeśli miałoby mi to dać frajdę ![]() Wiadomo, że gdybym zarabiał "europejsko" to bym się za gaz nie brał, ale nie zarabiam. |