Pompa paliwowa elektryczna

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam
jestm posiadaczem fiata 126p.
dowiedziałem się że można założyć pompkę paliwową od jakiejś łady tylko nie wiem od jakiej.
może mi ktoś poradzi w jakiej ładzie były elektryczne.
  
 
Seryjnie żadna łada chyba nie miała zakładanej, elektrycznej pompki paliwa.
Za to zawsze ładowskie pompy mają ręczną dźwigienke do pompowania paliwa. Pasuje na 100% do każdego Fso ale czy do malucha podejdzie - nie wiem. Jesli w maluchu jest taka sama ja jak w DF 125 to powinieneś założyć bez problemu...

Jedyną elektryczną pompę paliwa widziałem w aucie Svero z Węgier, który przyjechał na nasz zlot do Sulejowa z ładą 2101 na lawecie.Miał dwie pompy paliwa o róznej wydajności. Ale to była zupełnie odmienna od standardowej instalacja
Paweł
  
 
Elektryczne pompy maja łady na wtrysku,czyli samary od 96 i 110 oraz niwy 1.7,pompki te sa przy zbiornikach paliwa.
Pozdro
Jarek
  
 
No to sorry - nie wiedziałem
  
 
Ja swego czasu miałem pompkę z łady ( tawria ponoć ma identyczną ,później miałem taka w samarze) w maluchu , taką jak pisał Paweł z dzwignią do podpompowania ręcznego. Dalej nie wiem po co pompka elektryczna w maluchu ?
  
 
Elektryczne pompy maja większa wydajność, a kolega sądząć po nicku AGRUPA , pewnie się zabawia w rajdowanie swoim 126

Paweł
  
 
No tak! wydajnosc wydajnoscia, ale jak widac na razie mi wystarcza seria pod 2 podwojne gazniki - co prawda nie jezdze dlugo z otwartymi przepustnicami na MAXa, ale mimo wszystko wszyscy mowia ze wystarczy seria!
I dla tego sie glowilem po co elektryczna u Svero?
I doszedlem do wniosku ze moze do rajdow maja takie wymogi- ale z drugiej strony po co by mu byly dwie?
O ile dobrze pamietam, to mowil mi ze na jednej pali mu 8-9 litrow, a na drugiej 30 i wiecej!
Ja na razie na 60 Km spalilem 15 litrow ale wiecie jak to jest-regulacja- zalewanie ze az chlupie i pluje przez dzirska po swiecach, i wycieka
  
 
Dzięki wielkie za tak wylewne odpowiedzi!!!
jeżdżę w rallycrossie, i wim że chłopaki z samego czuba stawki maja właśnie elektryczne pompki paliwowe.
a wiecie jak to jest z konkurencją - wodę w usta!!!
  
 
Dzięki wielkie za tak wylewne odpowiedzi!!!
jeżdżę w rallycrossie, i wim że chłopaki z samego czuba stawki maja właśnie elektryczne pompki paliwowe.
a wiecie jak to jest z konkurencją - wodę w usta!!!
  
 
No to kolego - tak jak napisał AndrzejM - szukaj w Warszawie w sklepach łady elektrycznej pompy paliwa od modeli samara 21099,lub Niwa 1,7i.
I sorry ,ze wprowadziłem Cie w błąd pisząc,ze nie ma w ładach takich pmpek , ale jeżdzę starym sprzętem

Pozdr
Paweł
  
 
Wydajność pompy paliwa w klasycznej ładzie to 54 litry na godzinę przy 4000 obr/min. Całkiem sporo, trudno to przepalić nawet na dwóch weberach. Pompa w nivie jest zamknięta w zbiorniku i jest produkcji Boscha. Taką widziałem u mechanika w czasie naprawy. Kosztowała prawie 1000 zł...
  
 
ja słyszałem zkoleji że w jakiej ładzie jest seyjnie motowana,
ale na przeowdach!!!!
i tylko taka mnie interesuje.
ale i tak dużo mi pomogliście, ale najprawdopodobniej trzeba będzie iśc do sklepu i kupić pompke "pierburga"
troszkę mnie zaboli
  
 
Najlepiej elektryczną wyrwać z jakiegoś zachodniego rozbitka, w zasadzie na giełdzie podobno za 200-300zł można trafić.

A po co? Zastanawiałem się nad tym chwilę, nie wiem, może dla wydajności -nie sądzę. Może elektryczne są trwalsze/ mniej awaryjne. Pewne jest jedno, że dają stałe ciśnienie i stałe napełnienie gaźnika, bez względu na obroty.
  
 
No własnie Lewy - byłem teraz z psem na spacerzetak i tez mi wpadło to do głowy ,że elektryczna daje jednakową ilośc paliwa niezależną od szybkości obr. silnika
  
 
Znalazłem fotki tej elektrycznej pompy jaką miał Svero w swoim 2101
instalacja pompy elektrycznej
  
 
No i jeszcze jeden rzut, bardziej ogólny
Klik
  
 
tak daje ale caly czas 2.5 bar,a orginalna ok 0.6 i niezawsze wydala,przed gaznikiem zaklada sie regulator cisnienia i ile silnik potrzebuje tyle dostaje.
  
 
Witam
w Ladzie 21099 montowana jest taka
  
 
taka jak na zdjęciu???ta większa czy ta mniejsza???
  
 
witam,
chciałem odświeżyć ten wątek.
mianowice chodzi mi po glowie pomysl zeby wstawic do samary elektryczna pompe. Mysle o tym przede wszystkim dlatego zeby w momencie przełączenia z LPG na Benz. gażnik sie szybciej napełniał. Albo zeby np. kiedy zapomne przelaczyc autko na benz. rano przyjsc wlaczyc zaplon uslyszec miłe syczenie pompki i po dlaszym przekreceniu kluczyka od razu odpalic auto....bez tego nieszczesnego recznego pompowania i krecenia rozruchem czy paleniem na pych.
czy widzi ktos jakies sensowne rozwiazanie takiego ukladu zasilania??