Luz w układzie kierowniczym

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

Ostatnio zauważyłem taką dziwną rzecz.
Przy długiej jeździe odczuwam lub w kierowicy podczas jazdy.
W omesiach jest wspomaganie wiec lub przy wyłączonym silniku bedzie, ale przy włączonym po długiej jeździe robi się duży luz. Tak ze przy prędkości 150-160 km/h jest to trochę niebezpieczne.
Czy to może pompa wspomagania jest juz na wymarciu, bo poziom pleju w ukł.wspomagania jest ok. Ostanio była wymiana końcówki drążka kierowniczego i innych luzów nie stwierdzili.
Więc co to może być ?!?

Pozdrawiam
Grzegorz
  
 
MOze w omach jest tak (nie wiem) ze ime wieksza szybkosc tym wspomaganie "lepiej" wspomaga? Zdaje sie ze powinno byc coraz sztywniej (wiekszy opor) wraz ze wzrostem predkosci, prawda?