MotoNews.pl
  

Amortyzatory-regeneracja

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
astanawiam sięwłaśnie czykupować nowe amory, czy zregenerować stare. nie mam kasy na nowe sportowe z krótszym skokiem, a przy zwykłych gazowych może mi trochę latać sprężyna na tylnej osi.
no i własnie jestem w kropce: czy regeneracja na twardo jest twała?
  
 
ja tam mysle ze da rade skoro w Fiatach sie te obsługowe włoskie utwardza i działają tyle ze tam są olejowe....
  
 
Góral, posłałem Ci priva
  
 
Jojek, ale jesteś dziś enigmatyczny!
  
 
...w Audi co jakies 100kkm regenerujemy amorki... są to sachsy nie wiem dokladnie jakie, ale sztuka kosztuje ponad 1400PLN... regeneracja w okolicach 100PLN... regeneracja jest w pełni uzasadniona w momencie kiedy nie jest uszodzona (zardzewiała itd.) powierzchanie hmmmm.... "tłoka" ... wtedy wymieniają zaworki i reguluja twardość... jest to trwałe w przypadku dobrych amortyzatowrów... to że robimy to co jakieś 100kkm nie znaczy ze po tym przebiegu nie da sie juz jeździć tylko że włąśnie zacyna być odczuwalne zużycie .... mój ojcice jexdzi za szybko żeby sobie pozwolić na jakiekolwiek zużycie zawieszenia
  
 
genralnie widze że regenerowane nie mają zbyt dużej trwałości.
za to p. JAnuszewski podsunął mi inny pomysł. Sprawdzić czy amorki od 110 mająinne parametry niż od samary. teoretycznie krosno sprzedaje je pod dwoma numerami katalogowymi. wyglądają identycznie, ale 110 jest cięższa, więc amorki powinny być twardsze.
  
 
... trwałość zalezy od ogólnego stanu amortyzatora a nie od tego czy był regenerowany.... dopóki jest on szczelny...nie cieknie na "tłoku" to regeneracja jest jak najbardziej uzasadniona... wymiana zaworkow itd. przywraca niemalże całkowitą sprawność...
...ale zaznaczam że pisze to na przykładzie najlepszych amortyzatorów
  
 
dostałem namiar na zakład regenerujacy amorki. dla aut cywilnych i sportowych. koszt regeneracji to 200pln/szt. za tę kwotę otrzymujemy amorki wedle życzenia (cywilne, kjs, asfalt/sport) z regulacją twardości (ta dokonywana jest w servisie) z roczną gwarancją bez limitu kilometrów. Zakład działa od wielu lat. Sam 7 lat temu woziłem tam amory z aut firmowych.

namiary:
Warsztat Mechaniki Pojazdowej
Remigiusz Wierzbicki
ul. Niecała 10
Warszawa

8271202
  
 
Cytat:
koszt regeneracji to 200pln/szt.


Przeciez za te pieniadze mozna juz kupic nowe... nawet do Samary
  
 
jasne, ale nie w sportowym setupie. a ja potrzebuję dobrać twardość tylnych do przednich.
  
 
Panowie jestem zmuszony zrobić sobie prezent pod choinkę tzn zakupić nowe amortyzatory na przód ale KOMPLETNE a nie same wkłady!! Interesuje mnie twardszy zawias, ewentualne obniżenie samochodu, ale to w ostateczności !!! Co polecacie jakie marki, tylko aby cenie nie przekraczał 200zł sztuka.
DEx
  
 
Poniżej 200PLN ciężko kupić dobry wkład a co dopiero całą kolumnę
Kupowałem wkłady Sachsa po 200 szt.(gazowe) ale to była promocją jakieś pół roku temu


pzdr
CHIO
  
 
Bilsteiny ;]
  
 
No dziś jak byłem na regulacji zaworów w pewnym naprawdę porządnym serwisie, będącym autoryzowana stacją Boscha oraz Sachsa, a właściciel kiedyś zajmowała sie Ladami, za olejowe chcieli 216, znośnie.
DEx
  
 
Cytat:
2006-11-21 16:59:35, mwarchalowski pisze:
No dziś jak byłem na regulacji zaworów w pewnym naprawdę porządnym serwisie, będącym autoryzowana stacją Boscha oraz Sachsa, a właściciel kiedyś zajmowała sie Ladami, za olejowe chcieli 216, znośnie. DEx


216 za olejowy wkład drogo jak diabli.poczekaj do piątku.może da się za tą cenę załatwić gazowe advantage sachs-a,lub KYB