F 128 strona

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
www.fiacik128.republika.pl zdjecia sa niedopracowane,w najblizszym czasie je poprawie.co do tekstu mam wiecej pewnosci))
  
 
Fajna stronka bardzo przejrzysta mam nadzieje,ze ja jeszcze rozbudujesz z biegiem czasu.Proponuje wprowadzic do galeri fotki np:klubowiczow F&F a nie tylko te opatrzone z innych stron.
  
 
No no stronka bardzo fajna , fajnie ze kolejna o F 128, moja tyz sie robi aleee bardzo powooolllliii...

>>moja<<

Baner narazie grzecznosciowo dla kumpla ktory wzial po swoje skrzydelka zlozenie stronki do kupy )

POZDRAWIAM
  
 
Jar128 moze będe troche nie sympatyczny ale tam nic nie ma!!!! Szczrze mówiąc to nie wiem co wam się w tej stronce podoba. Ani jakichś ciekawych artów, ani zdjęć, ani danych technicznych. Wiesz to że 128 ma napęd na przód, silnik poprzeczny i że Jarocha tym jeździł, to nic specjanlengo. Nawet Ci powiem że Maryle Rodowicz tym autem podrywał Czekam na rozwój strony.
  
 
jest dosc dobra polska strona o wersjach 128... w sumie tez zadna rewelacja bo zdjecia pozbierane z netu z popularnych stron o 128 a text pisany to w 80% Zdzislaw Podbielski "Pojazdy Wloskie" i inne jego opracowania, ale wszystko ladnie zebrane w jednej przejrzystej witrynie.... ponizej adresik dla zainteresowanych:
128
  
 
dzieki jesion trafiles tekst jest w miare zwiezly poniewaz nie chcialem lac wody, ani twozyc plagiatu . ograniczylem sie do podstawowych opisow. strona zostala stwozona w celu zaliczenia przedmiotu inform dlatego moja siostra zdjecia potraktowala na sztuke .w planie mialem stworzenie drzewka pokazujacego rozne modele fiata z mozliwoscia stwozenia kalendaza jednak takie plany przerosly jej twurczynie.
mam w posiadaniu 2 f 128 w wersji qp i 3p wiec kilka zdjec ,artykulow oraz co najwazniejsze kontaktow z ich wlascicielami oraz namiary na sklepy z gratami do 128 oraz ich kreniakow sa.
przy twozeniu strony nie mialem potrzeby wszystkiego tam upychac.
moj f 3p 1976 zlozony w polsce jest na mojej stronie w fiat128 pod silnikiem
  
 
Jesion ale pojechales po tej stronce,to jest dopiero pierwsza odslona,w przyszlosci napewno sie rozbuduje.
  
 
Spoko Jar, pracuj nad stronką, zaglądaj na forum, no i koniecznie wrzuć zdjęcia swoich fiatów. Bardzo jestem ciekaw jak wyglądają, bo na tym zdjęciu na stronce to troszke słabo widać

Pozdro 600
  
 
ja szukam fotek stunowanych silniczkow do 128 i jakies firmy co robia ciekawe graty bo na ebay to lipa ostatnio
  
 
postaram sie cos wzucic pod koniec tygodnia
namiary na sklepy z czesciami do fiata postaram sie zapodac wczesniej
  
 
sklep zastawy ''molik'' pozostalosc czesci w atrakcyjnej cenie
58 kier. gdansk 6823124.
fiat ''auto racjo'' czesci na zamuwienie czesci nietypowe za pobraniem kasy 6820380.
fiat''auto moto'' na zamuwienie za pobraniem 6822428 lub 6833462
lozyska -duzy wybor 5543196.
''aut fan'' 3015466 resztki po zastawie.
mam tez nr ''lukasa'' maja sporo gratuw na zam ale sie cenia
postaram sie tez dorzucic nr do uszczelek i linek dorabianych na zamuwienie wedlug wzoru.
blach lub elementow ozdobnych nikt raczej tutaj nie znajdzie jednak elementy zuzywajace sie warto poszukac
  
 
A jakies sklepy.warsztaty ktore podkrecają silniczki do 128 chodzi mi o jakies walki czy kolektory ssace czy tłoki wyrezowane pod sport.
  
 
warsztaty podnoszace moc w granicy 25 -30 % zrobia to bez problemu kwestia pieniedzy. jednak ja zaczol bym od wyzszej pojemnosci np 1500ritmo lub jednowalkowy tipo 1600 ktory prawdopodobnie pasuje. 3 podstawowe elementy poprawiajace moc silnika to; 1 uklad dolotowy mozna poprawic orginal lub zaporzyczyc cos wiekszego np;ritmo 85km lub tipo1600-nie mialem okazji ale poinien pasowac .najwiekszy przyrost mocy zapewnia 4 osobne gazniki zasilajace kazdy cylinder z osobna do ktorych mozna dopasowac ostrzejszy rozrzad .obecnie jestem w trakcie wykonywania takiego kolektora umozliwiajacego podlaczenie gaznikow solex pochodzacych z f ritmo 130tc. gazniki te maja 40 mm srednicy a 12 centymetrowy kolektor wykonany z aluminium przypomina 4 lejki .jak sie wszystko zgra mocy przybedzie iednak nic za darmo w baku pojawi sie wirek. drugim elementem to walek rozrzadu -sam nie daje zbyt wiele i potrafi tez zabrac troche moment obr. najtansz wariant to odszukanie walka rozrzadu silnika 1300 coupe sprzed kryzysu paliwowego -po prostu jest ostrzejszy . mozna napawac orginal o ile ktos bedzie w stanie w sposub perfekcyjny nadac mu porzadany ksztalt-wyzszy i tlustszy. mozna napawanie zlecic renowowanej firmie na wzor sportowych odpowiednikow np swiatkowi -morzliwe ze ma juz gotowy .mozna wybrac mu plaska czesc ale to za duza kombinacja. a najlepiej jak ktos ma 2 tysiaki kupic se orginalny sportowy bayles z usa. 3 glowica durze zaworki -nie za cierzkie zeby ladnie polknely mieszanke obrobiona glowica nie twozaca zawirowan mocna iskra -z bezstykowego aparatu .przy osobnych gaznikach przydal by sie kolektor wydechowy 4 2 1 jesli odlewany korbowod to wytrzyma to bedzie ok . ps zdiecia juz niedlugo.
  
 
Zobacz u mnie w profil jak by cos to pisze sie na kolektor ssacy bo w stanach to okolo 160dolarow z tego co wyczytałem.
Wałek w podobnej cenie.Głowice to mozna w polsce zrobic.A co ze stopniem sprezania podnoscic czy nie??
  
 
z kolektoram to jeszcze daleka droga dopiero sa w trakcie budowy. co do walka njlepiej swiatek na wzor sprawdzonego schematu z usa. sprerzanie mozna podniesc do jakiej wartosci dokladnie nie wiem ok 10,5 . 1 warunek to niedopuszczenie do spalanid detonacyjnego .2 mozliwosc zatankowania paliwa na stacji -paliwo o podwyzszonej liczbie oktanowej powinno wystarczyc i tak jest ono wystarczajaco drogie. 3 za pomoca plasteliny umieszczonej pomiedzy tlokiem a zawoami upewnic sie czy wyzszy rozrzad splanowana glowica -ewentualnie blok silnika nie wymusza dokonania frezowanych wglebien w gornej powieszchni tloka . musi tam byc conajmniej 2 mm luzu.
silnik ze zdjec napedza twoja 126. jak to sie sprawuje .
ze zdieciami mam niewielki problem skanowane potrzebuja duzo pamieci i byl problem z przeslaniem . 4 do wyzszego cis przydaly by sie zimniejsze swiece
  
 
witam chce odpowiedziec na kilka pytan odnosnie czerwonej kupei. chromuw na tym fiacie nie bylo przynajmniej od 3 wlascicieli wstecz a wczesniej moglo ich jedynie ubywac .autko zrobione jest na gladko poniewaz poprzedni wlasciciel zafundowal mu blachar a blacharz mial co robic -niedosc ze musial poprawiac po kowalskiej robocie to jeszcze podjol nierowna walke z rdza. elementy blacharskie kture ulegly wtmianie przedni pas ,przednia maska, platy zewnetrzne drzwi, -od strony kierowcy wstawilem prywatny zapas ,progi ,podloga- teraz jest bardziej plaska, blacha miedzy tylnia szyba a pokrywa bagaznika oraz pod nia .jedynym elementem ktury nie nekal go w nocnych koszmarach to dach. poprzedni wlasciciel stracil zapal postawil fiata pod chmurka bez szyb i tak stal . po odkupieniu autka trzeba bylo go pomalowac-zabespieczyc przed zaraza wymienic nieorginalne czesci np aparat zaplonowy ,skapletowac i uruchomic. ps.3p byl w gt poniewarz trzy auta to za durzo .3 lada samara. jak by ktos mial na niego ochote niech da znac -ewentualnie zalewam mu profile i odstawiam do poczekalni. jesion jak masz namiary na kilka gratow do kupei zawsze moge je wymienic na inne czesci
  
 
Masz moze tabliczke fiat-na maske?
Wracajac do watku o 128,SL wyglada rewelacyjnie bez tej klamki i nie potrzebnych chromow.

[ wiadomość edytowana przez: mufaz dnia 2004-08-11 19:52:15 ]
  
 
NIEPOTRZEBNE chromy?? To właśnie nadaje autu indywidualizmu!
  
 
Cytat:
2004-08-12 10:45:09, moch pisze:
NIEPOTRZEBNE chromy?? To właśnie nadaje autu indywidualizmu!


Kwestia gustu. Dla mnie może być bez chromów. Ale do takiego auta napewno bym plastików nie założył.
  
 
w 3peku nie ma chromu i moiw zdaniem mu to pasuje. znaczek na tylnia pokrywe kiedys mialem teraz widac go na allegro w 3peku kumpla. w czerwonej coupei chrom wyglada elegancko jednak z powodu brakow i przy niedopracowanym nadwoziu nie zamierzam ich na sile wciskac.