Napinacz OMEGA 2.5 TD

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
POZDRAWIAM WSZYSTKICH BESTIALOWCOW.
NA POCZATKU CHCIALBYM ZANACZYC ZE JESTEM NOWY I NIE ZNAM WSZYSTKICH RULES TEGO KLUBU.
JAK JUZ PISALEM NIEDAWNO KUPILEM OMEGE 2,5 TD WIEM ZE TEN SILNIK NIE CIESZY SIE W KLUBIE DOBRA OPINIA TAK CZY OWAK PYTANIA SWOJE KIERUJE DO POSIADACZY OMEG Z TYM WLASNIE MOTOREM.
-WYMIENILEM 2 PASKI KLINOWE WIELOROWKOWE, ROLKI MAM OK. LOZYSKA TEZ CZY PISZCZENIE PASKA ZAWDZIECZAM SLABEMU NAPINACZOWI? (WYMIENA SIE Z ROLKA CZY SAM AMOREK?)
-JAKA JEST ROZNICA MIEDZY TD A TDS W OMEGACH I CZY TE DRUGIE WOGOLE WYSTEPUJA?
  
 

Silnki 2.5 TD/TDS to nie są silniki Oplowskie tylko BMW (i całe szczęście bo GM nie potrafił nigdy porzadnych diesli zrobić) i mają się dobrze. W BMW mają 150km ale w Oplach obnizono moc do 130km. Najczęściej pękają głowice na skutek ostrego deptania, bo ludzie myślą ze te silniki to cud natury i bezlitosnie je kręcą. Ludzie tez narzekaja na pompy bo im fury ciezko pala na goracym. Ale jak tak bedziesz miał to najpierw podepnij sie do innego akumulatora.
Kumpel ma taka Ome. 210 tys. i palce sie motoru nie dotykał jeszcze.

Jeśli chodzi o piszczenie to jak są dobrze napięte i piszczy to masz chujowe paski. Ale są preparaty co sie psika po pasku i znika piszczenie.