(126-650) problemy z olejem!!!!!!!!! pomocy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
wiec jest tak ,jak sie malcem pojezdzi troszke (bez katowania) to zaczyna nieraz migac kontrolka oleju,na wolnych obrotach i nieraz nawet na wyzszych!!!!!!!! a nieraz nic niemryga -wszytsko OK!!!!!!!! silnik mam serie !!!i niewiem co jest ?? toz naczy wiem moze to byc pompa???????? poratujcie
  
 
To mryga Ci czy nie mryga???
Nie sądzę aby była to pompa - one są prawie wieczne.
Sprawdź czy nie odgiął ci się smok za wysoko (tak jak było to u mnie), oczywiście wykluczam za niski satan oleju!!
Pozdrawiam
  
 
wyszukiwarka...

strona 1

strona 2

strona 3

strona 4

strona 5

strona 6
  
 
Cytat:
2004-08-05 15:16:43, chrzaniu pisze:
wiec jest tak ,jak sie malcem pojezdzi troszke (bez katowania) to zaczyna nieraz migac kontrolka oleju,na wolnych obrotach i nieraz nawet na wyzszych!!!!!!!! a nieraz nic niemryga -wszytsko OK!!!!!!!! silnik mam serie !!!i niewiem co jest ?? toz naczy wiem moze to byc pompa???????? poratujcie



Na poczatek zmien czujnik (bardzo awaryjna czesc) jak nadal sie bedzie tak dziac to juz trzeba wymieniac/naprawiac czesci silnika tzw remont.
  
 
remont robilem niedawno !!!!! jakies 3 miechy i niejzdzilem nim ostro!!!!!!!! bo to seria ,a co do mrygania,nieraz mryga nieraz nie na rozgrzanym, a nieraz to sie swieci caly czas!!!!!!!!!!!!chyba sprawdze czujnik i sie okaze!!!!!!!!
  
 
centralnie mam ten sam problem
  
 
Sprawdz jak sie rozgrzeje czy ci klapka od termostatu nie masuje czujnika, sprzawdz czyjnik ,stan oleju,zagienty smok,odkrecona (poluzowana )panewka ,sprawdz czy ci sie nie obrocila panewka w koszu ,i ostatnia mozliwosc to zatarty wal lub skrzywiony
  
 
Cytat:
2004-08-05 20:03:35, chrzaniu pisze:
remont robilem niedawno !!!!! jakies 3 miechy i niejzdzilem nim ostro!!!!!!!! bo to seria ,a co do mrygania,nieraz mryga nieraz nie na rozgrzanym, a nieraz to sie swieci caly czas!!!!!!!!!!!!chyba sprawdze czujnik i sie okaze!!!!!!!!



Skoro tak to u mnie prawie identyczny objaw ale bez tego ze podczas jazdy zapalala sie kontrolka poprostu na wolnym mogala. Wymienilem czujnik i teraz mam ciemnosc w okolicach kontrolki oleju.
  
 
Powodów mrógania tak wiele ile części w maluchu. A remont silnika to zreguły szlif wału i całej reszty a o wałku nieżądu wszyscy zapominają a on potem potrafi dokuczyć I to właśnie najczęściej ol a dokładniej jego wnęki ślizgowe odmawiają współpracy Przetolejować blok i po sprawie. Pompa oleju natomiast to rzecz prawie wieczna pod warunkiem, że pracuje w czystym środowisku. Odrobina piasku lub opiłków i koniec!!
  
 
A tulejowałeś pod wałek korpus? Chodzi mi o największy czop oraz pod szklanki tam najwięcej ciśnienia tracisz. Pozdro.
  
 
może zaślepki od wału?
  
 
Cytat:
2004-08-06 20:02:53, DaymoN pisze:
A tulejowałeś pod wałek korpus? Chodzi mi o największy czop oraz pod szklanki tam najwięcej ciśnienia tracisz. Pozdro.



Na szklankach popychaczy jest cisnienie? mi sie wydawalo ze smarowane sa tym co zlatuje z glowicy.

A tak przy okazji jak olej obiega silnik?

Ja mam taka koncepcje

miska,
pompa (tu ew jak duze cisnienie to przepuszcza zawor redukcyjny i prosto do
miski),
walek rozrzadu (od kola zebatego),
filtr odsrodkowy,
panewka walu,
przez wal (tu sie rozgalezia na szklanki cylindrow i przez korby do sworzni
no i oczywiscie na panweki korbowe),
2 panweka walu,
lozyskowanie walka rozrzadu (drugi koniec),
czujnik cisnienia,
rurka do klawiatury
klawiatura
szklanki popychaczy
krzywki na walku rozrzadu
miska.
  
 
Cytat:
2004-08-06 02:45:01, simon_pg pisze:
Powodów mrógania tak wiele ile części w maluchu. A remont silnika to zreguły szlif wału i całej resztPrzetolejować blok i po sprawie.



Dokładnie miałem to samo tylko że poprzejechaniu już 5 km.
  
 
witam znow problem si epojawil wiec wyminilem cala obudowe razrzadu razemz pompa i przez jakis czas nic niebylo(to znaczy jak jezdze powloi -niekatuje) to nic niesiweci ale gdy mu powstawiam to zaczyna swieciic sie przy niskich obrotach !!ale wczorja juz niedaleko domku zaswiecila sie kontrolka wiec zgasilem go !! zapachaelm na chate i mysle sobie znow sei zj.....al !!ale po paru godzinach mysle sobie zapale go jesli si ezatarl to niezapali ,wiec wisadam i zaciagam ssanie i pali na dotyk ,kontrolk agasnie!! wiec o co tu chodzi??? pomozcie smok napweno dotyka miski,oleju jest pod dostatkiem!!pompa tez OK !!wiec co ??
  
 
smok nie powinien miski dotykac raczej. a sprawdzales manometrem jakie masz cisnien ie oleju ? moze czujnik sie pojebal.
  
 
Jak mi się zapalała kontrolka to po prostu dolałem oleju i przestała. Jakby nie było każdy maluch pali olej.