| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
dejta F&F Sympatyk Galant GTZ Rzeszów | 2004-08-06 23:18:22 choc rowniez do niskich i lekkich nie naleze (184 cm 100kg drazek jest wtedy zbyt daleko od kierownicy. poza tym bedziesz zawadzal tym razem o kolano ale jest wyjscie - dobra naba, bedziesz mogl swobodnie zlaczyc kolana, mozesz wtedy zastosowac patent ktory ma Zoltar - wyciagniecie mechanizmu na gore tulnely przez co bedziesz mial blizej do kierownicy, a skok pozostanie ten sam. mozesz rowniez obnizyc mocowanie fotela (mi popekaly sprezyny i sie sam obnizyl...) grunt abys mial nogi blizej siebie i zeby miescily sie pod kierownica - wtedy problem powinien zniknac. |
Art126 F&F Sympatyk Fiat 126p już jeździ Wołomin | 2004-08-06 23:30:36 Ja mam 191 cm i nie zawadzam kolanem o drążek |
moch F&F Sympatyk 126 83', 126 79' Łódź | 2004-08-06 23:46:31 Wg. mnie skracanie drążka gówno daje. Jak chcesz podbajerować wrzuć kubły i PRZEDŁUŻKĘ chromowaną. Wtedy jesteś koleś i masz więcej operatywności za kierą a nie jakieś takie dziwne modyfikacje. Skracanie drążka powoduje poobno nawet też skracanie jeszcze jednej rzeczy ŻYWOTNOŚCI SKRZYNI> To nie jest quick shift, stary. To modyfikacja za kawałek czasu straconego szaleńczo z fleksem która nic nie daje! |
dooh F&F Sympatyk GM Korsa Gliwice | 2004-08-07 09:01:47 Ja mam 187 cm. Dużo daje odpowiednio głęboki fotel i naba. Ja przesiadałem sie z malucha z głębokimi lotniczymi i 9 cm nabą na serję i nie miałem gdzie nóg dać. Myśle że naba jest o wiele lepszym rozwiązaniem bo w tedy biegi wrzucasz normalnie a nie pod kolanem. |
CZUCZU (S) Kia CEED KTSW MEMBER | 2004-08-07 10:28:53 Ja mam 180 cm troche kg ekstra i lewarek jest skrócony z 8 - 9 cm.
W sumei to on jest b. krótki............. Do tego wygodna gałka. Pret został przeciety na pół skrócony o 6 cm i zespawany razem ....... Trzyma sie juz 2 lata ostrej jazdy ....... A skąd te 8 cm krócej a nie 6 >>>>> A proste nowa gałka jest sporo krótssza . Wiem jedno nigdy nie chciałbym jechac na seryjnym drażku bo jest za długi 4 me. |
dejta F&F Sympatyk Galant GTZ Rzeszów | 2004-08-07 11:18:41
z tego co wiem to seryjna kiera ma wlasnie 36 cm... |
Art126 F&F Sympatyk Fiat 126p już jeździ Wołomin | 2004-08-07 11:23:23 To że skrócenie wpływa na żywotność skrzyni według mnie również jest bzdurą. Niby dlaczego miałoby wpływać? |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2004-08-07 11:24:09 Ja po obniżeniu kubła a nawet i przed tą przeróbką zastanawialem się nawet nad podniesieniem lewarka zdeko. Obniżanie to kompletny bezsens!!!!!!! |
Jesion128 F&F Sympatyk Łódka Bols Szuflandia | 2004-08-07 11:37:22 Taaaaa, obniżyć można tylko po co???? Chyba żeby na zlotach tjunikowych opowiadać że się ma krótką skrzynie!!!! |
Samael HPI Savage X4,1 Stalowa Wola | 2004-08-07 12:00:13 no niee, tacy wysocy i ugniatacie sie w maluchach chociaz sam mialem bisa i wiem ze jak sie fotel cofnie na maxa to da sie jezdzic, a co do tej skroconej dzwigni to przy odsunietym do granic mozliwosci fotelu wydaje sie byc jednak zakrotka |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2004-08-07 12:07:12 skracanie samego drazka bez podnoszenia mechanizmu z tunelu to bezsens, chyba z pol metra od kiery do drazka masz wtedy. polecam taki oto patent
[ wiadomość edytowana przez: ZoLt4R dnia 2004-08-07 12:08:31 ] |
moch F&F Sympatyk 126 83', 126 79' Łódź | 2004-08-07 12:37:36 Podobno siły inne oddiaływują i się łożyska wyrabiają. Ja jedynie tak słyszałem. |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2004-08-07 12:41:54 w to ze skrocony drazek skraca zywotnosc skrzyni akurat nie uwierze, jedyne co moze trzeba wiekszej sily uzyc zeby wrzucic bieg ale co do zywotnosci niby co ma ja skracac? |
moch F&F Sympatyk 126 83', 126 79' Łódź | 2004-08-07 13:29:01 No to chyba jeśli trzeba uzyć większej siły by wrzucić bieg to to się mocniej zużywa. Tak mi się wydaje. |