Skrzynka biegów z CC700 i co z licznikiem ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ma może ktoś taką skrzynke u siebie? Jeśli tak to jak rozwiązaliście problem z napędem licznika? A może przod z zwykłekj bisowskiej da sie założyć?
  
 
No żuraw rozwiązał u siebie problem z licznikiem przy skrzyni cc700... Mianowicie licznik nie działa...
  
 
liczyłem na inne rozwiązanie
  
 
mozliwe ze wystarczy zmienic przekladnie napedu linki i slimak na walku w skrzyni.

najlepiej zdejmij ta czesc korpusu z ktorej wychodzi walek wybierania biegow i porownaja elementy ze skrzynia bisowska
  
 
tam nie ma ślimaka do napędzania licznika i nie ma miejsca nie owy,poniewarz jest dodatkowa zębatka do biegu 1(skośna)no i łożysko ;/
  
 
to gdzie sie linke przykreca?

no ale jest na to rada: licznik z roweru
  
 
ram sie przykręca od góry nad mechanizmem różnicowym ;/ a u mnie to gdzieś pod tylną kanapą wypadnie
  
 
Cytat:
2004-08-15 20:23:31, Bukowina_Driver pisze:
tam nie ma ślimaka do napędzania licznika i nie ma miejsca nie owy,poniewarz jest dodatkowa zębatka do biegu 1(skośna)no i łożysko ;/


Slucham????
W skrzynce od 700 linka predkosciomierza pedzona jest bezposrednio z mechanizmu roznicowego a nie z biegow.... Poniewaz skrzynka obraca sie w druga strone niz powinna predkosciomierz mozna zrobic na dwa sposoby:
1. Dorobic linke skrecona w lewo w pancerzu (normalnie linki skrecane sa w prawo tak, zebu sie zaciskaly) oraz przeskalowac tarcze predkosciomierza tak, zeby 0 bylo w miejscu np 140, zas 140 w miejscu 0.
2. Dorobic dluzsza linke prewoskretna oraz maly miechanizm na wyjscie ze skrzyni zamieniajacy obroty lewe na prawe (moze to byc np odpowiednio spreparowany slimak ze skrzynki malucha). Wtedy wskaznik zostaje orginalny.
Obydwa sposoby jednak wymagaja dorobienia dluzszej linki lub kombinowania jedenj z dwoch oraz pokombinowania troche albo ze wskaznikiem, albo z przekladka obrotow...
Mi sie po prostu nie chce przy tym dlubac. Wiem ze przy 122 mam odcinke na III , wiem kiedy jest 130 i 160 i to mi wystarczy. Rocznie robie 20-25kkm wiec olej musze zmieniac co 9-10 miesiecy. I to wszystko.
  
 
Cytat:
2004-08-15 20:45:33, Bukowina_Driver pisze:
ram sie przykręca od góry nad mechanizmem różnicowym ;/ a u mnie to gdzieś pod tylną kanapą wypadnie


Nie pod tylna kanapa tylko w komorze silnika. Okolo 20cm od scianki grodziowej.