Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() pterock F&F MEMBER czarny horhe 126p i ... Kraków | 2004-08-15 13:41:56 ![]() |
![]() Golab82 e30 / e36 Warszawa | 2004-08-15 13:43:26 Jeżeli zmieniają ci sie numery silnika to zawsze musisz zrobic przegląd, przed wbiciem silnika w dowod. [ wiadomość edytowana przez: Golab82 dnia 2004-08-15 13:44:29 ] |
![]() blokus PF126p Sieroszewice | 2004-08-15 14:07:36
Mozna wiedziec jak to zrobiles? |
![]() schwepes F&F Sympatyk zezłomowałem Kraków | 2004-08-15 15:52:16 to szybko będziesz robił remont silnika... ![]() |
![]() Samael HPI Savage X4,1 Stalowa Wola | 2004-08-15 15:56:12 a zmieniales ustwienie tlokow i korbowodow? |
![]() _Szary stock Punto 75elx -4 ... Łódź | 2004-08-15 16:17:51 Od czego wałek ?? Jak w silniku do cieniasa zamontowałeś aparat ??
Po zmianie silnika przegląd trzeba zrobić. |
![]() Bukowina_Driver Fiat 126 Bis Ruda Śląska | 2004-08-15 19:02:30 A więc:
-zmieniłem simerningi -wałek rozrządu i pokrywa rozrządu od bisa -kolektor od bisa założyłem(linka gazu inna) -obudowe termostatu od bisa(3m a nie 2 rurki) aha i napęd pompy oleju od bisa,no i koło pasowe od eleganta ![]() ![]() |
![]() Madcar F&F Sympatyk BMW e30 330i `84 / 1 ... Toruń | 2004-08-15 19:11:55 chlopakom chodzi o to jak zmieniles obroty silnika...
z tego co ja sie orientuje..a orientuje sie chyba dosc dobrze...to trzeba zamienic tloki...odwrocic je o 180stopni...nie wiem czy czasem tez nie trza korbowodow odwrocic... ![]() |
![]() Bukowina_Driver Fiat 126 Bis Ruda Śląska | 2004-08-15 19:40:13 Sprawdziłem nic nie trzeba odwracać (korbowody i tłoki są takie same w bisie i cc)W obu książkach pisze że numerki w strone wałka rozrządu ![]() |
![]() Madcar F&F Sympatyk BMW e30 330i `84 / 1 ... Toruń | 2004-08-15 19:44:10
tlok napewno jest ten sam...ale tlok ma przesuniecie sworznia w jedna ze stron...i teraz musisz zobaczyc w tych ksiazkach...w ktora strone ma byc "przesuniecie" zwrocone... natomiast korbowody zawsze sa tak oznaczane..co nie znaczy ze ten od bisa jest taki sam jak ten od cc700..lepiej sprwadz nr seryjne ... ![]() |
![]() Samael HPI Savage X4,1 Stalowa Wola | 2004-08-15 19:47:38 no to musze tylko pogratulowac wdrozenia pomyslu w zycie
moj bis niedoczekal silnika z CC, ale jak jeszcze bede mial kiedys maluszka to napewno znowu bisa |
![]() Bukowina_Driver Fiat 126 Bis Ruda Śląska | 2004-08-15 20:20:44 Ok macie racje niewspółosiowość tłoka w cc w lewo a w bisie w prawo (1mm) ale korbowody są takie same ! Więce trza je obrócić o 180` ;p |
![]() Madcar F&F Sympatyk BMW e30 330i `84 / 1 ... Toruń | 2004-08-15 20:25:11 spoko..od tego jest forum ![]() ciesze sie ze moglismy pomoc ![]() |
![]() _Szary stock Punto 75elx -4 ... Łódź | 2004-08-16 00:03:14 Ale jak zmieniełeś wałek na bisowski to chyba już nie będzie tych 32 KM ?? |
![]() blokus PF126p Sieroszewice | 2004-08-16 00:41:53
Gdzies czytalem ze Swiatek robil walki do BIS-a mialy oznaczenie 386 (jak ten procek ![]() |
![]() Bukowina_Driver Fiat 126 Bis Ruda Śląska | 2004-08-16 14:05:04 wałki są identyczne z bisa i z cc (z cc o 10' przyspieszony jest)więc bede mieć więcej niż 31KM ale mniejszy moment ![]() ![]() |
![]() Samael HPI Savage X4,1 Stalowa Wola | 2004-08-16 16:02:41
czyli maja te same wzniosy i czasy otwarcia zaworow?? jakos mi sie nie wydaje, skoro walek jest z bisa wiec rozrzad pracuje jak w bisie, a glowica chyba nie ma innej komory spalania, a jesli nawet to moje pytanie skad w silniku CC z rozrzadem bisa te 4-5 KM wiecej? |