| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Krzemowy Fiat 126 Skoczów | 2004-08-19 20:59:36 Między półosią krótką a długą jest przegub |
![]() _Arti_ Opel Bieruń | 2004-08-19 23:13:50
ja miałem 1 mm różnicy i co 60 km zmieniałem zabierak az doszedłem do tego co powoduje ż tak szybko siadają. płaszczyzna dolegania zabieraka do przegubu miała różnice 1mm , tzn u góry stykała a na dole był właśnie ten 1 nieszczęsny mm. |
chrzaniu opel calibra gorzow wlkp. | 2004-08-20 15:12:05 witam chyba z tymi podkladkami to nic nieda,niechce zeby mi cos pekalo lub mialo peknac!!!!!!!!! wiec bede probowal wlasnych sil o moim OJCEM chyb acos wymyslimy !!!!!!!!!! chyba powtarazam chyba!!! cos zawsze da sie wymyslic.pozdraiwm i nara i narazie to chyba zaloze wieksze troszke sprezyny ---choc szkoda takiej gleby i sprezynek od mercedesa 300D?? byly twarde |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2004-08-20 21:12:15 No to mało niski masz zawias |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2004-08-20 21:14:54 Jak coś to za moment wstawię fotkę zawiasu do mojego profilu |
chrzaniu opel calibra gorzow wlkp. | 2004-08-21 18:38:32 hmmmm fajnie ale ja licze od progu ,miske chyb atez mam nizej |
chrzaniu opel calibra gorzow wlkp. | 2004-08-21 18:39:05 hmmmm fajnie ale ja licze od progu ,miske chyb atez mam nizej |
chrzaniu opel calibra gorzow wlkp. | 2004-08-21 18:43:09 hmmmm fajnie ale ja licze od progu ,miske chyb atez mam nizej |
lukaszc (S) Furious Moderator ![]() 5x126 Cracovia | 2004-08-22 17:13:31
ja mam odwrotnie u góry 1 mm i nie moge sie tego za cholere pozbyć |
![]() _Arti_ Opel Bieruń | 2004-08-22 21:17:33 musisz zdjąć bęben, szczęki, odkręcić 4 nakrętki mocujące piaste do wachacza, i pomiędzy wachacz a piaste włożyć jakies podkładki w dolne śruby, tak żeby po skręceniu przegub pasił idealnie płaszczyznami do zabieraka. Za 2-3 razem powinieneś ustawić na cacy. Sprawdź potem czy przód z tyłem nie mają różnicy chodzi o powierzchnie styku przegub zabierak.
Po tym zabiegu zabieraki i przeguby sa niemal nieśmiertelne |