Obrotomierz z Caro [126p]

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
czy wie ktoś jak przerobić obrotomież z poloneza trucka taki do 8 tyś.(4 gary) na 2 gary??? w zasadzie to był tez montowany w polonezach caro ale ja mój wyciągnołem ze spalonego trucka na szrocie (prędkościomiesz sie rozpłyną ale obrotek ocalał ), jego konstrukcaj różni się znacznie od tego z DF'a!!!!
  
 
Witam, pozwole sie dołaczyc do pytania kolegi bo również znalazłem taki obrotek ale jak na razie lezy w szafie bi nie wiem za bardzo jak sie za niego zabrac, pozdrawiam
  
 
Hmmm żeby tylko nie wyszło trudniej niż szybki swap na 1.5/1.6 OHV
  
 
A moze ktos chce tanio opchnąc takowy obrotek?
  
 
Wiem że do Lumela od DFa trzeba dodać jeszcze jeden kondensatorek żeby działał na 2 garki...więc może z tym będzie podobnie.A jak nie,to widziałem kogoś na F&Fie w fotkach kto ma założony taki obrotek w Malcu,więc poszukajcie (albo ja jak znajde to dam cynk) i wtedy z nim można zagadać
  
 
ja mam od starszego poldasa i w srodku prawie to samo co w DFie, a wiekszy zakres, przerobka analogiczna. dlatego polecam troche starsze zegarki, tak samo predkosciomierz z poloneza - w maluszku sprawuje sie dobrze, pasuje idealnie (tylko maly tuning pilnikiem (mowa o FLu).
  
 
Cypherius mam pytanko , w jaki sposób ty podłaczyłes ten obrotek
  
 
to ja tylko zapytam z jakiej wersji masz ten obrotek??bo jezeli z gaznikowca to juz ktos tutaj napisal jak podlaczyc,a jezeli z wtryskowca,to obawiam sie ,ze nie za bardzo bedzie banglał
  
 
obrotek na razie lezy sobie na poleczce, ale porownywalismy z Evilem i praktycznie niczym sie nie roznia zDFowym. jest to ta stara wersja zegarow ( nie Caro). Kwadratowa tarcza obrotka, miedzy obrotkiem a predkosciomierzem wskaznik paliwa, temp. oleju cisnienia. jest tez zegarek
Predkosciomierz (do 180 jest) chodzi w FLu, tylko pilnikiem trzeba troche objechac plastik w obudowie zegarow.
  
 
Cytat:
2004-08-28 16:06:20, cypherius pisze:
obrotek na razie lezy sobie na poleczce, ale porownywalismy z Evilem i praktycznie niczym sie nie roznia zDFowym. jest to ta stara wersja zegarow ( nie Caro). Kwadratowa tarcza obrotka, miedzy obrotkiem a predkosciomierzem wskaznik paliwa, temp. oleju cisnienia. jest tez zegarek
Predkosciomierz (do 180 jest) chodzi w FLu, tylko pilnikiem trzeba troche objechac plastik w obudowie zegarow.



No tak, włożenie wyżej wyskalowanego budzika, zwłaszcza w seryjnym malcu, to powinien być podstawowy tun dla każdego

Ale obrotek to fakt, przydaje się zawsze...
  
 
no moze nie tun smiechowy, ale na pewno lepiej chodzi niz zwykly ( nie wiem jak to sie dzieje ale tak jest). Ale temat jest o obrotkach, wiec nie zbaczajmy z tematu
  
 
a normalnie kwadratowy obrotek kanta do ilu jest skalowany? mi sie zawsze wydawalo ze mialem do 8tys (niechce mi sie w piwnicy go szukac by sprawdzic ), taksamo w okraglakach jest do 8tys, wiec co to za rewelacja?
  
 
kwadratowy jest do 7500 obr >foto<
  
 
a no zgadza sie, tylko kto takie obroty wykreci podczas jazdy?
  
 
ja
  
 
ja tez to wcale nie tak duzo
  
 
8000 na 4 biegu??
  
 
to ile wy macie wtedy na liczniku ?
  
 
Cytat:
2004-08-29 10:57:18, Samael pisze:
8000 na 4 biegu??


Pokaż mi samochód który osiąga 8000obr na najwyższym biegu? Ja takiego seryjnego samochodu jeszcze nie widziałem.

Obrotomierz przede wszystkim służy do tego żeby nie 'przekręcić' silnika na niższych biegach, gdzie jest szybki przyrost obrotów. I na niższych biegach jestem w stanie dokręcić silnik do 8000obr.
  
 
hmmnn...no pewnie sporo...
na maluchowskiej skrzyni...przy 7500 jest to ok 180km/h ;]
i da rade to zrobic