Zlokalizowałem usterke [126]

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam dzisiaj majac wreszcie chwile wolnego czasu uruchomiłem dziada....
Niestety koszt incydentu z paliwem mnie przerósł troche - jezdze busem bo niemam nawet na paliwo - fuck.....
Niestety po odpaleniu słychać dźwek :
silnik - dźwięk
Podejrzewam zawory bo sciagnałem na chwile pasek od ładowania....
A teraz powody do dołowania - koszty:

Przewody Wn - 22 zł
Swiece - nie mam pojecia zimne iskry .... nie wiem ile dałem
Cewka 56 zł
Nowe fajki na swiece - miał obyc niby przebicie - 6 zł sztuka...
2 Kondensatory - 8 zł
Aparat zapłonowy - czesci - 28 zł....
Gaźnik - regenerowany - 65 zł
Podstawka pod gaxnik 6 zł...
Nie licze tutaj paru piw, zmarnowanego paliwa.........
a co do starego gaźnika to niemam pojecia czemu źle działa ...
Tym samym wymieniłem ostanie elmenty które miałem od nowosci ..... znaczy sie cewke i przewody
  
 
dziwny mawsz ten odglos, moze to panewki ? ustawione masz zaworki ?
  
 
odglos jak na budowie . Jeżeli to zawory tak walą to raczej bys mial problemy na maxa z odpalaniem no chyba ze pokrywa jest na maxa mocno dokręcona. prawdz obejmy tłumika moze.
  
 
Własnei poganiam starego by ustawił je .....
Z odpaleniem owszem sa problemy
  
 
191PLN plus paliwko i nerwy. No wpółczuję.
  
 
slychac tak jakby luz byl z 1mm, pewnie to laski popychaczy tak furcza
  
 
No dobra teraz chyba wiem .......
Chyba sie polzuowała jednak któras panewka - którys korbowód......
Chyba ze mam kawasaaki - 0- 6 tys obrotów jak jakis motor .....
Zawory ustawione ale to nei to - w wolnej chwili wchodze pod auto i bede sprawdzałco to jest ....
  
 
a MOZE LUZ NA SWORZNIU TLOKOWYM.?
  
 
A ......... mnie bierze ............. kupuje 127ke.......

Cały tłok i komora spalania w .............. oleju .......
............jeden wie czemu piszczało - panewka trzyma jak głupia ....... cisnienie na tłokach jest .......
Znajac zycie to głowica...... Nie docierajcie sami zaworów.......
Nie chce mi sie juz tego naprawiac ...... Człowiek moze wszystko zmienic ale nie noge...... Co z tego ze działa skoro wstyd jechac tym nam iasto bo piszczy jak głupi - spedziłem 3 godz w garazu i jestem głupszy jak byłem .......
Jak mzoe byc 12,6 i 12,6 na naometrze jak k........ olej na tłoku ..... ehh mam dosc ....... albo h.... sprzedam albo spale.....


[ wiadomość edytowana przez: schwepes dnia 2004-09-20 21:24:03 ]
[ powód edycji: REGULAMIN pkt.3... poza tym ORTOGRAFIA - nie h.. tylko ch.. ]
  
 
masz uszczelniacze na prowadnicach?? a może prowadnice wylatane?
  
 
No własnie prowadnice były wymieniane ...... W zakładzie i głowica zrobiła na tym mały przebieg..... A uszczelniacze nówki ...... Z nudów wsadze inna głowice ........... i powiem co i jak ..... Mam tylko teraz dylemat czy brac mk1 czy mk2 ....... bo mam 2 opcje obydwa z silnikami 1050 i obydwa do malowania.....
  
 
mk2 albo mk1 w wersji 3d
  
 
of kors ze MK I
  
 
Narazie nie jest nic pewne.
Jak ne iuzbieram w 10 dni kasy to nie bedzie nic bo po obydwa 1ego facet przyjezdza .....
Na dniach ( mam prace dyplomową ) złoze dziada i powiem co i jak..
  
 
Ok wiec mam problem.
Zmieniłem głowice zawory ustawione i ......
Jest bez wydechu ..... Odpalam dziada i co rusz idzie w lewego to z prawego kolektora ogien ........
I kurde kreci widac ze jest ok ale czegos nie odpala.....
Ma ktos jakies pomysły - chyba ze go na pycha spróbowac ...... Mam jzu metlik w głowie....
  
 
a nie masz za bardzo opoznionego zaplonu?
  
 
No własnie z zapłonem mam problem.
zu nie wiem jak go ustawić na znaki niby jest i guzik.....
  
 
Barry zaplon ustawial tak, ze podlaczona swiece kladl na silniku wlaczal zaplon i krecil walem i dotad regulowal aparatem az iskra przeskakiwala w momecie pokrywania sie znakow i nawet chodzil

jak w ten sposob uda ci sie zgrubnie ustawic to potem sprawdzisz sobie przy uzyciu lampy stroboskopowej
  
 
ja ustawialem tak ze krecilem aparatem i sluchalem czy cewka nie bziuczy, jak bziuknela to znaczylo ze juz jest git.
  
 
Ustawialismy z ojcem tak ....
Na znaki koło ..... i powolutku krecimy aparatem az sie pojawi sikra na swiecy .....
Sprawdzilismy tez czy jak kolo jest na znaki czy tłok jest na górze i jest....
Ostanie na co wpadłem to to ze jutro wsadze filtr powietrza i sprwdze czy jak jest wiecej powietrza ( podpne cały dolot... ) odpali moze po prostu go zalewa......
Juz głupieje..... Albo pójde na łatwizne dozbieram kase i biore silnik z eleganta full profi .....