Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2004-10-11 18:56:21 a zawory chodziły luźno w głowicy (w prowadnicach) jak ściągnąłeś sprężyny?? |
![]() dolar1 Malarek Raszyn | 2004-10-11 19:35:37 To moze byc wina zaworow czy cos innego polecialo???
Sa jakies przeciw wskazania zeby przelozyc zawory z drugiej glowicy?? |
![]() maskekk F&F Wolny Słuchacz :) 1,5 wwa | 2004-10-11 20:48:55 sa przeciw wskazania, zawory sa podocierane do jednej glowicy, moze klawiatura sie zatarla ![]() |
![]() RUFF 126p i.e Poznań | 2004-10-11 20:59:35 A poskładałeś dobrze rozrząd? Co rozumiesz przez lekkie przegrzanie silnika? nierozumiem jak mogło dojść do spotkania zaworów z tłokami masz splanowaną głowice 6mm? |
![]() dolar1 Malarek Raszyn | 2004-10-11 21:09:56
Ja nie znałeem wtedy przyczyny blokowania się silnika...
Rozrządu nie dotykałem, ani wału. A głowice mam na 1,5mm... możliwe że głowica może być do wywalenia??? |
![]() dolar1 Malarek Raszyn | 2004-10-11 21:12:39
Klawiaturka jest ok.... czyli z przekładki nici?? ![]() |
![]() RUFF 126p i.e Poznań | 2004-10-11 21:13:57 A czy przy kreceniu wałem korbowym zawory próbują sie wogle otwierać czy stoją w miejscu? |
![]() dolar1 Malarek Raszyn | 2004-10-11 21:32:11 no właśnie chcą się otwierać ale blokują się na tłoku... ![]() no i wiadomo ze jak sie spotkaja z tlokiem to staje caly silnik [ wiadomość edytowana przez: dolar1 dnia 2004-10-11 21:34:25 ] |
![]() her_us 126p Jelenia Góra | 2004-10-11 22:33:43 Dziwna sprawa.A zawory masz dobrze ustawione? |
![]() dolar1 Malarek Raszyn | 2004-10-11 23:02:26
Właśnie nie mogę ustawić przez to luzów bo nie zrobie pełnego obrotu.Jak ustawię na jednym cylindrze dobrze (nawet 20 i 25) przekręce kołem pasowym kawałek i silnik staje po te ustawione zawory (a szczególnie ten od wewnątrz - to chyba ssący;zawsze miałem z tym problemy ![]() Normalnie ja mam śmiesznego tego malucha....jak się coś popsuje to już na amen ![]() |
![]() maskekk F&F Wolny Słuchacz :) 1,5 wwa | 2004-10-11 23:41:33 a z kad masz pewnosc ze to zawor wali o tlok, bez klawiatury da rade obrocic walem >>? moze popychacze sa zle wlozeone. |
![]() Kuner Raszyn / Wawa | 2004-10-12 07:23:46 hmm.. jak dla mnei nie mozliwe ze zawór z tłokiem sie spotyka... |
![]() maskekk F&F Wolny Słuchacz :) 1,5 wwa | 2004-10-12 07:56:44 jak dla mnie rownierz obroc walem bez klawiatury, moze tloki zle wlozyles i korby sie opieraja o walek albo moze sa cylindry zle zalozone. |
![]() simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2004-10-12 10:05:15 No ale jak zawory mogą spotkać się w tłokami skoro wcześniej się nie spotykały?? Może coś z wałem jest nie tak?? |
![]() chrzaniu opel calibra gorzow wlkp. | 2004-10-12 12:55:56 wiecie co ja mam glowice 3mm i nic isie nieblokuje tylko: raz mialem taka przypadlosc z echcialem (po zlozeniu silnika) wyregulowac zawory to n a1 cylindrze (od strony rozrzadu) moglem ustwaic a n a2 cyl. nie, bo niemoglem obkrecici walem ,a wiecie co bylo ?? nie wrzucilem na luz skrzyni biegow i poprostu ilnik si eblokowal ![]() ![]() |
![]() simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2004-10-12 15:30:54 Mi kiedyś przez moją nieuwagę do komory spalania wpadła podkładka metalowa. Też nie szło silnikiem przekręcić bo akurat pod zawór wpadła ![]() |