Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() guluwroc Fiat 126p Wrocław | 2004-10-13 17:55:26 Bede miał głowice splanowaną ok 4mm + krótka skrzynia + koło ok.4kg + gaznik z RC + dolot z RC + nanoplex +wałęk od swiatka ale jaki to tajekmnica ![]() |
![]() BLUE_650 BMW 320 Piaseczno(Warszawa) | 2004-10-13 18:10:32 Odsyłam na stronę:
link |
![]() guluwroc Fiat 126p Wrocław | 2004-10-13 18:21:44 za takie coś dziękuje interesują mnie tylko rady tych którzy tak zrobili i już dosć długo na tym jeżdzą a nie eksperymenty z głowy!Chce wiedzeić czy warto jakei dokłądnie częsci zastosować i dokładnie co to daje??a moze poprostu zrobić 4 szlif org. tłoków i cylindrów maluszka i dać sobie spokój??
|
![]() DaymoN Malec, Seat Ibiza Wieluń | 2004-10-13 18:37:41 Nio bo jak robić 700ccm to z głową to samo się tyczy 800ccm, ja polecam 800ccm. Pozdro |
![]() Jesion128 F&F Sympatyk Łódka Bols Szuflandia | 2004-10-13 18:38:32 Sorry ale co to jest ten gaźnik i dolot z RC ![]() |
![]() ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2004-10-13 18:40:31 RC = RallyCross |
![]() Jesion128 F&F Sympatyk Łódka Bols Szuflandia | 2004-10-13 19:00:22 Aaaha, a jakie gaźniki stosuje się w rally crrosie do malanów??? |
![]() Kuner Raszyn / Wawa | 2004-10-13 19:16:31 maluchowskie ![]() ![]() |
![]() widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2004-10-13 19:17:25 Tutaj było ostatnio trochę informacji na temat 700ccm...Jak widać, nie ma chyba pewnych sposobów, zawsze coś może się nie udać.. ![]() Aha - cm^3 to ccm a nie cmm ![]() I jeszcze prośba - używajcie w tematach polskich znaków (że o polskich słowach nie wspomnę ![]() ![]() |
![]() stefanax 126p Poznań | 2004-10-13 19:54:06 wiesz co ja miałem kiedyś silnik zrobiony na 700 i powiem ci jedno jezdzilem nim jakis czas i sprzedałem. uwazam ze rozwiert na 700 nie ma wiekszego sensu ja osobiscie na twoim miejscu wsadził bym 4 szlif na 662 cm3 i pozostał na tym ale co ty zrobisz to juz twoja sprawa. pozdrawiam |
![]() Parnel F&F Sympatyk 126 p /CC KRAKOW | 2004-10-13 20:19:05 a slyszal ktos kiedys o kaluzowych walach o zwiekszonym wykorbieniu mial kto satycznosc z nimi ??????????????? ![]() |
![]() Parnel F&F Sympatyk 126 p /CC KRAKOW | 2004-10-13 20:23:11 a slyszal ktos kiedys o kaluzowych walach o zwiekszonym wykorbieniu mial kto satycznosc z nimi ??????????????? ![]() |
![]() maskekk F&F Wolny Słuchacz :) 1,5 wwa | 2004-10-13 20:26:30 Ja slyszalem i szukalem i znalesc nie moglem. Tylko juz nie pamietam doi ilu pojemnosc wzrasta. |
![]() cypherius F&F Sympatyk czarny/niebieski Płock/Słupno | 2004-10-13 21:21:50 jesli chodzi o 800tke to sa tanio gary do opchniecia - cylindry plus tloki chyba ze sworzniami, w stanie idealnym do budowy 800tki. jak cos to priv albo email, gg whatever. |
![]() guluwroc Fiat 126p Wrocław | 2004-10-13 21:28:09 Interesuje mnie raczej 700ccm bo z 800 jest za duzó przeróbeknp.wzmacnianie kadłuba a po 2 nie wierze w zywotnosc 800cmm.Interesuja mnie ludzie którzy jeżdzą na 700ccm i zrobili to a nie ci co mysla tylko jak to zrobić.Dzięki |
![]() 2Rotor F&F Wolny Słuchacz :) Rotary wannabe... Toruń | 2004-10-13 23:44:34 madcar miał kiedyś prawie 700cc na wale o większym skoku i toto działało bez zarzutu, chyba najlepsze rozwiązanie i najbezpieczniejsze no i większy skok = więcej Nm. |
![]() stefanax 126p Poznań | 2004-10-14 02:31:54 tylko najczesciej ten wiekszy skok wału wiaze sie z nierowna praca silnika bo jest wieksze wykorbienie. miałem po 700 światkową 800 lub 850 jak pan światek twierdził, jezdzic sie tym nie dało bo po jednym dniu jazdy rozkrecało sie wszystko. mimo ze było to 2 razy wywazane nie dało sie na tym jezdzic. nie wiem czy bedzie w stanie ktos wywazyc tobie wtedy to a jak tak to jakie koszta? |
![]() ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2004-10-14 07:28:19
jop u madcara na a-grupie III szlif dawalo to z tym walem 698cm3. mial fajny moment, zreszta niech sie wypowie sam zainteresowany |