MotoNews.pl
8 Z 650 cmm na 700cmm jak najlepeij to zrobic??warto?? (66193/0)
  

Z 650 cmm na 700cmm jak najlepeij to zrobic??warto??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Bede miał głowice splanowaną ok 4mm + krótka skrzynia + koło ok.4kg + gaznik z RC + dolot z RC + nanoplex +wałęk od swiatka ale jaki to tajekmnicai pragne do tych modyfikacji rozwiercić maluszka do 700cmm ale interesuje mnie tylko modyfikacja po której silnik bedzei długo żył a nie taka ze rozwiercać tuleje mealuchowskie na 80mm i scianka wtedy by była 1mm.Za taką modyfikacje dziękuje.Pytanie jak najlepeij to zrobić na jakich tłokach czy na cc700?Pobono one są zle bo w cc chłodzony jest cieczą a nie powietrzem jak maluch i te tłoki mają inną rozszerzalnośc??I co mi da taka modyfikacja na 700cmm??Z góry dziekuje!
  
 
Odsyłam na stronę:
link
  
 
za takie coś dziękuje interesują mnie tylko rady tych którzy tak zrobili i już dosć długo na tym jeżdzą a nie eksperymenty z głowy!Chce wiedzeić czy warto jakei dokłądnie częsci zastosować i dokładnie co to daje??a moze poprostu zrobić 4 szlif org. tłoków i cylindrów maluszka i dać sobie spokój??
  
 
Nio bo jak robić 700ccm to z głową to samo się tyczy 800ccm, ja polecam 800ccm. Pozdro
  
 
Sorry ale co to jest ten gaźnik i dolot z RC
  
 
RC = RallyCross
  
 
Aaaha, a jakie gaźniki stosuje się w rally crrosie do malanów???
  
 
maluchowskie
  
 
Tutaj było ostatnio trochę informacji na temat 700ccm...Jak widać, nie ma chyba pewnych sposobów, zawsze coś może się nie udać..

Aha - cm^3 to ccm a nie cmm
I jeszcze prośba - używajcie w tematach polskich znaków (że o polskich słowach nie wspomnę ) bo potem ciężko coś znaleźć za pomocą wyszukiwarki...Ten temat "zacierajace sie tloki" wyszukałem manualnie..
  
 
wiesz co ja miałem kiedyś silnik zrobiony na 700 i powiem ci jedno jezdzilem nim jakis czas i sprzedałem. uwazam ze rozwiert na 700 nie ma wiekszego sensu ja osobiscie na twoim miejscu wsadził bym 4 szlif na 662 cm3 i pozostał na tym ale co ty zrobisz to juz twoja sprawa. pozdrawiam
  
 
jedno jest pewne:jesli chcesz to zrobic poprzez rozwiert seryjnych cylindrow to daj sobie spokoj,bo nie warto.ja mam zrobione inaczej i powiem ci ze czuc roznice.pod warunkiem ze reszta tez bedzie poprawiona.
  
 
a slyszal ktos kiedys o kaluzowych walach o zwiekszonym wykorbieniu mial kto satycznosc z nimi ???????????????
  
 
a slyszal ktos kiedys o kaluzowych walach o zwiekszonym wykorbieniu mial kto satycznosc z nimi ???????????????
  
 
Ja slyszalem i szukalem i znalesc nie moglem. Tylko juz nie pamietam doi ilu pojemnosc wzrasta.
  
 
Cytat:
rozwiercać tuleje mealuchowskie na 80mm i scianka wtedy by była 1mm.Za taką modyfikacje dziękuje.Pytanie jak najlepeij to zrobić na jakich tłokach czy na cc700?



Moze w cylindry od garbusa 1600 (troche szkoda marnowac szanse na 800ccm) wprasowac jakies tuleje na wymiar 80-82 (tloki od lady). Albo rozwiercic cylindry z garbusa 1300.
  
 
jesli chodzi o 800tke to sa tanio gary do opchniecia - cylindry plus tloki chyba ze sworzniami, w stanie idealnym do budowy 800tki. jak cos to priv albo email, gg whatever.
  
 
Interesuje mnie raczej 700ccm bo z 800 jest za duzó przeróbeknp.wzmacnianie kadłuba a po 2 nie wierze w zywotnosc 800cmm.Interesuja mnie ludzie którzy jeżdzą na 700ccm i zrobili to a nie ci co mysla tylko jak to zrobić.Dzięki
  
 
madcar miał kiedyś prawie 700cc na wale o większym skoku i toto działało bez zarzutu, chyba najlepsze rozwiązanie i najbezpieczniejsze no i większy skok = więcej Nm.
  
 
tylko najczesciej ten wiekszy skok wału wiaze sie z nierowna praca silnika bo jest wieksze wykorbienie. miałem po 700 światkową 800 lub 850 jak pan światek twierdził, jezdzic sie tym nie dało bo po jednym dniu jazdy rozkrecało sie wszystko. mimo ze było to 2 razy wywazane nie dało sie na tym jezdzic. nie wiem czy bedzie w stanie ktos wywazyc tobie wtedy to a jak tak to jakie koszta?
  
 
Cytat:
2004-10-13 23:44:34, 2Rotor pisze:
madcar miał kiedyś prawie 700cc na wale o większym skoku i toto działało bez zarzutu, chyba najlepsze rozwiązanie i najbezpieczniejsze no i większy skok = więcej Nm.



jop u madcara na a-grupie III szlif dawalo to z tym walem 698cm3. mial fajny moment, zreszta niech sie wypowie sam zainteresowany