Resor

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
no kupiłem sobie poda 1,6 gle na gazie i w ogole , musze przyznac ze w porowaniu do malucha ktorego niedawno sie pozbyłem to dla mnie jak limuzyna , ale miekki jest jak cholera , bede wymieniac sprezyny z przodu , z tym raczej nie bedzie problemow , natmiast nie wiem jak z resorem z tyłu czy sam dam sobie rade , lub czy nie lepiej dac go na warsztat , zeby nie skonczyło sie ze wyjme resor a pozniej nie wsadze nowego bo bedzie sie odkształcał albo jakies inne niespodzianki sie trafia , jezeli ktos juz dokonywał owej modernizacji , prosiłbym o rade i wskazowke odnosnie tej wymiany , na jakie kłopoty moge natrafic i jakie osprzet miec przy sobie , pozdrawiam
  
 
Możesz natrafić właśnie na takie kłopoty jak mówisz, czyli wyjmiesz resor i dupa blada tzn włożenie jest wykonalne jakimś tam sposobem i można się podejmować ale nie gwarantuję sukcesu. Lepiej tył daj na warsztat bo i tak sam go nie utwardzisz a tam zrobią wszystko kompleksowo i będzie git.