Gdzie założyć opony??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Siema wszystkim. Mam 2 zimówki i zastanawiam się na którą oś je założyć?? Lepiej przód czy tył. Co wy o tym myślicie.
  
 
Moim zdaniem nie ma się co zastanawiać tylko zakładać na oś napędową, czyli tył. A najlepiej skołuj sobie jeszcze 2 zimówki, żeby wszystkie koła były właściwie "ubrane"!
  
 
Mysle,ze lepiej na tyl - czyli Twoja os napedowa - zaczynasz zwalniac silnikiem - to zwalniasz, a jak mialbys na przod, to przy malej przyczepnosci nie bedzie takiej az reakcji - tak mi sie przynajmniej zdaje. Poza tym - poczekajmy na wieksze forum osob wypowiadajacych sie - zeby nie bylo na mnie
(Ooo wlasnie kolega Ci podpowiedzial hehe - wyprzedzil mnie o moment, gdy poszedlem po cosik do picia)
Pozdr

[ wiadomość edytowana przez: MikeB dnia 2004-11-05 21:31:36 ]
  
 
Witam
Hmmm... do klasyka najlepszy jest układ z przodu zimówki, ale kierunkowe, tył też zimówki kierunkowe być nie muszą
Zimówki na przodzie, dają sterownośc, i podzcas hamowania przód przejmuje ponad 70% siły hamowania, ale na letnich tyłach, nawet zimą nie ruszysz i spada skuteczność hamownia silnikiem,
Napęd na tył 4 zimówki
  
 
No tak..ale mowa byla o 2 oponach

Pozdr
  
 
witam. Powinienes zalozyc je na tyl, tak jak to pwoeidzieli moi poprzednicy. Jednak full sukcesu bedziesz mial dokupujac jescze 2 chociazby uzywane
  
 
Moim zdanim nie zakladaj ani na tyl ani na przod ja mialem zeszla zime tydzien z tylu tydzien z przodu i nie zdawalo to egzaminu.Najlepiej zalatw sobie jeszcze 2 zimowki nalewki kupisz juz za 120zl 2 sztuki na sezon starcza.

Pozdro
  
 
wybor bardzo prosty...) trakcja czy kierowanie samochodem.
Zalozysz na tyl to ruszysz i sie rozbijesz bo nie skrecisz, zalozysz na przod to nie ruszysz wiec sie nie rozbijesz!!
( nie, nie, zartuje odpukac!! zadnych wypadkow)
Wydaje mi sie ze to nie ma znaczenia bo i tak bedzie zle i tak. Popieram wersje z kupieniem jakis nawet gorszych na jeden sezon ale jeszcze 2 zimowek.