Pompa paliwa e34 tds

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,
Poszukałem podobnych postów,ale niestety za mało danych zebrałem,więc pytam.
1.czy do sprawdzenia pompy trzeba zdejmować przewód paliwa?
2.czy dojście do tej pompy w E34 jest pod kanapą?
3.W przewodzie paliwa za filtrem pojawiają się bombelki powietrza-czy to normalne?
4.czy jak już będe wyjmował pompę (zakładjąc że znajduję się pod kanapą)nie zacznie mi się wylewać paliwo ?
5.Czy filtr paliwa (niewiem kiedy był wymieniany)może mieć decydujący wpływ na przepustowośc instalacji?
6.Czy pompa po włączeniu zapłonu powinna dyć słyszalna bo ja generalnie słysze tylko przekaźniki ?
& i z innej beczki -jak sprawdzić stan wspomagania tak przedwarsztatowo(jak kręce kintensywnie kierownicą przy zatrzymanym aucie zaczynają mi delikatnie skakać obroty-wspomaganie daje tak duże obciązenie ??)
Pozdrawiam i dziękuje za pomoc
  
 
Odpowiedzi:

1. Lepiej go zdjąć i zobaczyć czy paliwo się wylewa (nie ma dużego ciśnienia).
2. Nie wiem jak jest w E 34.
3. Pojawienie się powietrza za filtrem jest normalne.
4. Nie wiem jak jest w E 34.
5. Filtr ma bardzo duży wpływ na przepustowość instalacji paliwowej, jak nie wiesz
kiedy był wymieniany to wymień go w pierwszej kolejności.
6. Po włączeniu zapłonu słychać pompę, ale bardzo cicho i o ile nie zapalisz silnika
to wyłączy się po kilku sekundach.

Podając bezpośrednio napięcie na bezpiecznik pompy paliwa (kraftstoftpumpe)
możesz ją uruchomić bez ograniczeń bez załączania stacyjki.

Pozdrawiam